Appartement Petra Village

GriekenlandKretaKoutouloufari

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Petra Village voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 33 reviews
+41/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.6VoldoendeScore uit 33 reviews
  • 8Natuur
  • 3.9Inrichting
  • 5.5Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

33 Reviews over Petra Village

• 8Claudia30-09-2021

Voor het tweede jaar een fantastisch verblijf gehad. De appartementen zijn 'typisch' Grieks. Basic maar de bedden liggen lekker en een prima douche. Eigenaren hebben plannen om te renoveren maar Corona gooit roet in het eten. Maar in Griekenland ben je vooral buiten. De balkons of terrasjes hebben stuk voor stuk een fantastisch uitzicht. Het personeel zijn allemaal even vriendelijk, gezellig en behulpzaam. Niks is ze teveel. Mocht er wat zijn of je hebt iets nodig je kan ALTIJD een beroep op ze doen. Zoek jij gewoon een gezellig verblijf waar je een slaapplaats hebt dan ben je hier aan het juiste adres!

De appartementen zijn in 6 gebouwen gelegen. En per stuk 2/3 verdiepingen hoog. De gebouwen liggen wel tegen een heuvel dus je moet wel goed ter been zijn.

Ik heb mijn nieuwe vaste stek op Kreta gevonden!!!!!!!!!

• 8Natuur
  • 2Lieve20-09-2021

Nooit meer

Slechtste vakantie ooit, ben al vaak weg geweest eerste dag geen warm, water met koud moeten wassen en uit de spoeiren bijna geen water zelfs naar de kapper moeten gaan dochter en ik extra geld moeten uitgeven, waren op de markt een nieuwe sproeien gekocht 1 euro toen kwam er water genoeg uit, geen zuivere handdoeken al 6 dagen niet, nog niet gepoetst op 6 dagen tijd wel blok B en C die werden iedere dag evengedaan wij lagen in blok E Als er iets van zij werdt ik uit gelachen door hum een de poetsvrouw Privé feestjes werden er gegeven niks van corana Regels eigenaar res was meer zat dan nuchter, dochter moest op een beton Liggen met matras heeft slechte rug vroeg gewoon matras extra, zei die vent op 20 jaar tijd nog nooit klachten gehad En toen we gedreigd werden heb ik contact opgenomen met onze vakantie maneger wil veranderen appartement Hebben toen ander gehad wel moeten bij betalen wat schande vond want had al voor 11 dagen beta

• 1Ruimte
  • 8EC Borgers12-09-2020

vriendelijk gastvrouw/ gastheer Heerlijk zwembad

We hebben hier 2 heerlijke weken gehad.Bij aankomst konden we goed overleggen wel appartement ivm niet veel trappen lopen. Er werd gezegd dat we als er problemen waren we moesten komen. je krijgt een lijst Wil je schoon beddengoed of handdoeken dan schreef je dat op en de volgende dag was het er.De appartementen zijn basis maar dat is bekend in Griekenland. Je bent toch meer buiten dan binnen. Wil je meer luxe dan zal je daar ook voor moeten betalen . Wij hadden een ruim 2k appartement . Schoonmaak had iets meer gekund.Sfeer was goed en gastvrouw /heer waren erg vriendelijk.

• 9Roelof de Vries04-09-2020

Geweldig vakantie gehad. Voldoende ligbedden bij het zwembad, leuke poolbar en de mensen die het beheren zijn perfecte gastheer en gastdame.

Persoonlijk had ik liever een iets zachter matras gehad😉

• 1Marion28-08-2020

Verschrikkelijk

Wij waren vanaf 16 augustus in Koutouloufari en wilden genieten van een heerlijke vakantie zoals TUI-reizen ons dat in het vooruitzicht hadden gesteld. Maar het appartement waarin wij verbleven en ook over een kitchenette zou beschikken, waar wij ( om de vakantie niet te duur te maken)kleine maaltijden zouden kunnen bereiden, er was geen kookplaat, magnetron kapot, de waterkoker te vies om aan te pakken , totaal verroest van binnen, het bestek is verroest en ligt ergens onderin het aanrechtkastje, de koekenpan te gruwelijk om aan te pakken en werd gebruikt om het water van een lekkende afvoer op te vangen. Een maaltijd bereiden was onmogelijk, kwam nog bij dat wij de eerste dag gedurende 24 uur geen water uit de kraan hadden, niet konden douchen of de wc doorspoelen. De Poolbar werd gebruikt om de afwas van de gehele dag neer te zetten, Beheerder geen tijd voor gasten.

• 8Jacqueline de Kruijf12-10-2019

Prima en zeker voor herhaling vatbaar

Leuk en simpel appartement, personeel heel vriendelijk. Wij hadden een klein 2pits kookplaatje en oude koekenpan in de studio, melding bij de balie gemaakt en werd meteen vervangen. Je moet wel goed ter been zijn, een hele klim naar het appartement welke allemaal omhoog lopen, maar prachtig uitzicht op zee. Zeker voor herhaling vatbaar !

• 8Giorgos11-07-2019

Super leuke vakantie.

Simpel maar waar voor je geld, leuk zwembad , leuke bar aardige mensen. Heerlijk rustig.

• 9Fam03-08-2018

Leuk voor 1 keer

Locatie Leuk, zwembad netjes met bar. Goede bediening. Huisjes buitenkant Leuk, binnenkant klein. Badkamers dringend aan renovatie toe. Voornamelijk Engelsen en Nederlanders. Te weinig liedjes, worden al om 6 uur gereserveerd met handdoeken en vervolgens zie je de hele dag niemand. Leuk voor een keertje. Kreta wordt wel steeds duurder. Prijzen stukken hoger, tis geen goed koop vakantoe9 adres meer.

• 6Familie van Es20-10-2017

Voor weinig wel te doen

Kleine appartementen, met pubers moet je er eigenlijk 2 boeken. Erg toeristisch en het tatoeage gehalte is hoog . Veel gasten komen hier al jaren en met name om de hele dag bij het kleine zwembad te drinken.. Wij hebben 80% van de tijd geen warm water gehad. Bij aankomst was ons appartement niet beschikbaar en moesten wij voor 1 nacht naar een ander resort. De volgende dag was het appartement niet op de afgesproken tijd beschikbaar. Kortom klein toeristisch complex maar als je dit voor erg weinig kan boeken best te doen. (Huur wel vervoer om een mooier en minder toeristisch gedeelte van Kreta te bezoeken )

• 8Leskens13-05-2017

Prachtige plek

Appartement voor 2 personen klein maar voldoende, airco was prima, uitzicht mooi, personeel vriendelijk

Appartement Petra Village info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij