Appartement Paul Eva

9Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Koutouloufari

Op vakantie geweest naar Paul Eva?

9Fenomenaal

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Paul Eva

• 9bart22-07-2006

geweest in 2002 augustus. mooi appartementencomplex. we hebben ons erg vermaakt.

Gereisd in juli 2006

• 9Peter04-08-2005

In de zomer van 2003 zijn wij hier 15 dagen geweest. We hebben ons prima vermaakt in Koutouloufari, een erg leuk authentiek Grieks plaatsje. Appartement qua ligging (rustig) perfect, bijna in het centrum van Koutouloufari en het drukke uitgaanscentrum Chersonisoss op 10 minuutjes loopafstand (bergaf). Appartement is erg basic, maar netjes en schoon. Zoals gebruikelijk in Griekse appartementen is er weinig keukengerei aanwezig, maar door de lage prijzen in restaurants gebruik je die keuken toch zelden. Er werd goed schoongemaakt en het complexje zelf is erg sfeervol. Een aanrader!

Gereisd in augustus 2005

• 9miranda05-06-2005

Leuk complex,wel erg steile weg omhoog,maar was voor ons geen probleem. Vond de mensen wel vriendelijk, maar toen bleek dat wij elders een auto gehuurd hadden, werd er niet meer tegen ons gesproken..Ze hadden ons namelijk wel5keer verteld dat autohuur het bestse via hun kon, wij kozen een ander en waren uit de gratie. Nog geen kalimerameer!

Gereisd in juni 2005

• 9Fred en Bea11-08-2004

Paul en Eva zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. Ook al klop je ´s nachts op hun deur, als ze je ergens mee kunnen helpen zullen ze het zeker niet laten. Via Paul kan ook voordelig een auto worden gehuurd. Het zijn niet de nieuwste modellen, maar je zal onderweg ook niet met pech komen te staan! Zoals in de andere reactie aangegeven, de hoger gelegen appartementen bieden een fraaier uitzicht. Het zwembad wat ze hebben is lekker, om na een dagje strand van te genieten. Maar wat verblijf je nu qua tijd in/om je appartement? De meeste tijd breng je toch elders door. Op nog geen 5 minuten lopen een supermarkt. Verder zijn er in Koutouloufari genoeg restaurantjes en barretjes om ´s avonds door te brengen. Je hoeft dan niet naar Chersonisoss, waar je rond middernacht bijna alleen maar lallende dronkelappen tegenkomt. Kortom, een absolute aanrader!!

Gereisd in augustus 2004

Appartement Paul Eva info