Appartement Kristi

77 reviews over Appartement Kristi in het Nederlands

Nooit meer!

John,
2-11-2018

De mensen moeten weten, dat het een waardeloos appartement is! Alle dagen een koude douche! Balkons naast elkaar zonder een muur er tussen, dus helemaal geen privacy!

Eigenaren die je helemaal negeren als je bij hun niks drinkt

Gereisd met partner in augustus 2018

nooit meer!

Jos,
12-10-2018

Goed was de schoonmaak van het appartement.

Slecht was: alle dagen een koude douche, totaal geen privacy, eigenaren doen erg raar tegen je, als je niets koopt bij hun, dus als je niet aan de bar iets nuttigt

Gereisd met partner in september 2018

Dramatisch

Jac,
4-10-2018

Niet voor herhaling

Totaal geen privacy! Je kijkt op elk balkon! Elke dag koude douche ( wordt beneden geregeld, vertelde ze mij nadat ik vroeg waarom ik geen warm water kreeg in de douche)

Zijn alleen vriendelijk als je daar dagelijks aan de bar iets nuttigd.

gasten die jaar in jaar uit daar komen zitten s'avonds laat bij de bar lol te trappen wat erg doorklinkt door het zwembad wat er voor ligt.

Als je kamer 4 treft mag je hopen dat je niet zo lang bent anders moet je er gebukt lopen het plafond van het zitje is erg laag, dit app ligt ook half onder de grond ( donker, en geen uitzicht je kijkt op een muur uit) ook loopt iedereen daar langs.

Voor ons was dit geen aangename vakantie, we zullen daar nooit meer terug komen.

Pluspunt ; kamers zijn schoon en nieuw. Maar dat weegt niet op tegen de rest.

Gereisd met partner in september 2018

Franklin,
11-9-2018

Erg mooi net gerenoveerd kleinschalig komplex,

Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam

We hebben een fantastische vakantie gehad

in een erg schoon appartement,komen zeker wanneer het toelaat terug👍😘

Gereisd met partner in mei 2018

Na een uitgebreide renovatie zijn wij weer teruggegaan naar Kristi App. Alwaar de eigenaar Zafiris met zijn vrouw Sofia het ons weer geweldig naar de zin hebben gemaakt en niet te vergeten hun zoon Harris. De verbouwing is buitengewoon goed gelukt en het is erg mooi geworden

Gereisd met partner in april 2018

Kom graag terug!

Familie Brander,
8-10-2017

Heel mooie tijd gehad bij Kristi. We werden afgehaald door de eigenaar bij de transferbus , grote klasse. Ook het ontbijt was prima en het was overal brandschoon waar je ook kwam.

Gereisd met partner in mei 2017

Apart

Michelle,
3-9-2017

Het app is hygiënisch en gunstig gelegen. De eigenaresse is ontzettend chagrijnig als je niet bij haar aan de bar besteed. Zodra je dat wel doet trekt ze weer bij. Ook is er een grote Nederlandse kliek die elkaar al jaren kent.

Super plek!

Sanne,
14-7-2017

Als oud reisleiding wist ik al dit een fijne plek was. Na al de negatieve berichten wil ik daarom even een positief bericht sturen. Het appartement ligt ideaal tussen schattig oud Grieks dorpje (koutouloufari) en het drukke hersonissos in. Een fijne plek om een duik in het zwembad te nemen, te ontspannen of iets te drinken/ eten. Er komen hier gezinnen, stelletjes en ouderen die overdag meestal op pad gaan om het eiland te verkennen. Sofia is echt een lieverd en is hier altijd aanwezig om vragen te beantwoorden of om je te helpen.

prachtige plek

joop en linda,
14-7-2017

Kristi in onze ogen een topper. Alle negatieve berichten ten spijt. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad omdat de eigenaren alles eraan doen om je het naar je zin te maken. Voor Griekse begrippen is dit een modern complex. Goede schoonmaak, mooie patio's, lekker zwembad, goede apps, lekkere keuken, lieve bediening. En de negatieve berichten over Sophia. ... kloppen absoluut niet! Een lieve vrouw met hart voor kristi en haar gasten. Geef haar respect en je krijgt het dubbel terug. Wij komen hier zeker weer terug.

Aardige eigenaresse..?

Eric
31-1-2017

Wij zijn er jaren achter elkaar geweest. Veel plezier gehad ook. Weten ook waarom gasten de eigenaars zo aardig vinden. We hebben gezien hoe ze de gasten flessen met afrekenen, en gewaarschuwd. Maar het verhaal van de lening die ze los kregen bij gasten die al jaren kwamen en nog steeds aan een lijntje houden slaat alles. De mensen zijn al jaren bezig hun geld terug te krijgen maar worden steeds aan een lijntje te gehouden met smoes op smoes. Ze kunnen naar hun centjes fluiten. Wij kennen ook het alfa- mannetje waar men over spreekt komt er ook al jaren en denkt dat hij de eigenaar is maar wordt ook geflest en heeft niets in de gaten.

Wij gaan er niet meer naar toe.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kristi in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kristi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.