Appartement Galaxy Villas

Appartement
Appartement Galaxy Villas

17 tips over Appartement Galaxy Villas

Henriette Lansink, 19-7-2015

Restaurant Oniro is echt een aanrader.

Met de bus naar Heraklion en Agios Nikolaos is erg goed te doen en het zijn beide leuke plaatsjes om te bezoeken.

Enkeltje Heraklion is €3,00 en enkeltje Agios Nikolaos €4,10

Joris, 16-7-2015

Bij het restaurant Oniro eten bij het mooie uitzicht op de zee en Chersonissos .

Ook is het slim om via het hotel een uitstapje te regelen naar een waterpark ze regelen de taxi voor je. Het waterpark is ook top!

PLU, 27-5-2015
restaurants: the Alchemist en Patriko

We hebben een aantal aanbieders voor Galaxy Villas voor je op een rij gezet:

rosemary smid, 28-10-2014
restaurant Esperos, stukje verderop in Koutouloufari.
D.J., 12-10-2014
Vraag naar de kamers met uitzicht over de zee. Loop ook eens naar Oud-Chersonissos met de prachtige terrasjes.
Riny, 10-9-2014

houd er rekening mee dat er geen bussen rijden en dat je altijd naar Chersonissos moet lopen voor een bus.

Misschien is hier wat aan re doen, vooral als je slecht ter been bent

Rob en Anouk, 28-8-2014
Restaurants in Koutouloufari: Mezes, Galini en Fabrica hebben wij een zeer gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Huur een quad en ga de bergen in, of doe de jeepsafari met lekkere barbecue erbij.
Peter van der Weij, 12-6-2014
Koutouloufari bestaat in feite uit 2 gezellige straten met tig restaurantjes van elk wat wils en souvenierswinkeltjes. Lopen vanaf Cherso is een pittige wandeling (20 minuten met een steile klim op het eind).Voor de jeugd is Koutouloufari denk ik een bejaardenkolonie. Vonden wij niet erg...
Wil van Lier, 21-5-2014

Aan de overkant is een supermarkt

Je loopt zo naar het leuke bergdorp Koutoulafari. Voor de echte wandelaars kan je ook doorlopen naar Piskapiano en Oud Chersonissos. Stuk voor stuk leuke bergdorpjes, met geweldige Griekse Tavernes.

Af en toe naar het drukke Chersonissos en het strand is goed te doen. 20 minuten lopen, maar terug wel een steile berg op.

Rob en Paulina, 20-10-2013
App.menten liggen in een prachtig aangelegde tuin,lekker rustig. Voor kinderen niet zo geschikt,veel trappen,evt.kamer boven te vragen voor als je slechter ter been bent.

We hebben een aantal aanbieders voor Galaxy Villas voor je op een rij gezet: