Appartement Kristi

27 reviews over Appartement Kristi in het Nederlands

Heerlijk

Jose,
6-6-2018

geweldige locatie, gezellig dorpje alles op loopafstand . gastvrij en doen alles om het ja naar de zin te maken. zeer behulpzaam nadat ik problemen met mijn knie had.

heerlijk appartement met mooi balkon.

vanaf koutouloufari een lekker wandelingetje naar hersonissos en kan je ook zandstrandjes vinden tevens een mooi uitgangspunt om de rest van het eiland te ontdekken.

zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in mei 2018

Kelderkamer

Michelle
30-8-2016

Op basis van de goede recensies gekozen voor appartement Kristi. Helaas liep dit uit op een teleurstelling. We kregen letterlijk een kelderkamer toegewezen, zonder ramen of balkon. Geen frisse lucht dus, handdoeken konden we niet laten drogen en gezellig ontbijten op het balkon was er niet bij. Er was geen fornuis, kookpitje of ander kookgerei, uiteindelijk kregen we wel een tosti-ijzer. De badkamer was rampzalig; het toilet was vastgeplakt met plakband, de douche bestond uit een wasteil en een met pleisters beplakte douchekop en we kregen geen toiletpapier. Het zwembad is in principe prima, nadeel vonden wij dat er rondom weinig ruimte is om te liggen. Het appartement ligt enkele minuten van het centrum van Koutouloufari, 15 tot 20 minuten lopen naar Chersonissos en 25 minuten lopen naar het strand via een steile weg. De eigenaren zijn wel vriendelijk en spreken goed Engels. Al met al hebben wij een prima vakantie gehad, maar dat lag zeker niet aan dit appartement. Wij komen hier nooit meer terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fantastische vakantie gehad in kristi

Anke loose
7-10-2014

Wij waren voor de tweede maal daar en het was net of ik thuiskwam. Heerlijke plek om te zijn, de eigenaren zijn als familie voor ons. Ze doen alles voor de gasten. Het ligt aan jezelf als je het niet naar je zin hebt daar.

Gereisd met vrienden in september 2014

fantastische vakantie in Kristi

Bert van den burg
26-9-2014

We waren dit jaar voor het eerst met vrienden in Griekenland. Hun waren al wat vaker in Kristi geweest dus wisten ze al hoe goed het er was. Nu moeten we zeggen we hebben een droom vakantie gehad, het dorpje koutouloufari is adembenemend met zijn smalle straatjes en gezellige restaurantjes zoals " Oniro" en de "Alchemist". Vanaf minuut 1 tot aan vetrek zijn we hartelijk ontvangen door Zafiris en Sofia 2 fantastische mensen zo gastvrij. Onze

indruk was fantastische door te zeggen dat we volgend jaar weer naar Kristi gaan.

Gereisd met vrienden in september 2014

Ben tijdens mijn verblijf met de scooter gevallen. Heb van Sofia en Zafir alle hulp gekregen die men wensen kan. Kristi appm is een TOP LOCATIE

Gereisd met vrienden in juni 2014

Wij hadden een 3-kamer appartement (4x 55+), ruim en schoon. Er zijn een paar weetjes. De 2e slaapkamer bevat een houten stapelbed, wat voor 50+ ers een lastige kan zijn en hout werkt. De eigenaar heeft er voor één nacht een bed bijgeplaatst, maar dan is de kamer echt te klein, dus weer weg laten halen. Kortom het appartement is iets voor ouders met kinderen. Er is maar één airco (€5,= per dag) op de "ouderslaapkamer". Dat is te krap voor het hele appartement. De "bewoners" bevriezen in bed en de anderen druipen alsnog uit bed, met de slaapkamerdeuren open (privacy). Het toiletpapier separaat in een emmer. Waren wij niet gewend (vies). Wordt wel elke dag verschoond. Dat is overigens op veel plekken op Kreta. De eigenaar heeft de onhebbelijke eigenschap streng te zijn en beseft niet dat jij van hem huurt en dus dat het appartement voor de huurperiode jouw "eigendom" is. Hij komt ongevraagd in je appartement (bij afwezigheid) en corrigeert daar wij hij vindt dat er iets niet goed gaat.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Voelt als thuiskomen

Nicole
5-9-2012

Wij zijn net terug van 11 dagen Kristi en wij weten nu al dat wij hier zekers nog een x terug gaan komen. Wat een geweldig komplex. Sofia en haar familie doen er alles aan om je er thuis te laten voelen. Het komplex is klein qua opzet, maar hierdoor heb je weer die gezellige ons kent ons sfeer, maar wel met je eigen privacy.

De kamers zijn sober qua opzet, maar kom op, wat heb je meer nodig dan een bed en een douche op je vakantie, wel zijn ze heel ruim en vooral het wordt goed schoon gehouden.

De hoofdstraat van Koutouloufari ligt iets de berg op kleine 100 meter, die overloopt in de hoofdstraat van Piskopiane en daarna weer in die van oud-Cherso, hier vind je tal van restaurantjes, cafeetjes en winkeltjes, voor ieder wat wils, heel gezellie en heerlijk om doorheen te slenteren.

Voor het stappen ga je gewoon berg af, max 10 minutene en je staat op de boulevard van Cherso, neem wel taxi terug daarna :p\Voor het starnd zou ik het eerder in Malia gaan zoeken.

Bedankt Sofia en familie!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Uitstekende prijs/kwaliteit

Frank
14-11-2011

Al meerdere appartementen in Koutouloufari en Piskopiano bezocht in het verleden. Kristi is heel eenvoudig, maar zeer schoon en het personeel is zeer vriendelijk. Bij een defect wordt er direct naar een oplossing gezocht en het probleem verholpen. Voor de prijs hoef je het helemaal niet te laten. In juli voor 365 euro per persoon naar deze uitstekende locatie gevlogen in het hoogseizoen. Wat wil je nog meer!

Gereisd met vrienden in juli 2011

prima plekje!!

Judith en Wim Geelen
25-9-2011

Enigszins afwachtend vertrokken naar Kristi vanwege de toch regelamtige slechte kritieken.

Na 2 dagen was mijn mening al zeer positief. Wij hadden een driekamerappartment.

Geen last van geluid o.i.d. alleen wel van een buurman onder ons die nogal een ver dragende stem had. Maar last? nee.

De eigenaars zijn zeer prettige mensen maar je bent wel hun gast. Ze waarderen het als je je aan de regels houdt en zijn dan erg zorgzaam. Het is ons zo goed bevallen dat we donderdag wer vertrekken naar Kristi.

Complex wordt zeer goed schoongehouden, consumptieprijzen zijn laag te noemen. Wij kregen om de dag schone lakens en iedere dag werd er schoongemaakt.

Wij hebben er een topvakantie gehad in een uitstekden appartement wat gunstig ligt in Koutouloufari.

Zafirires en Sofia.. tot vrijdag!

Judith en Wim

Gereisd met vrienden in juni 2011

geweldig complex

Chrissy
23-7-2009

Een van de beste appartementencomplexen waar ik ooit ben geweest.

Alles is superschoon, eigenaar en zijn vrouw zijn hartstikke vriendelijk en zullen alles doen wat je van ze vraagt.

Het ligt ver genoeg van het drukke centrum om een rustige vakantie te hebben maar ook niet te ver zodat je de drukte wel op kan zoeken.

Super vakantie gehad!!!

Gereisd met vrienden in juni 2008

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kristi in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kristi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.