Appartement Kristi

150 reviews over Appartement Kristi in het Nederlands

Kom graag terug!

Familie Brander,
8-10-2017

Heel mooie tijd gehad bij Kristi. We werden afgehaald door de eigenaar bij de transferbus , grote klasse. Ook het ontbijt was prima en het was overal brandschoon waar je ook kwam.

Gereisd met partner in mei 2017

Apart

Michelle,
3-9-2017

Het app is hygiënisch en gunstig gelegen. De eigenaresse is ontzettend chagrijnig als je niet bij haar aan de bar besteed. Zodra je dat wel doet trekt ze weer bij. Ook is er een grote Nederlandse kliek die elkaar al jaren kent.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima plek, mooi uitzicht.

Hanneke,
12-8-2017

Appartementen Kristi hebben een mooie ligging, direct aan het begin van Koutouloufari. Je loopt zo het centrum in.

De kamers zijn erg ruim en super schoon. Naast het zwembad is er ook een zonneweide en een speeltuintje. Alles ziet er erg verzorgd uit.

Voor € 6,- heb je een ontbijt met alles erop en er aan. Verder kun je goedkoop bij de bar eten. O.a. heerlijke piza's, hamburgers, uitsmijters en nog veel meer. Zelfs bitterballen. De kipnuggets zijn geweldig.

De eigenaren werken hard, je wordt opgehaald door ze waar de grote bus je afzet. Je hoef dus niet te lopen!

Een taxi naar Chersonissos is € 7,-,maar lopen is prima te doen.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Wij zijn er nu, kom ook zou ik zeggen

Kamps,
9-8-2017

Alles op loopafstand al is de terugweg van het strand wat vermoeider dan de heenweg maar aan het einde wacht het zwembad:). Appartement verrassend groot. Douchen geeft inderdaad een waterballet maar is verder voldoende. Vriendelijke eigenaren. Gezellig dorpje​ met ruime keus uit restaurants. Voldoende taxi's voor schappelijke prijzen als je het lopen na strand of gezellige avond niet ziet zitten. Geweldig naar de zin hier.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super plek!

Sanne,
14-7-2017

Als oud reisleiding wist ik al dit een fijne plek was. Na al de negatieve berichten wil ik daarom even een positief bericht sturen. Het appartement ligt ideaal tussen schattig oud Grieks dorpje (koutouloufari) en het drukke hersonissos in. Een fijne plek om een duik in het zwembad te nemen, te ontspannen of iets te drinken/ eten. Er komen hier gezinnen, stelletjes en ouderen die overdag meestal op pad gaan om het eiland te verkennen. Sofia is echt een lieverd en is hier altijd aanwezig om vragen te beantwoorden of om je te helpen.

prachtige plek

joop en linda,
14-7-2017

Kristi in onze ogen een topper. Alle negatieve berichten ten spijt. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad omdat de eigenaren alles eraan doen om je het naar je zin te maken. Voor Griekse begrippen is dit een modern complex. Goede schoonmaak, mooie patio's, lekker zwembad, goede apps, lekkere keuken, lieve bediening. En de negatieve berichten over Sophia. ... kloppen absoluut niet! Een lieve vrouw met hart voor kristi en haar gasten. Geef haar respect en je krijgt het dubbel terug. Wij komen hier zeker weer terug.

Aardige eigenaresse..?

Eric
31-1-2017

Wij zijn er jaren achter elkaar geweest. Veel plezier gehad ook. Weten ook waarom gasten de eigenaars zo aardig vinden. We hebben gezien hoe ze de gasten flessen met afrekenen, en gewaarschuwd. Maar het verhaal van de lening die ze los kregen bij gasten die al jaren kwamen en nog steeds aan een lijntje houden slaat alles. De mensen zijn al jaren bezig hun geld terug te krijgen maar worden steeds aan een lijntje te gehouden met smoes op smoes. Ze kunnen naar hun centjes fluiten. Wij kennen ook het alfa- mannetje waar men over spreekt komt er ook al jaren en denkt dat hij de eigenaar is maar wordt ook geflest en heeft niets in de gaten.

Wij gaan er niet meer naar toe.

Gereisd met partner in juni 2016

Let op je centjes

Sjaak
27-1-2017

Lekker weer, prima appartementen, mooi dorpje...maar dan de eigenaresse. Sofia is heel aardig voor je..als je aan de bar besteed en vaak beneden zit. Maar pas op je centjes want als ze je kan belazeren doet ze dat. Tip: altijd gelijk afrekenen want ze schrijft met een vork. Wij zijn enkele jaren achter elkaar geweest dan leer je er mee omgaan. Kennissen maakten de fout om de eigenaren een aanzienlijke som geld te lenen. Ze wachten al drie jaar op de terug betaling. Inmiddels antwoord ze niet meer op email en de telefoon wordt niet opgenomen. Leg geen geld in de kluis want ze hebben een reserve sleutel!! (Is al meerdere malen geschreven door diverse mensen)

Ik zou zeggen fijne vakantie maar pas goed op! Of..er zijn genoeg leuke andere app. In het dorpje.

Gereisd met partner in september 2015

Mooie plek.

Derk en Marga
27-10-2016

Zeer gastvrij. Prettige eigenaars. Tien jaar geleden zijn we hier ook geweest. Er is duidelijk veel opgeknapt/veranderd. Een aantal restaurant zijn matig tot slecht in het plaatsje. Er sprongen er ook een aantal bovenuit. O.a Laini . Dit wordt gerund door Despoina Kandilogiannaki. Zij heeft meegedaan aan de Griekse versie van Masterchef. Het Cafeetje waar we tien jaar geleden altijd kwamen zat er ook nog, Greco. Verder bij het appartement voor ons teveel ons kent ons gasten. Geen hinder van gehad, maar een aantal waren wel nadrukkelijk aanwezig. En er zat natuurlijk een Alfa mannetje bij die een beetje de baas speelde. Verder een prettige vakantie gehad en we komen daar zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2016

In een woord geweldig

Jack en Marianne Vaesen verstraaten
11-10-2016

Bij aankomst met bus stond eigenaar keurig op ons te wachten en nam ons mee naar het complex appartement ruim voor 3 weken te blijven. Waren na het lezen van de negatieve dingen hier bang dat het niet zo leuk zou zijn. Vorig jaar Piskopiano geweest. Nou he was gewoon super echt gastvrij behulpzaam Maria maakte elke dag goed schoon dweilen en noem maar op . Top locatie. Wij vonden het helemaal niet steil en zijn niet van de jongste en niet beoefende wandelaars dus. Wij komen volgend jaar zeker terug leuke mensen ontmoet en luidruchtig niks van gemerkt gezellig tot uurtje of 12 en dan merkte je helemaal niks meer. BBQ echte aanrader heerlijk. nogmaals bedankt Sofia en echtgenote voor een tot vakantie.Tot volgend jaar

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kristi in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kristi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.