Appartement Villa Melia

8.1Fantastisch

Griekenland, Kreta, Koutouloufari

Op vakantie geweest naar Villa Melia?

8.1Fantastisch

• 7.1Inrichting
  • 7.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Villa Melia

• 8berg22-03-2011

fantastisch

leuke omgegeving met bakker en slager vlakbij en diverse hotelletjes en appartementen , erg rustig omdat dorpje boven in ligt

Gereisd met partner in juni 2010

• 8joyce25-03-2009

simpel maar leuk appartement

vorig jaar heen geweest met 3 vrienden we hadden een app. op de begane grond. super relaxt met een eigen terrasje en een eigen droogrek voor natte handdoeken enzo. de badkamer was aan de kleine kant en als je ging douche was alles nat.de airco was super de eigenaresse is super vriendelijk en doet alles om het je naar de zin te maken. langs het app. zit een supermarkt met bakker dus smorges lekker uit bed meteen verse broodjes halen

echt een aanrader!!

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 8Ruben25-08-2008

Leuk simpel appartement

Het appartement was leuk maar simpel ingericht. De hoognodige apparatuur was aanwezig, 2 kookplaten, koffiezetapparaat etc.

Het dorpje Koutouloufari, waar Villa Melia ligt is qua uitstraling Grieks, oude huisje, smalle weggetjes en ook lokale bevolking. De tocht naar Chersonissos is flink te noemen. Opzich niet qua afstand, ongeveer 1 km tot het strand en centrum, maar wel zwaar. De berg af gaat natuurlijk wel, maar aan het eind van de middag na een dagje strand liggen is het een zware tocht. Scooter-huur is dus een aanrader! Deze zijn te krijgen v.a. 12euro per dag.

Tip: voor een wat groter strand, want de stranden bij Chersonissos zijn niet bepaald groot te noemen, rijd met je scooter naar Malia, +/- 10minuten rijden

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8Ilona19-08-2008

Prima appartement

Prima verzorgd appartement. Geen faciliteiten bij het appartement maar je kunt gebruik maken van het zwembad bij esperides village (naast het appartement) of galaxy (tegenover het appartement). Bakker naast het appartement dus iedere dag verse broodjes, 2 supermarkten op loopafstand. Koutouloufari is een gezellig dorpje, rustiger dan chersonissos wat wij erg prettig vonden. Verschillende restaurantjes en terrasjes. Als je de drukte van Chersonissos wilt opzoeken is dat goed te doen lopend, terug moet je de heuvel op, sommige stukken zijn erg steil maar wij vonden het wel goed te doen. Je kunt ook een taxi nemen, deze kost 7 euro. We hebben het prima naar ons zin gehad in Villa melia en koutouloufari, we zouden zo weer terug willen! Maar als je met vrienden gaat en je gaat voornamelijk voor het uitgaansleven neem dan een hotel of appartement in Chersonissos.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Barbera28-08-2007

Maria de eigenaresse ontving ons hartelijk,het appartement is sober ingericht maar van de basisdingen voorzien zoals koelkast,klein kooktoestelletje en koffiezetapparaat(voor de broodnodige 1e bak koffie s'morgens) eigenlijk net genoeg omdat je er toch alleen maar slaapt. Koutouloufari is een mooi dorpje Piskopiano ook trouwens.mooi uitzicht.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9L&S28-08-2007

Perfect voor mensen die niet in de superdrukte van Chersonissos willen zitten. Met behulp van scooterhuur is de afstand makkelijk te doen richting het strand en het uitgaan. Mooi uitzicht richting de zee en de andere kant op de bergen. Zwemmen konden wij in het naastgelegen Esperides Villages, was perfect. Het appartement zelf was eenvoudig maar in orde. Koutouloufari en de buurdorpen Piskopiano en Oud-Chersonissos hebben nog een historisch karakter en dat maakt het vakantiegevoel nog groter. Uit eten gaan in deze dorpjes is daarom erg gezellig en een belevenis in vergelijking met de boulevard aan zee. Wij hebben een topvakantie gehad hier.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8J&N22-08-2007

Wij vonden het een super appartement! We zaten ook aan de voorkant met een prachtig uitzicht. Genieten als je 's ochtends wakker werd en als 's avonds de zon onderging! De drukte was heel gezellig, gelukkig niet zo druk als beneden. Het oude gedeelte is super om lekker door heen te dwalen en heerlijk te eten! Een aanrader voor iedereen die niet perse hoeft te stappen!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Mirjam04-09-2003

Zeer goed gelegen in een mooi dorpje. Veel authentieker dan nabij gelegen Limenas Chersonissos. Appartement met mooi uitzicht op zee, badkamer en keuken zijn sober, maar ok. Geen zwembad, maar wij konden gratis zwemmen in nabijgelegen appartementencomplex Marni Village.

Gereisd in september 2003

Appartement Villa Melia info