Appartement Sundance (Time to Smile)

AppartementWeer vandaag21°13°
Appartement Sundance (Time to Smile)
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Sundance (Time to Smile) voor je op een rij gezet:

44 reviews over Appartement Sundance (Time to Smile) in het Nederlands

super vakantie!

Stephano, 4-4-2018

super verblijf! heel netjes ,word goed onderhouden en een heerlijk bed wat natuurlijk heel belangrijk is. er word goed schoongemaakt en de mensen zijn er super aardig, kortom een top vakantie gehad! :)

Mooie vakantie

Elsemarie, 7-3-2018

Goed verblijf! Mooie appartementen, goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Je loopt zo het dorpje Koutouloufari in. Heel leuk en prima resaurants.

Geweldig !!

Dennis C., 7-3-2018

Time to smile Sundance doet haar naam eer aan. Werkelijk geweldig. Chronis, Giannis en Anthena doen hun uiterste best om het jou naar het zin te maken. Dit jaar voor de derde keer daar naartoe.

George, 28-2-2018

Fantastisch vakantie en hele vriendelijke mensen van het accommodatie

Geweldig!

N.H., 28-10-2017

Mooie strakke appartementen!

In het centrum van Koutouloufari, een leuk centrum met voldoende restaurantjes.

Heuvel af lopen en je bent in Chersonissos, (taxi ong. €7,- enkel)

Parkeer plaats bij de accommodatie, autohuur is zeker een aanrader.

Vriendelijk personeel. Ontbijt is goed, alles ziet er netjes en verzorgd uit.

(Naast de accommodatie is ook een bakker)

Wij hadden een vrij hoog gelegen appartement, wij moesten veel trappen lopen.

Zeker een aanrader!!!

We hadden studio gekregen met klein terras met weinig uitzicht en helaas ook weinig zon, bleek volgende ochtend. Hoog zomer natuurlijk prima, maar in oktober wil je graag zoveel mogelijk zon en in de zon ontbijten is een kadootje. We zaten bij Sundance time to smile en dat maken ze waar. Want toen we s avonds bij aankomst aangaven dat we graag wat uitzicht zouden willen, vroegen ze ons om geduld. De volgende ochtend kwamen ze al langs om ons te upgraden naar een appartement met uitzicht en dus ook een groot balkon met zon. Heerlijk! En ook later die week bleek het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Het weer zat ook mee, dus heerlijke vakantie gehad. Koutoulafari is levendig en super als je geen druk uitgaansleven verwacht met heerlijke restaurantjes en genoeg winkeltjes. Als je goed kan lopen is de wandeling naar Cherchonisos ook goed te doen.

Prima

Harold, 24-9-2017

Mooie ruime appartementen, te bereiken door de vele trappen. ons app. was niet in de badkamer niet erg schoon, rest van de week werd hier ook niet veel aangedaan.

personeel wel erg vriendelijk en behulpzaam (ook voor lokale informatie staan ze paraat)

het lopen naar barstreet / winkeltjes is te doen, wel aan te raden om een taxi terug te pakken.

Rustig, netjes , vriendelijk personeel .

Frans en Dorine, 20-9-2017

Fijn zwembad ,rustig . Mooie appartementen die schoon waren ,heel vriendelijk personeel . Leuke restaurantjes in de directe omgeving . Ook door Sarita goed geholpen qua excursies , ze geeft hier duidelijke uitleg over . Excursies die wij gedaan hebben was naar Knossos en Heraklion ,een jeepsafari,en naar het eiland Dia . Dit alles was geweldig .Goede gidsen die duidelijke uitleg gaven .Een dagje naar het strand in Malia waar we met de bus naar toe zijn gegaan .

Minder leuk was, de vele trappen om naar je appartement te gaan ,of vanuit het zwembad naar toilet . Ook de douche waar je de laatste dag gebruik van maakt vinden we erg klein . Maar wij hebben het als een erg fijne vakantie ervaren en zouden het zeker aanraden

Geweldig!

Mädi, 20-9-2017

Een super appartementencomplex, niet geschikt voor mensen slecht ter been. Geweldig personeel, Chronis en Athína wilde het iedereen naar zijn zin maken.

Ongrieks schoon, dus naar NL maatstaven. Appartement, wij hadden 2 kamer appartement was mooi en leuk ingedeeld met een trapje naar beneden naar de slaap- en badkamer. Terras met uitzicht op zee! We komen hier zeker terug!

Heerlijke vakantie in een romantisch dorpje

Angela, 7-9-2017

Mooie kamer, en een knus appartementencomplex.

Het personeel is erg behulpzaam. Het nummerbord van onze huurauto was los gegaan en 5 minuten na ons bezoek aan de receptie stond er al iemand het nummerbord vast te maken.

Ook voor overige vragen en een praatje kun je het personeel terecht.

Onze kamer was overboekt dus hebben we 2 dagen een studio gehad in plaats van een appartement, maar ter compensatie kregen we 2 dagen gratis ontbijt.

De schoonmaak moet wel verbetert worden vind ik. Er wordt om de dag gedweild, maar niet gestofzuigd of geveegd waardoor vuil in de hoeken achterblijft.

Tip: ga eens eten bij Stella's Kuzina, op de weg van Koutouloufari naar Piskopiano. Het is helaas erg rustig in haar restaurant en dat is zo onterecht! Ze behandelt je als vrienden en kookt heerlijk! Zelfs de friet maakt ze zelf. En voor- en nagerecht krijg je van het huis. Mmm!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sundance (Time to Smile) in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sundance (Time to Smile) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sundance (Time to Smile) scoort een 8.74 uit 10 op basis van 44 reviews.