Appartement Iokasti

133 reviews over Appartement Iokasti

• 2019
    9G de Vries09-09-2019

Super 11 dagen gehad

Zeer net en gezellig appartementen complex (klein 20 app) Mooi en rustig gelegen in het leuke dorp Koutouloufari Gerenoveerd appartement (junior suite) zeer smaakvol ingericht Leuk personeel met aandacht voor je Restaurant misschien wel het beste van het dorp , heerlijk gegeten op deze locatie Ook in het dorp gegeten met wisselende ervaringen Naar het strand is wel een wandelingetje, terug berg opwaarts maar goed te doen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Wil17-06-2019

Fantastische appartementen en subliem restaurant

Een toplocatie om te genieten van een heerlijke vakantie. We hebben ongetwijfeld volop genoten van Villa Iokasti! Mooie, ruime en schone appartementen met een mooi zwembad. Schoonmaak van de appartementen en vervanging van de handdoeken en beddengoed was uitstekend. Super lief personeel in een restaurant met geweldige gerechten en een gezellige bar waar we bijna elke avond genoten van de heerlijke wijnen en / of cocktails. Een groot compliment voor het hele team en hun geweldige manager Kate die niets te veel was om de gasten tevreden te stellen. Zal zeker de volgende vakantie terugkeren, hetgeen door veel gasten werd benadrukt.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Kadgroot09-06-2019

Subliem

Fantastische locatie om te verblijven, uitstekende kamers met daarnaast een leuk interieur in een idyllische setting we waren verrast van de omgeving en de inrichting van Villa Iokasti.

Naast het Villa Iokasti hebben we regelmatig gegeten in het restaurant en dit was van uitzonderlijke hoge kwaliteit. Sublieme eigenschappen en heerlijke verrassingen van de topkoks.

Al met al een topvakantie

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    6fam schuuring28-09-2018

nooit meer terug maar terug naar oude accomodatie

In september 8 dagen naar deze accomodatie geweest. Bij aankomst een overdreven gastvrije eigenarresse (gemaakt) ontmoet. De kamer zag er prima uit. Na drie dagen nam de eigenaresse andere vakantiegangers onze kamer (rondleiding) in zonder toestemming van ons. De service was ook niet uitstekend omdat de lakens pas na 5 dgn verschoond werden en de handdoeken pas na 3 dgn. Als je er niet eet dan is de eigenaresse niet meer zo vriendelijk je wordt er weggekeken. De eigenaresse roddelt graag met andere vakantiegangers en personeel over andere vakantiegangers.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Jessica21-09-2018

Leuk appartementen complex

Gezellig kleinschalig complex. Schone kamers. Erg vriendelijk personeel en de eigenaresse deed er ook alles aan om het ons naar de zin te maken. Met 3 vriendinnen super leuke dagen gehad.

Gereisd met vrienden in september 2018

• Oude reviews

6Feld07-07-2017

Prima appartement, vreemde eigenares.

Het appartement was van binnen prima. Het zag er van buiten erg leuk uit. Airco was zeker nodig, dit kon bij worden gekocht.

De eigenares van het appartement was erg apart. Toen wij aankwamen was zij erg enthousiast en aanhankelijk (knuffels geven enz). Wij hadden bij haar een prima beeld, al was het iets overdreven. Dit beeld werd gedurende de vakantie minder. Wanneer er geklaagd werd, ging zij in discussie. Ze was het vaak niet eens met de gasten. Dit hebben wij meerdere keren om ons heen meegemaakt, daarom hadden wij zelf ook snel dat wij niet wilde klagen. Wij voelde ons een aantal keer niet juist bejegend. Zo moesten wij onze koffers bij het uitchecken neerzetten bij de receptie, waar iedereen bij kon. Normaal heeft de eigenaar hier een plek voor, maar aangezien haar dochter een poolparty gaf konden wij onze koffers hier niet plaatsen. Wij hadden hier verder geen moeite mee, maar moesten af en toe nog wat kleding oid uit onze koffers pakken. De eigenaar werd dan boos, vond dat dit niet kon en gooide onze spullen terug in de koffer. Hierover viel niet te praten. Zolang je haar te vriend houdt en bij haar in het restaurant gaat eten zal ze vast erg aardig tegen je zijn, maar doe je dit niet en heb je ergens een klacht over, dan slaat haar aardigheid om naar boosheid.

Koutouloufari is een erg leuk stadje, waar je lekker kan eten voor een lage prijs. Ook ligt Cherso dichtbij, 5 min met de taxi. De taxi's zijn niet duur en hanteren allemaal dezelfde prijs, erg fijn!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8Joop en Margreet04-07-2017

Groot en schoon appartement, weinig privacy.

Er wordt hier veel gedaan om het naar je zin te maken. Top-restaurant inclusief. Heerlijk eten met mooi uitzicht. Wel vol eind juni, weinig privacy. Niet altijd plaats bij het zwembad.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Ineke van Nispen24-06-2017

Geweldig en gastvrij

Klein appartementencomplex 26 appartementen. Heel goed schoon. Keukentje en gerei niet echt geschikt om maaltijden te maken maar veel eetgelegenheden in de nabijheid die niet te duur zijn. iokasti zelf heeft ook een geweldig restaurant. Een heel klein beetje duurder maar naar onze begrippen heel betaalbaar. Eigenaar doet alles om het naar de zin te maken. Ook andere mensen die er werken supervriendelijk. Naar Chersonissos lopen is goed te doen maar terug is echt helling op. Maar taxi is echt spotgoedkoop.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8marleen15-03-2017

fantastisch

super gastvrij personeel en een kwartiertje lopen naar Chersonisoss. heerlijk gegeten in het restaurantje met mooi uitzicht.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 8Bolle18-09-2016

Heerlijk rustig en ontspannen.

• aardige eigenaars en restaurant personeel
    • lekker eten in het restaurant
    • rustige sfeer
    • ligging en opbouw van appartementen vonden wij erg leuk
    • zwembad om af te koelen
    • geen animatie

• ons appartement had 3 kleine terrasjes waar we niet op pasten met zijn 4-tjes. Maar andere hebben wel gewoon 1 groter terras.
    • bij aankomst waren er buiten (niet binnen!) kakkerlakken. Was wel net gif gespoten dus na paar dagen waren ze weg.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats