7 vragen over Appartement Kristi

• Renate Slingerland, 25-03-2019

ligbedden bij zwembad of op balkon?

Ik zie op de foto's van de touroperators nergens foto's van een lekker ligbed bij het zwembad of op het balkon. Op de foto's op zoover zie ik er een paar. Hoe werkt het bij Kristi? Zijn er wel ligbedden om even te zonnen?

• Nicole, 11-09-2012

Sofia

Hi allen

Sofia had ons de link van haar FB op haar bussineskaart gegeven, helaas zijn wij het kaartje verloren, heeft iemand de link van haar FB voor ons?

Thanx

Fam. Boers, 26-08-2014

Sofia Psoma Latsoudi.

• Gerard Klein, 29-07-2012

Wasmachine

Is er in de appartementen (of in de omgeving) ook de mogelijkheid om je kleding of ondergoed te (laten) wassen?

Gaston en marielle, 18-09-2012

Geen wasmachine aanwezig wel wasserette om de hoek

• Jelly, 21-05-2011

internet

Wie kan mij vertellen of en hoeveel je moet betalen voor internet?

serieus_44, 13-06-2011

1 euro voor 20 minuten

• Judith, 24-10-2010

appartementen en balkon

Wie kan ons vertellen welk appartement wij moeten boeken zodat we een lekkre balkon met zeezicht hebben? Graag een beetje ruim balkon (terras) omdat we met 4 personen zijn. Liefst zouden we bovenin zitten maar we weten niet of dat 2 of driekamerappartementen zijn. Kan iemand ons helpen?

W.Bruin, 29-06-2012

twee kamer incl keuken en badkamer +toillet

Judith, 30-06-2012

Bedankt voor je reactie. Ondertussen al 3 keer naar Kristi geweest, alhoewel de derde keer is nu. Ik schrijf dit in Kristi. Prima naar ons zin en appartementen prima! Groetjes Judith

• Annick ten Tusscher, 17-08-2010

parkeerplaats bij de accommodatie Kristi voor auto

Ken iemand mij vertellen of er bij de accommodatie een parkeerplaats is om je huurauto te parkeren?

Frank, 14-11-2011

Ja, Kristi heeft een klein eigen parkeerterrein waar ongeveer 3 a 4 auto's kunnen staan. Je kunt ook gewoon je auto tegenover het complex aan de weg parkeren.

• Wesje, 29-05-2010

koutoulafari en de crisis

Over 2 weken gaan we weer naar Koutoulafari. Is er iemand die weet hoe de toestand daar is? We horen n.l. nogal veel over restaurantjes die gesloten zijn en blijven.

Frank, 14-11-2011

In juli was er maar één restaurant gesloten. In de wintertijd gaat het meeste volgens mij dicht. Het seizoen is van 1 april t/m 1 november. Het is mogelijk dat sommige restaurants het niet gehaald hebben omdat ze dit jaar een beroerd seizoen hebben gehad.