Vakantiehuis Parlamas

Meer vakantiehuis info

40 reviews over Vakantiehuis Parlamas

• 9bert vergeer22-02-2013

oud maar sfeervol

maria en manoli maken het iedereen naar de zin. vriendelijk en zeer gastvrij, dus alle negatieve beoordelingen ten spijt!! goed en goedkoop maar je moet wel zelf reserveren en voor je eigen ticket zorgen, maar als je goed zoekt kun je voor weinig een goedkope vakantie hebben.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Wil12-10-2009

Fantastische, rustige plek.

Bungalows Parlamas is een heerlijke plek voor een rustige vakantie. De huisje zijn allemaal vrijstaand en liggen in een mooie, goed verzorgde tuin. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Een echte aanrader voor een heerlijke rustige vakantie en Koutouloufari is een leuk typsich Grieks dorpje. Je kunt tegenwoordig de bungalows zelf boeken zonder tussenkomst van een reisorganisatie.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9M. Kok11-10-2007

de appartementen liggen heel mooi met een mooi uitzicht op zee. De eigenaars zijn hele lieve mensen

Gereisd met vrienden in september 2006

• 8J. van Wijland09-10-2007

De bungalowtjes zijn op een leuke manier gesitueerd, zodanig dat men vanaf zijn terras op de zee kan kijken. De bungalowtjes zijn keurig onderhouden, schoon en liggen lekker rustig. Het enige wat wij op te merken hebben is dat de douchebak en het douchegordijn wat krap bemeten zijn. Dit zou wel iets ruimer mogen zijn. Zowel de hostes van de reisorganisatie, als ook de eigenaar van de bungalowtjes waren zeer vriendelijk en servicegericht. Wij zouden zeker voor een tweede keer boeken!

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 9Izabella08-10-2007

zeer nette en leuke mensen supergave .zeker een aanrader wij gaan zeker nog eens terug

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7C. van Middendorp02-10-2007

heelaas geen koffiezetapparaat,en geen lekkere stoelen in het appartement. glasservies is karig, bv wijn of bier glazen. fijne mensen ,vriendelijk en behulpzaam. mooie omgeving en leuk dorpje

• 9Celia01-10-2007

Net terug van een heerlijk weekje Kreta. Ons bungalowtje was gezellig en schoon, met een prachtig terrasje onder de wijnranken met heerlijke druiven. Douche was klein maar prima waterdruk en loeiheet water. Maria en Manolis zijn super aardig, regelmatig een gezellig praatje met ze gemaakt en als we iets nodig hadden werd het gelijk voor ons geregeld. En dat terwijl ze echt keihard werken, als wij 's avonds naar bed gingen stonden zij hun winkeltje nog op te ruimen en als wij 's ochtends aan ons ontbijtje zaten waren zij al weer druk bezig met schoonmaken en de tuintjes verzorgen. Wat ons betreft echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2007

• 9miriam30-09-2007

Hoi, wij zijn 8 dagen in Parlamas geweest en het was super. Niemand had door dat er een zwembad was, dus die hadden we meestal voor onszelf. Manollis moest je eerst even leren kennen, maar als het ijs gebroken was kreeg je allemaal lekkere dingen om te proeven. Ook zijn kookkunsten waren prima en het koste er weinig. Het enige nadeel was, er was geen airco, bij een hittegolf is het er dan heeeeeel erg heet. Het is een erg rustig plaatsje en `s morgens voor 12 uur was er weinig te doen. Ga er zeker nog een keer heen. Aanrader!

• 7H. Dietz25-09-2007

ligt wel aardig in de bergen je moet wel van muziek houden last van eettentjes in de omgeving

Gereisd met familie in september 2007

• 8M. Soijer18-09-2007

Schone accomodatie, vriendelijke mensen. Fijne rustige ligging met toch heel veel eettentjes in de buurt.

1 tip over Vakantiehuis Parlamas

• j meijerink, 24-07-2018 Rapporteren

waar kunnen we boeken reisorganisatie

1 vraag over Vakantiehuis Parlamas

• j-brekelmans, 27-04-2011 Rapporteren

parlamas-app.ments

waar kan ik boeken voor parlamas-bungalows-in koutoloufari

wij kunnen geen reisorganisatie vinden

tonny, 04-07-2011

volgens mij kun je Parlamas niet meer via een reisorganisatie boeken , ik ben er zelf geweest jaren terug via d-reizen

Vakantiehuis Parlamas info

• Balkon / terrasAanwezig