Géén boekingskosten

Iokasti

Appartement
GriekenlandKretaKoutouloufari

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Iokasti voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 132 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

132 Reviews over Iokasti

• 10Harriette Oostland26-05-2022

Fantastisch vakantie adres, het voelt als thuis.

Heerlijke plek om je vakantie te vieren. Je wordt warm onthaald door Eleni of Kate. Ik had de junior suite geboekt en het is dan net of je je eigen Griekse huisje hebt. Er zit een authentiek keukentje in met een koelkast. Een ruime zitkamer waar je ook kunt slapen en een lekkere stort douche en een heerlijk bed met klamboe. Een airco had ik in mei niet nodig. Je kunt heerlijk eten bij Iokasti. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Het eten is misschien iets duurder dan de andere restaurants maar daar krijg je ook beter eten voor geserveerd. Het zwembad is goed onderhouden en het meubilair was nieuw toen ik er was. Verder wilde ik een taxi bellen om naar Heraklion gegaan maar Eleni ging toch die kant op dus ik kon zo met haar mee liften. Wat een goede service. Verder kun je via drie wegen naar beneden lopen voor het mooie strand van Chereonissos. Kortom Iokasti is een prima uitvalsplek in Koutouloufari.

• 10Natuur
  • 9G de Vries09-09-2019

Super 11 dagen gehad

Zeer net en gezellig appartementen complex (klein 20 app) Mooi en rustig gelegen in het leuke dorp Koutouloufari Gerenoveerd appartement (junior suite) zeer smaakvol ingericht Leuk personeel met aandacht voor je Restaurant misschien wel het beste van het dorp , heerlijk gegeten op deze locatie Ook in het dorp gegeten met wisselende ervaringen Naar het strand is wel een wandelingetje, terug berg opwaarts maar goed te doen

• 10Wil17-06-2019

Fantastische appartementen en subliem restaurant

Een toplocatie om te genieten van een heerlijke vakantie. We hebben ongetwijfeld volop genoten van Villa Iokasti! Mooie, ruime en schone appartementen met een mooi zwembad. Schoonmaak van de appartementen en vervanging van de handdoeken en beddengoed was uitstekend. Super lief personeel in een restaurant met geweldige gerechten en een gezellige bar waar we bijna elke avond genoten van de heerlijke wijnen en / of cocktails. Een groot compliment voor het hele team en hun geweldige manager Kate die niets te veel was om de gasten tevreden te stellen. Zal zeker de volgende vakantie terugkeren, hetgeen door veel gasten werd benadrukt.

• 10Dion Latour17-06-2019

Fantastisch.. Lees boven

Dear traveler please read our top experience if you're looking for an EXCELLENT. we REPETE excellent Appartement hotel on Kreta. What do you want.! :hostility over 100%, perfect accomendation ,kitchen. 3 stars, nice location in a village with very friendly people,? Here you are Really on vacation. All this on Kreta in the village of Koutouloufari close to (old) Hersonissos, beach and other nice places. This affordable cossy and yet modern apartment hotel was IOKASTI VILLAS. And! If you need something. Ask Kate the most friendly and perfect organized owner/manager.. We are frequent traveller's but this adres is a overwhelming hit. It's nice,real holiday location which we found after intensive search. You feel comfortable in all expects. Note, We don't have shares or any other interests in IOKASTI VILLAGE!

Hereby our thanks again to Kate who welcomed and waved us out with a tear. She surprised us as she, on her own initiative, l

• 10Kadgroot09-06-2019

Subliem

Fantastische locatie om te verblijven, uitstekende kamers met daarnaast een leuk interieur in een idyllische setting we waren verrast van de omgeving en de inrichting van Villa Iokasti.

Naast het Villa Iokasti hebben we regelmatig gegeten in het restaurant en dit was van uitzonderlijke hoge kwaliteit. Sublieme eigenschappen en heerlijke verrassingen van de topkoks.

Al met al een topvakantie

• 10COX27-05-2019

Prachtig gerenoveerd app gehad met super goede boxspring en heerlijk balkon met zeezicht. Restaurant is voor ons beste in verre omstreken. Ligging in koutouloufari kan ook niet beter. Perfecte vakantie gehad enorm leuk lief personeel. Gaan hier zeker terug komen!

• 10Margret08-10-2018

Heerlijke plek

Een heerlijk kleinschalig gezellig complex op een mooie locatie. De appartementen zijn mooi ingericht en de styling perfect. Prima bedden en ook de badkamer is top. Wij hebben genoten van de locatie, het app.ment. van Katy en haar personeel die alles doen om het je naar de zin te maken en als er toch iets is dit direct oplossen. Goed gastvrouwschap! Bij het complex hoort ook een restaurant waar het heerlijk eten en vertoeven is, niet de goedkoopste maar erg goede kwaliteit! Wij houden er van om vele restaurantjes uit te proberen dus hebben niet iedere avond gegeten bij Iokasti en dat nam Katy ons niet kwalijk......kortom Wij hebben er 14 dagen genoten!

• 6fam schuuring28-09-2018

nooit meer terug maar terug naar oude accomodatie

In september 8 dagen naar deze accomodatie geweest. Bij aankomst een overdreven gastvrije eigenarresse (gemaakt) ontmoet. De kamer zag er prima uit. Na drie dagen nam de eigenaresse andere vakantiegangers onze kamer (rondleiding) in zonder toestemming van ons. De service was ook niet uitstekend omdat de lakens pas na 5 dgn verschoond werden en de handdoeken pas na 3 dgn. Als je er niet eet dan is de eigenaresse niet meer zo vriendelijk je wordt er weggekeken. De eigenaresse roddelt graag met andere vakantiegangers en personeel over andere vakantiegangers.

• 9lizzy24-09-2018

Geweldig, Gezellig en Heerlijk eten!

Wij hebben de Junior suite geboekt. Aanrader. Super gezellige tweeverdiepingen appartement, Schoon en heerlijk knus ingericht met een balkon boven en een zitje beneden. Er stond al water in de koelkast en genoeg spulletjes. Boven bevindt zich de slaapkamer; hemelbed. Heel knus. Lekker bed en heerlijke dikke handdoeken en niet van dat schuurpapier die je normaal in Griekenland krijgt. Super vriendelijke eigenaresse Kathy en haar dochter Elenie. Ook de huiskat Lily begroette ons zeer vriendelijk. Wat is super vond was dat Elenie ons alles liet zien hoe het werkte en dat ze al anti muggenspul had klaargelegd. (van die apparaten voor in het stopcontact die je normaal zelf moet meenemen) Ook melde ze da als we iets nodig hadden alles gewoon gehaald kon worden. Onze vakantie begon al heel goed! Wij voelde ons heel erg thuis. TIP: junior Suite let op er is er maar 1. Ga ook zeker eten in het restaurant! Aanrader heel goed eten en leuke sfeer.

• 8Jessica21-09-2018

Leuk appartementen complex

Gezellig kleinschalig complex. Schone kamers. Erg vriendelijk personeel en de eigenaresse deed er ook alles aan om het ons naar de zin te maken. Met 3 vriendinnen super leuke dagen gehad.

Appartement Iokasti info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Ag. Konstantinou 16, GR-70014