Appartement Galaxy Villas

KinderhotelWeer vandaag16°8°
Appartement Galaxy Villas
6,5

7 reacties Appartement Galaxy Villas

Wij willen graag dit appartement boeken voor september, maar hebben 2 baby's bij ons die overdag nog veel slapen...Wie kan ons vertellen welk kamernummer op de begane grond en het dichtst bij het zwembad zodat we bij het zwembad bereik hebben met onze babyfoon met camera...BVD voor de antwoorden!

Duiken

Marcel, 14-1-2014
Kan je in de buurt ook duiken en wat zijn de kosten .

Nieuwe manager?

Rika, 16-8-2013
Zijn er na 1 augustus nog mensen geweest? Ik hoorde iets over nieuwe manager en ben beetje nieuwsgierig. Wij gaan zelf in september.

We hebben een aantal aanbieders voor Galaxy Villas voor je op een rij gezet:

even een toelichting

miranda, 24-7-2012
Hou er rekening mee dat er betaald dient te worden voor de airco!!En wel 10 euro per dag!Het werd bij ons niet vermeld dat er kosten aan verbonden waren...na de avond van tevoren gevraagd te hebben of er openstaande kosten waren was het Nee maar 5 min voor vertrek kregen we te horen dat er voor de airco nog 140 euro betaald moest worden!!ZUUR!

Internet in het appartement

Dick, 22-1-2011
Ik wil mijn laptop meenemen naar Galaxy. Weet iemand toevallig of ik op het complex of in de appartementen draadloos kan internetten of op een andere manier ?
2 reacties

wie gaat er ook van 28 juli tot 11 augustus?

iris_verstappen, 23-7-2010

Wij zijn een gezin met 2 kinderen; jongen 12 jaar en meisje 14 jaar.

Zijn er nog meer mensen met kinderen die in deze periode gaan?

Groetjes, familie Verstappen

zwembad

eric, 6-3-2009

kan iemand wat meer info over het zwembad geven??

misschien hoe diep het is en grootte??

thnx

We hebben een aantal aanbieders voor Galaxy Villas voor je op een rij gezet: