Appartement Kristi ***

Dramatisch

Jac,
4-10-2018

Niet voor herhaling

Totaal geen privacy! Je kijkt op elk balkon! Elke dag koude douche ( wordt beneden geregeld, vertelde ze mij nadat ik vroeg waarom ik geen warm water kreeg in de douche)

Zijn alleen vriendelijk als je daar dagelijks aan de bar iets nuttigd.

gasten die jaar in jaar uit daar komen zitten s'avonds laat bij de bar lol te trappen wat erg doorklinkt door het zwembad wat er voor ligt.

Als je kamer 4 treft mag je hopen dat je niet zo lang bent anders moet je er gebukt lopen het plafond van het zitje is erg laag, dit app ligt ook half onder de grond ( donker, en geen uitzicht je kijkt op een muur uit) ook loopt iedereen daar langs.

Voor ons was dit geen aangename vakantie, we zullen daar nooit meer terug komen.

Pluspunt ; kamers zijn schoon en nieuw. Maar dat weegt niet op tegen de rest.

Gereisd met partner in september 2018