Appartement Villa Ippocampi

Meer appartementinfo

73 reviews over Appartement Villa Ippocampi

• 2017
    10Lia Haverkamp14-10-2017

Geweldig als je hier eenmaal bent geweest blijf je

Kleinschalig, liefelijk, eigen stijl voelt als thuiskomen

• 8berthuizing03-10-2017

Mooi appartement met zeezicht!

We hadden #15 met zeezicht aan de voorkant. Prima keuze, geen spijt van! Het appartement was brandschoon bij aankomst. De housekeeping is opvallend goed: binnen 8 dagen drie x schoonmaak inclusief schone handdoeken. Toch 2 minpunten: het douchewater is aan de koude kant. Jammer dat er geen koffiezetter is. Personeel is erg vriendelijk en servicegericht, dat is prettig. Zo krijg je goede tips voor excursies met de huurauto bij het inchecken. Het complex is erg goed onderhouden en met tastbare liefde en zorg vorm gegeven. De tuin is mooi en kleurrijk met al die bijzondere planten! Koutouloufari is leuk en vanaf de Villa niet ver lopen. Er zijn veel restaurants en winkeltjes voor ieder wat wils.

• 10Milou Titulaer02-06-2017

In één woord: fantastisch!

Wij hebben in mei met een baby van 11 maanden een bezoek gebracht aan Villa Ippocampi. Wij hebben een geweldige week gehad en komen hier graag nog een keer terug!! Alles ziet eruit zoals op de foto's. Ik vind het zelf een ideale plek om naar toe te gaan met jonge kinderen. Er is een fijn zwembad en er is ook voldoende ruimte in het appartement (wij hadden een appartement met twee slaapkamers). Het is lekker kleinschalig, dus je kan goed het overzicht bewaren. De service van alle medewerkers is ook top. Iedereen even vriendelijk en enthousiast. De appartementen en omgeving worden goed onderhouden en schoongemaakt.

Complimenten voor Villa Ippocampi, we hebben een onvergetelijke eerste vakantie met onze kleine gehad!

• 5Manon02-05-2017

Prima, maar meer geschikt zonder kids.

Lydia is een schat en zorgt met alle liefde voor deze zalige plek. Koutouloufari is echt enig. Wij hadden op voorhand gecheckt of je met kids goed terecht kan. het zwembad is klein en je mag er niet springen en duiken. dit is voor kindjes niet handig. Daarnaast is er niks te doen op het parkje voor kindjes. De bar sluit om 21 uur en je mag ook niet met buren blijven kletsen bij de bar. Wij zijn helaas twee keer weg gestuurd door de eigenaar. Wij hadden een 1 slaapkamer appartement terwijl wij het liefst een 2 slaapkamer appartement wilde. Deze heeft 5 dagen leeg gestaan van de 10 nachten dat we zijn verbleven. Wij hadden de 5 nachten er graag in verbleven. Lydia draagt bij aan een heerlijke ontspannen plek en de omgeving is te gek. Maar ondanks mijn verzoeken op voorhand is deze plek niet geschikt met kleine kinderen. Voor een stel zou ik het zeker aanbevelen.

• Oude reviews

10Cleome van den Berg03-11-2016

Ultieme plek!

Wij kwamen hier voor de tweede keer, iets wat wij normaal niet snel zouden doen. Maar als je eenmaal op Ippocampi bent geweest, weet je dat je een volgende keer niet langer hoeft te zoeken. Schitterende plek, hele lieve eigenaren Lydia en Nikos, super service en alles is er voor als je met kleintjes op pad bent. Doordat er veel andere Nederlanders zijn maken de kinderen snel vriendjes. De huisjes zijn heel smaakvol, met liefde en tot in detail ingericht. Wij gaan zeker nog een keer!

• 9Maud13-08-2016

Warm, gezellig, verzorgd, hartelijk: een aanrader

Ik heb genoten van een week bij Ippocampi. Wat een lieve ontvangst zo midden in de nacht. Wat een sfeervol appartement, zo leuk dat blauw en wit. En die zelf gemaakte vissen, prachtig. 's Morgens de dag beginnen met lekkere koffie van Maria die je met een brede lach en kalimera de dag liet beginnen. Fijn dat Lydia tips gaf voor alle leuke uitstapjes die we hebben gemaakt. Kortom: voor mij een topweek mede dankzij Ippocampi.

Met vrienden

• 10Fam. Wals28-07-2016

Heerlijk plekje

Na een vlucht om 5 uur `s ochtends was er in de ochtend een warm ontvangst bij Villa Ippocampi. Na een drankje en veel goede tips voor restaurants en tripjes was het appartement al klaar. Wat volgden waren 2 heerlijke ontspannen weken in een mooi en schoon appartement, vriendelijk en behulpzaam personeel, fijn zwembad en lekkere Freddo cappuciono. Zeker een plekje om nog eens terug te komen.

Met oudere kinderen

• 10Tim & Brechje05-07-2016

Ippocampi is fantastisch

Wat een heerlijke ontdekking! Een zeer sfeervol complex met mooie appartementen. Hier wordt overal met veel aandacht en liefde aan gewerkt, van de sfeervolle inrichting tot aan de schoonmaak: alles is tot in de puntjes verzorgd. Een heerlijk zwembad met dito ligstoelen en zitjes. Meer dan voldoende mogelijkheden om in de schaduw te liggen/zitten op ieder moment van de dag dankzij de boom, de overkapping en het ruime aantal parasols. Hier lig je gerust heel de dag aan het zwembad met een heerlijke verse jus, cappuccino freddo en 's middags een koud biertje/wijntje. Ontbijten/lunchen kan in de bar of in je appartement (verse broodjes bij de bakker die 10 meter verderop zit). En wil je het eiland verkennen dan hoef je maar om tips te vragen en je krijgt zo een meerdaagse route voorgeschoteld met alle highlights. Het Grieks-Nederlandse stel Nikos en Lydia runnen dit complex met veel liefde en aandacht en dat merk je aan alles. Dankzij hun, maar zeker ook de rest van het team, kom je echt in een warm bad terecht.

De ligging is in het karakteristieke Koutouloufari aan een rustige weg in de heuvels, ver genoeg van de drukte: dus absoluut geen last van snelweg, vliegtuigen of feestende jongeren zoals ik in andere reviews lees. Op loopafstand vind je de beste restaurants van de omgeving: ons inziens veel beter dan wat je in Chersonissos vindt, al vind je daar buiten de boulevard en hoofdstraat ook wel wat leuke tentjes.

Ondanks onze dikke 10 voor Ippocampi, zijn er altijd wel minpuntjes te bedenken: Dit keer waren er behoorlijk veel jonge gezinnen, dus veel kleine kinderen in en rond het zwembad op sommige momenten. Tijdens eerdere vakanties hier was dit echter niet het geval. De bar gaat om 21.00u al dicht, da's jammer want wij vinden het soms leuk om na het eten nog een drankje te doen (wat overigens ook prima kan op je eigen terras/balkon).

Al met al is Ippocampi voor ons een topper! We raden iedereen aan dit zelf te ervaren.

• 10Vera30-06-2016

Het was weer thuiskomen.

Het is zo'n fantastisch plekje, daarom voor de 6de x op rij onze vakantie daar doorgebracht.

Met vrienden

• 10Brigi20-06-2016

Mooi appartementen in een heerlijke omgeving

Lydia en Nicos zijn een fantastische gastvrouw en heer. Je voelt je meer dan welkom. De appartementen zijn schoonen hebben goede bedden. Het complex ligt in een prachtige omgeving net buiten de drukte van Chersonisos. Het dorpje heeft goede restaurants. Voor goede tips om Kreta te ontdekken kun je bij Lydia terecht. Zij kan vol passie over haar mooie eiland vertellen. Ook een perfecte plek om met kinderen te verblijven. Er is een mooi zwembad en het strand is met de auto in 5 minuten te bereiken. Wij komen zeker hier nog een keer terug.

Met oudere kinderen

1 tip over Appartement Villa Ippocampi

• marleenenkim, 05-05-2012

Strand in de buurt is het mooiste vlak na malia. Je kunt dan ook een leuke , niet al te lange wandeling maken over de rotsen naar sissi. En vergeet niet de mezes bij david ( midden in piskopiano) te proberen of de overheerlijk steak bij kostas ( midden in piskopiano, eventjes omhoog op het pleintje bij de kerk.)

1 vraag over Appartement Villa Ippocampi

• Lidwine, 05-10-2016

Chersonnisos vlakbij?

Hoi, ik ben even benieuwd of je ook last hebt van het zogenaamd "bruisende" chersonnisos, als je bij Villa Ippocampi bent? Het klinkt "eng" dichtbij namelijk, op loopafstand...

Tim, 31-05-2017

Nee, je hebt er totaal geen last van! Chersonissos is inderdaad op loopafstand, maar je bent wel even onderweg hoor. Koutouloufari ligt op de berg dus de wandeltocht naar Chersonissos is ook niet voor iedereen geschikt (wij nemen altijd een taxi terug).

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4