Appartement Sundance (Time to Smile)

AppartementWeer vandaag30°22°
Appartement Sundance (Time to Smile)
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sundance (Time to Smile) voor je op een rij gezet:

51 reviews over Appartement Sundance (Time to Smile) in het Nederlands

Plek om terug te keren.

monique
30-7-2018

Time to smile apartments is een paradijsje. We hebben al verschillende appartementen bezocht maar deze was de meest luxe. Mooie kamer, goede bedden, handdoeken vaak verschoond. Prachtige tuin met zitje en bomen met limoenen. Personeel aardig en behulpzaam. Bij het ruime zwembad genoeg bedjes beschikbaar. geen engelsen die bedjes met handdoeken bezet houden. Restaurants goed beloopbaar. Enige nadeel waren de vele trappetjes. Volgend jaar weer!

Gastvrije geweldige vakantie beleefd.

Loeka
22-7-2018

Onze vakantie begon al goed met een gratis upgrade omdat de kamer over was, al het personeel is onwijs aardig werken hard en hebben altijd zin in een praatje. Wel zijn er erg veel trappen en steile heuvels wat even doorpakken is. De receptie is bereid om je uitgebreid advies te geven en handelen snel. Koutouloufari is een super leuk dorpje, ik raad aan een scooter te huren en te rijden naar Cherso dit is veilig en super leuk om de stranden te zien. Ook is star beach een aanrader wel harde muziek voor de liefhebber. 1 min puntje is de douche die je kan gebruiken op de dag van het vliegen deze is erg klein en vies maar te doen. Al met al genoten van Griekenland.

Mooie vakantie

Eva van Glabbeek
29-6-2018

Mooi appartement in een gezellig dorpje met veel leuke restaurantjes. Vriendelijke man bij de receptie. Appartement is rustig gelegen. Mooi en schoon. Naast het appartement is een klein winkeltje waar je verse broodjes kunt halen. Wel veel zwerfkatten die soms ook op je terras kunne komen.

Preisdaler

Fijn en sfeervol hotel in een geweldig stadje

Lisette
23-6-2018

Prachtig aangelegd complex met veel bloemen en planten. Twee fijne zwembaden (geen kindergedeelte aanwezig) en lekker ontbijtbuffet; niet te massaal, maar voor ieder wat wils. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn modern en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het bed lag heerlijk. Niet alles in de kamer is echter praktisch. Zo was onze voordeur erg smal en hadden we een regendouche in de redelijk kleine badkamer waardoor na het nemen van een douche alles nat was. Ook was onze kamer best gehorig. De parkeerplaats bij het hotel is te klein als veel mensen een auto huren. Kleine minpuntjes, maar wij waren voornamelijk heel erg tevreden over ons verblijf en we zouden het hotel zeker aanraden. Koutouloufari zelf is een hele leuke bestemming met veel goede restaurantjes en een fijne sfeer.

Mooi appartement, geen apart kinderbadje

Marjolijn
23-6-2018

Met 2 kinderen waren wij op zoek naar een appartement met 2 slaapkamers. Wat een mooi appartement met 3 verdiepingen! Beneden sliepen de jongens, eerste etage de woonkamer + badkamer (daar kom je ook binnen) en boven nog een badkamer met slaapkamer. Alles nieuw en mooi. Buiten een terras, geen hekje met de buren.

Personeel is super aardig en je voelt je meteen thuis. Wij hadden helaas ons niet gerealiseerd dat er echt geen apart kinderbadje is, dus lekker spelen in het water was er niet echt bij met kinderen van 4 en 2 jaar. Voor oudere kinderen die wel kunnen zwemmen is het ideaal! Verder geen aanvullingen van andere reviews. Veel trapjes, ook in Koutouloufari is het soms even steil en naar het strand in Chersonissos is het prima te lopen, terug is even zweten. Maar met onze twee jongens en een buggy ging het prima elke dag!

Fantastisch, heerlijk genieten!

Britt
20-6-2018

Wat is het hier heerlijk! Kleinschalig appartementen complex, met name Nederlanders. We hadden een studio, alles nieuw, fris en schoon!

De mensen die hier werkzaam zijn hartelijk en nemen de tijd voor een praatje en voorzien je van tips. Faciliteiten zoals het zwembad en het restaurantje wat erbij ligt zijn super. Zachte prijsjes voor heerlijk eten, tot 19.00.

Het plaatsje Koutouloufari is schattig en heerlijk Grieks. De heerlijke Griekse keuken tussen de olijfbomen en de druiventakken wat wil een mens nog meer!! Genieten.

Voor mensen die minder / slecht te been zijn is dit complex minder geschikt vanwege de vele trapjes.

Kortom een aanrader...

Ruud van Kamp
9-5-2018

Mooi , pas gerenoveerd appartement waar we we erg hebben genoten. Wel wat klimmen naar de hoger gelegen appartementen dus geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn. Personeel zeer vriendelijk en locatie prima , midden in het zeer pittoreske dorp. Uitgebreid ontbijtbuffet en overdag van alles te bestellen tegen zeer zeer schappelijke prijzen.

super vakantie!

Stephano
4-4-2018

super verblijf! heel netjes ,word goed onderhouden en een heerlijk bed wat natuurlijk heel belangrijk is. er word goed schoongemaakt en de mensen zijn er super aardig, kortom een top vakantie gehad! :)

Mooie vakantie

Elsemarie
7-3-2018

Goed verblijf! Mooie appartementen, goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Je loopt zo het dorpje Koutouloufari in. Heel leuk en prima resaurants.

Geweldig !!

Dennis C.
7-3-2018

Time to smile Sundance doet haar naam eer aan. Werkelijk geweldig. Chronis, Giannis en Anthena doen hun uiterste best om het jou naar het zin te maken. Dit jaar voor de derde keer daar naartoe.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sundance (Time to Smile) in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sundance (Time to Smile) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sundance (Time to Smile) scoort een 8.78 uit 10 op basis van 51 reviews.