Appartement Villa Elite

5 reviews over Appartement Villa Elite in het Nederlands

Ontzettende gastvrijheid en rust

Dresselaers HFM
6-1-2011

We vonden destijds dit appartement en komen er jaarlijks. Hopelijk dit jaar voor de 10e keer. Het appartement is eenvoudig ingericht mssr heeft alle faciliteiten zoals een keukentje met woonkamer en twee extra bedden, een ruime slaapkamer, een douche met toilet en een schitterend balkon. Een ruim zwembad ontbreekt ook niet, wat trouwens zeer goed onderhouden wordt. Meer heb je absoluut niet nodig. Bovendien logeer je op de meest rustige plek van Koutouloufari. De eigenaren mijnheer Jorgos en mevrouw Kiki Giannadakis zijn bijzonder aardige mensen, altijd betrokken en vriendelijk. We zijn helemaal ingeburgd en delen alles met hun buren en vriendenkring, uitzonderlijk ! Wat we iedereen kunnen aanraden, boek een campingvlucht, reserveer en geniet. Je zal er geen spijt van hebben. Al onze familieleden en kenissen die we dit adres hebben aangeraden waren erg enthousiast

Fam. Dresselaers

Enschede

Nederland

Op zich een goed appartement

D. Kleppe
2-8-2006

Op zich een goed appartement. Je moet er niet al te veel van verwachten. Er simpel ingericht.

Wij hadden een 2-kamer appartement en dat houdt in dat je een aparte slaapkamer hebt en een woon-/slaapkamer. Dit is niet zo heel erg praktisch.

Airco hadden we niet nodig aangezien we zeezicht hadden en dus ook een zeewind.

Als je 's nachts wilt uitgaan is het heel goed te doen, je loopt gewoon de berg af wat 's avonds een stuk prettiger is dan overdag en je gaat met de taxi terug. Dit kost je 5 euro en ze zetten je voor je appartement af.

Ook zit je niet tussen alle jongeren wat je nachtrust zeker ten goede komt.

Wat betreft eten in Koutouloufari zit je ook helemaal goed, erg veel restaurants en tavernes waar vooral Marianthi erg goed is.

Al met al een geslaagde vakantie in een simpel appartement.

Een geweldig appartement en gezellig

Fam. Dresselaers
    22-7-2006

Een geweldig appartement en gezellig.

Ligt als een oase in het dorpje Koutouloufari. De mensen zijn er erg aardig en behulpzaam. Het is een echte aanrader, een behoorlijk eind lopen van Chersonissos ( 1,5 km ) maar de rust die je er ondervind is enorm. In het dorpje kan je alles vinden van supermarkten en restaurantjes tot hele schattige winkeltjes.

We komen er nu al voor het zesde jaar.

het is er echt genieten.

Hugo en Lieve

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Elite voor je op een rij gezet:

gewoon kei gezellig in het hart van het dorpje en toch rustig

een echte topper, 2xpj bezoeken we dit appcomplex

tonen alie houtman
        23-4-2004

een echte topper, 2xpj bezoeken we dit appcomplex.helaas niet terug te vinden in de reisgidsen.2003 (oad).dezelfde eigennaar Dhr Georgios Giannadakis heeft nu ook speciaal voor jongeren een appcomplex geheten:Giannas.er is nu een vernieuwde webside:www.villa-elite.com

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Elite voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Elite in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Elite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Elite scoort een 9.2 uit 10 op basis van 5 reviews.