Appartement Kristi

6 reacties Appartement Kristi

Sofia

Nicole, 11-9-2012

Hi allen

Sofia had ons de link van haar FB op haar bussineskaart gegeven, helaas zijn wij het kaartje verloren, heeft iemand de link van haar FB voor ons?

Thanx

Wasmachine

Gerard Klein, 29-7-2012
Is er in de appartementen (of in de omgeving) ook de mogelijkheid om je kleding of ondergoed te (laten) wassen?

internet

Jelly, 21-5-2011
Wie kan mij vertellen of en hoeveel je moet betalen voor internet?

appartementen en balkon

Judith, 24-10-2010

Wie kan ons vertellen welk appartement wij moeten boeken zodat we een lekkre balkon met zeezicht hebben?

Graag een beetje ruim balkon (terras) omdat we met 4 personen zijn.

Liefst zouden we bovenin zitten maar we weten niet of dat 2 of driekamerappartementen zijn.

Kan iemand ons helpen?

2 reacties

parkeerplaats bij de accommodatie Kristi voor auto

Annick ten Tusscher, 17-8-2010
Ken iemand mij vertellen of er bij de accommodatie een parkeerplaats is om je huurauto te parkeren?

koutoulafari en de crisis

Wesje, 29-5-2010
Over 2 weken gaan we weer naar Koutoulafari. Is er iemand die weet hoe de toestand daar is? We horen n.l. nogal veel over restaurantjes die gesloten zijn en blijven.