Appartement Sundance (Time to Smile)

Appartement
Appartement Sundance (Time to Smile)
8,9

11 reacties Appartement Sundance (Time to Smile)

laat uitchecken

Helena, 10-5-2018
De terug vlucht is laat in de avond, kun je de kamer dan aanhouden? Hoeveel kost dit en kun je dit al vanuit Nederland regelen?

Tieners

Monique, 1-8-2017
Wij willen volgend jaar zomer hier naar toe. Zijn er in het hoogseizoen altijd veel tieners aanwezig? Mijn kinderen zijn dan 13 (bijna 14) en 16 jaar oud
1 reactie

auto huren

Anita, 10-7-2017
Wij willen in sept. gaan. Weet iemand of er in de buurt iets ligt om een auto te huren? Of is het verstandiger om dat in Nederland te regelen? Het zou fijn zijn als iemand hier een antwoord op heeft. Alvast dank.. Anita
2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Sundance (Time to Smile) voor je op een rij gezet:

Linnenservice

Karin, 24-5-2017
Hallo, ik kan nergens iets vinden over hoe vaak per week de handdoeken verschoond worden in je appartement.
1 reactie

Zandstrand bij het hotel

Michelle, 16-2-2017

Hallo,

Is er een zandstrand bij de appartementen?

Bedankt

strand

nikki, 11-12-2016
is het strand aan te lopen of rijd er een busje voor?

Is Nora er nog???

Ar, 1-10-2016

Jaaa, bijna gaan we! 16 oktober landen we (stel, 55 jr) op Kreta en gaan dan naar Sundance. De grote vraag is natuurlijk: is Nora er dan nog? Want we lezen wel heel enthousiaste verhalen over haar. en we willen haar graag ontmoeten. We zijn heel benieuwd.

Tot dan!

late incheck

wietske88, 30-6-2016

Beste,

Ik heb net geboekt voor 2 personen van 4 juli tot en met 8 juli. Wij komen echter pas aan maandag 4 juli om 21u30 in de luchthaven van Heraklion.

Kunnen wij nog inchecken tussen 22u en 23u?

vriendelijke groeten,

Wietske Renckens

Foto's Appartementen

M. Bakker, 12-5-2016
Aangezien de foto's op de verschillende websites van onder andere Booking.com, TUI en D-Reizen artist impresion foto's zijn, heeft iemand wellicht foto's van de accommodatie, dus de kamer zelf? Ik ben erg benieuwd want ik ga hier zelf ook naar toe!
0 reacties

in welke straat ligt appatement sundance

jenny, 10-5-2016
in welke straat ligt appartement sundance