Appartement Kristi

2008

Is ons goed bevallen

A
1-10-2008

Er zijn erg redelijk veel trappen voor kinderen, maar wij hadden geluk met ons appartement. De appartementen zijn namelijk erg wisselend. Wij hadden geluk met ons nieuwste appartement met erg groot balkon/terras met prachtig uitzicht over Chersonissos. Minpunt is dat de handoeken niet zoals aangegeven 2x per week gewisseld worden.

Gereisd familie in augustus 2008

Supertijd gehad

Diana
16-9-2008

Wij waren hier van 17 juli t/m 31 juli 2008. Het was een geweldige vakantie. De familie die het complex runt is heel vriendelijk, en helpt je super om je vakantie goed te laten verlopen. Koutouloufari ligt op een heuvel, wat betekent dat het een flink stuk omlaag (en weer omhoog) lopen is van Chersonissos. Als je elke dag/nacht uit wilt is dat minder fijn.

Gereisd familie in juli 2008

Topper, maar niet geschikt voor jongeren

Benneker
25-8-2008

wij zijn 14 dgn te gast geweest bij apts Kristi en hebben een heerlijke tijd gehad. De eigenaar met zijn vrouw en zoon waren zeer behulpzaam. Geen last gehad van verdwenen spullen of geld en ook niets over gehoord (periode 27-7-2008 t/m 10-8-2008) Afstand naar chersonissos is net te doen. Dit app is geen aanrader voor jongeren, daar er weinig faciliteiten voor hen zijn. (geen trapveldje, klein zwembad enz)

Voor ons was het echter een perfecte vakantie

Gereisd familie in augustus 2008

heel erg gezellig

van den akker
5-8-2008

we hebben een super vakantiegehad.

de eigenaar en zijn vrouw waren super we hebben 9 van de 10 keer onze deur open gehad en nog nooit iemand aangestoffen die daar niet hoorde

we hadden niet eens een kluis gehuurd.

bij ons is niks weg we zijn er van 20 juli tot 3 aug geweest niks anders dan lof over deze accommedatie annelies sander marijke sanne en tessa

Gereisd familie in juli 2008

geweldig appartement

natasja
1-7-2008

De vakantie week hebben we als heel fijn ervaren. De appartementen worden dagelijks schoon gemaakt. De eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. Het complex heeft een poolbar, maar er is in deze periode niet veel gebruik van gemaakt. Let wel op dat het een appartement is. Ik hoorde dat sommige mensen er niet aan dachten wc papier te kopen.

Gereisd familie in juni 2008
2007

De service scoort laag omdat we bij het loopje van de bus naar Kristi, met drie kinderen de rest niet hebben bijgehouden en de beheerder ons niet heeft opgewacht. Met andere woorden we zijn verdwaald. Warm water slechts twee avonden en toiletpapier moesten we zelf kopen. Ligging schitterend en afstand tot zee absoluut geen bezwaar!

Gereisd familie in oktober 2007

Een heel rustig appartement gelegen boven de drukte van Chersonissos. Een niet al te te groot complex, waardoor je erg veel contact hebt met de medebewoners, erg gezellig. Een zwembad lekker half in de schaduw. Voor alles wordt gezorgd. Dagelijkse schoonmaak en een lekker barretje om bij te zitten. Baas en bazin zijn erg vriendelijk en zijn voor erg veel bereid. Kortom een te gekke vakantie!

Gereisd familie in juli 2007

Net teruggekeerd uit Kristi

fam. Konijnenberg
3-9-2007

Net teruggekeerd uit Kristi. eeen kleinschalig appartementencomplex buiten de hectiek van Chersonisos naar midden tussen gezellige straatjes en restaurants. Het complex is eigendom van een hardwerkende familie die het iedereen naar zin wil maken. Het appartement was ruim en werd elke dag schoongemaakt. Twee maal per week wissel van alle lakens en handdoeken. Het complex is door de afwezigheid van een kinderzwembad en de aanwezigheid van verschillende trappen mider geschikt voor families met kleine kinderen. Het heerlijk rustig en uitermate goed verzorgt complex. Een echte aanrader.

Gereisd familie in september 2007

deze zomer 2 week verbleven in Kristi, leuk in het zeer en

Fokje Erik Laura Melanie en Robin
15-8-2007

deze zomer 2 week verbleven in Kristi, leuk appartementencomplex in het zeer leuke en gezellige dorp Koutouloufari vlakbij het hectische Chersonissos. Wij troffen het met ons appartement, ruim en zelfs 3 balkons maar anderen troffen het in enkele gevallen echt minder. je moet geluk hebben met je appartement. zwembad was ok. Verder een dagelijkse schoonmaak. sanitair zozo, aan vervanging toe eigenlijk. al met al wel een zeer goede prijs kwaliteit verhouding en de plaats Koutouloufari is echt top!

Gereisd familie in augustus 2007

Het appartement waar wij verbleven was erg klein en achterstallig. Weinig inventaris, stukke kastjes, krappe douche etc.

De eigenaar is wel heel aardig en doet er alles aan om het naar je zin te maken.

Verder was het een knus appartement. Koutouloufari is een gezellig dorpje. Auto huren is een aanrader omdat niet alles op loopafstand is.

Gereisd familie in juli 2007

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kristi in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kristi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.