Appartement Villa Diktynna

Laatste review

Zeker terug

Desire,
11-8-2018

Heerlijke accommodatie. Al dat geklaag over de barman is onzin. Is een hele lieve vriendelijke en grappige man. Zelfs mijn dochter van 14 wil er naar terug. Hele mooie locatie en vrij rustig. Wij gaan zeker terug, al is het maar voor vangilis(barman)

Kenmerken

11-8-2018

Heerlijk

Wilma,
23-5-2018

Wij hadden een mooi ruim en schoon appartement. Het is een gezellig dorpje met veel restaurantjes en winkeltjes. Het strand is op loop afstand al duurt de terugweg wel wat langer omdat je dan weer omhoog moet. Maar na een dag liggen op het strand is dit wel een goede "training"'. Wij waren hier een week en hadden twee dagen een auto gehuurd om de omgeving te ontdekken. Het complex is niet voor gezinnen met jonge kinderen want het zwembad is 1.80 diep! En wat al vaker is genoemd is dat de barman onvriendelijk is. Er kon geen aardig woord vanaf ook al bestel je eten en drinken bij hem. Jammer. Terwijl de Grieken in het dorpje onwijs aardig zijn.

Een aanrader voor een fijne vakantie.

Ton en Lia,
7-9-2017

Vriendelijke ontvangst. Ruim en schoon appartement. Goede bedden, ruime douche.

Geen minpunten. Koutouloufari is erg gezellig met heerlijke restaurantjes. Aanraders: Sergiani, Atrium,Onira, Alchemist en voor een avondvullend diner restaurant Galini.

Heel leuk appartementencomplex

Gisela,
18-7-2017

Villa diktynna is een knus en rustig complex met prachtige bougainville om de appartementen. Alles is schoon en fris, appartementen ruim. Koutouloufari is een leuk dorp met veel eettentjes en een gezellige sfeer. De strandjes van chersonissos zijn wat klein, maar mooi en omgeven door rotspartijen. Een scooter of auto is aan te raden omdat het een behoorlijke klim is vanaf het strand naar het appartement.

Mooi en kleinschalig

Susan,
2-1-2017

Geen topprijs dus ook geen tophotel. Hele leuke appartementjes. Vriendelijke gastvrouwen die je graag helpen. Barman is idd niet de vriendelijkste, zeker niet als je niets bij hem koopt. Zwembad is niet groot, wel diep (1,60?). Zorgt voor heerlijke verkoeling. Gratis ligstoelen. Meeste appartementjes hebben een mooi uitzicht, niet allemaal. Ze hebben allemaal een eigen terrasje. Koutouloufari is een heel leuk dorpje, veel restaurantjes. Er zit een reisbureautje wat allerlei excursies aanbied ook met Nederlandse gidsen. Naast diktynna zit een mini supermarktje. Geen speciale kinderactiviteiten,ook geen herrie 's avonds.

Viel tegen

Kees
4-10-2016

We waren hier 6 jaar geleden ook en hadden een goede ervaring met een leuk split level appartement. Nu hadden we een gelijkvloers 3 kamer appartement. Het was netjes maar de inrichting was vergane glorie. Badkamer was veel te klein. We moesten door de slaapkamers naar het balkon. De airco die 6 euro per dag kost heb je niks aan op de slaapkamers omdat er maar 1 is en die hangt in het woonkamertje, we voelde we er niks van op de slaapkamers. Ontvangst was heel erg goed, de eigenaars en dochter zijn heel erg vriendelijk. De barman is een norse man die heel de dag met zijn laptop bezig is en verder alleen plezier maakt met vaste gasten. Zodra de schemer begon konden we niet meer buiten zitten vanwege de muggen, wat volgens ons 6 jaar geleden niet was.

Kindvriendelijk is het zeker niet. Het zwembad is veel te diep en er zijn geen speelmogelijkheden.

Koutoulafari is een heel leuk echt Grieks dorp met vele barretjes en goede restaurantjes. Heel erg leuk in de avond om het dorp in te lopen en ergens te gaan eten of drinken. De kinderen konden op stap in Chersonissos, want dat is vlakbij.

We hadden 2 weken een auto, Kreta is prachtig, vooral naar de oostkant via de kust. Maar Dyktina voor ons niet meer. We betalen liever wat meer voor iets mooiers en beters

Alles wat Villa Diktynna uitstraalt is warmte en liefde.

De appartementen zijn mooi en schoon, Meneer Stellios en Mevr Litsa eigenaars op leeftijd doen hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken, zij geven de gasten het gevoel dat ze thuis zijn, Het zwembad is niet heel groot maar zeer schoon en netjes onderhouden zoals heel het complex.

Er is een bar en een terras aan het zwembad waar van alles te verkrijgen is,wat u ook maar wenst ze staan voor u klaar.

Villa Diktynna licht in een klein dorp genaamd Koutouloufari, met veel restaurantjes, barretjes winkeltjes, en zeer veel gezelligheid. In mei 2017 komen wij weer voor een maand thuis. Jassas.

Nooit meer.

Jaap van den berg
12-8-2016

Wat een aanfluiting.

Hoge verwachting maar helaas.

Appartement was goed maar de ligging niet, pal naast de busstop/ophaalpunt, dus veel lawaai ook snachts.

Heel veel muggen. Mogen wel wat bestrijdingsmiddelen gaan gebruiken hier.

Zwembad was klein en je zit er bijna in met je ligstoel dus veelal nat als er iemand inspringt. De Wifi was gratis dus ja wat verwacht je dan als gast? Wifi slecht

Ook de barman vangalis "de vriendelijke barman zoals iedereen zegt" was een chagrijn 1ste klas. Misschien als je wat meer geld uitgaf aan de bar dan zou je meer aandacht krijgen. Is ook meer bezig met de vaste klanten dan als individueel. Eigenaren bijna nooit gezien. Ook was er een poging tot inbraak bij een gezin op het complex en die werden niet echt vriendelijk geholpen, werd geprobeerd om dit stil te houden. Doofpot praktijk.

Pluspunt is dat we nieuwe vrienden hebben gemaakt die ook van mening zijn dat dit niet de plek is die ze voor ogen hadden.

Eindoordeel: SLECHT.

prachtig complex maar weinig sfeer

Marga en Sjaak
23-6-2016

We zijn hier voor de derde keer geweest. Voorheen zaten hier voornamelijk Hollandse gasten, en dat vonden we aan het eind van de dag wel gezellig. Nu was het veelal Engels wat de klok sloeg, Oorzaak is dat touroperator maar een beperkt aantal stoelen reserveert in het vliegtuig, dus het complex komt daar niet mee vol. De Engelsen boeken hun vlucht apart en boeken hun kamer ter plekke, wat voor de eigenaar meer geld oplevert. Wij snappen dat.

De beheerder van de bar is gezellig, zolang hij wat aan je verdient. Verdient hij niks aan je, dan ziet hij je niet staan.

De eigenaars zijn ontzettend aardig maar alleen zichtbaar bij in en uit checken.

Het complex op zich is heel erg mooi, de appartementen zijn ruim, sanitair is goed, schoonmaken ook prima.

Betalen voor airco, kluisje...jammer. Er zijn in de buurt andere complexen die dat alles inclusief doen

Al 25 jaar als thuis komen

Gert Jacobs
1-5-2016

Bij aankomst word je als familie ontvangen door mevr en meneer.

Wij waren in april 2015 met onze kinderen en klein kinderen in villa Diktynna ,vlak voor vertrek werd onze kleindochter ziek en mocht niet vliegen,Kiria heeft ze een week extra verzorgd,Hulde,zij geven zoveel liefde dat je heimwee krijgt als je weer thuis bent.

Het grootste probleem is,dat je zo snel weer naar huis gaat,Te - Snel!..

Dit jaar Mei 2016 zijn wij weer te gast in Villa Diktynna op Kreta, Dat word weer genieten van gastvrijheid en liefde.

Koutouloufari Here We Come.

Yassas

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Diktynna voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Diktynna in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Diktynna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.