Appartement Ippoliti Village

patrickgloudemans, 26-8-2015

In koutoulafari: Esperos en Gallini

In Chersonissos: Palmera beach

Renee en Margaretha, 30-6-2015
Klaag niet als je hoog hebt aangegeven en je haalt het lopend niet. Je mag niet met een scooter of auto naar boven vanwege mogelijke overlast. Je bagage wordt door Yannis gebracht en desnoods gehaald in zijn auto. Het strand is op loopafstand, maar terug op hijgafstand door de helling naar boven. De drie naastgelegen dorpjes hebben naar onze smaak geen slechte restaurantjes, voor elke beurs is wel iets lekkers te krijgen. Huur (op je gemak) een scooter, auto of quad, ga de bergen in en geniet
Rob, 15-9-2014

Voor mensen die slechter ter been zijn, kan dit een probleem zijn.

Er zijn trappen die je moet lopen!

Inez, 11-8-2014
Niet doen als je niet weet waar je komt te zitten met je appartement!!
Suzanne, 7-8-2014
De BBQ is echt aan te raden, een gezellige gelegenheid die door de familie wordt georganiseerd en het eten is heerlijk, daarna als afsluiting met z'n allen de sirtaki dansen!
B. Seibels, 28-7-2014
In het stadje Koutouloufari heb je diverse goedkope eettentjes en ze zijn bijna allemaal even lekker!

Christine Leeuwerik, 22-7-2014
Knossos en het archeologische museum in Heraklion zijn voor geinteresseerden in mythologie en archeologie zeer aan te raden!!!! En slechts op een half uur afstand.
kristiaan.keustermans, 20-7-2014
goede uitvalsbasis voor tal van uitstapjes of gewoon 1 weekje rust,verwacht geen groot strand!
m, 6-7-2014
voor heerlijk eten ga dan naar ariadni palace restaurant en neem vooral de pizza en mix grill
F.Kappel, 6-6-2014
Centraal gelegen, veel dingen om te bekijken in de buurt.