Géén boekingskosten

8FantastischScore uit 39 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Esperides Villas & Spa is gelegen op een heuvel op Kreta. Er zijn twee zwembaden en de supermarkt en bakker zitten om de hoek. Voor drukte ben je aan het juiste adres in Chersonissos. Voor wat meer rust kun je beter naar Koutouloufari. Het strand is een kwartier lopen. Hou er wel rekening mee dat je op de terugweg weer de heuvel op moet.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

39 Reviews over Esperides Resort & Spa

• 9Tineke & Erik10-10-2019

Staat genoteerd voor een volgende keer.

Nadat we vorig jaar al waren geweest en een mooi en goed verblijf hadden zijn we dit jaar voor 8 dagen geweest in oktober, van het aflopende seizoen nog niets te merken ( zowel hier als in het plaatsje zelf) , personeel allemaal nog volop in de weer om het je naar de zin te maken, ontbijt bijzonder goed en uitgebreid, eten bij Monastery ( onderdeel van Esperides) ook goed. We kregen in eerste instantie een kamer aan de overzijde van de weg, deze lag wat minder gunstig, klein balkon en onder de douche geen hoofdruimte, moest gebogen douchen, hebben verzocht voor een andere kamer en kregen die zonder gemor de volgende dag ( mogelijk geen gezeur omdat we eerder waren geweest), kamer goed en mooi ingericht en schoonmaak ruim voldoende. Airco werk perfect zonder nare bijgeluiden/luchtjes en zit bij de prijs in. Wij hebben hier en in Koutouloufari wederom een mooie tijd gehad en zullen hier zeker nog een keer terugkomen.

• 10Van Mens25-09-2019

Geweldig!

Onze eerste vakantie naar het buitenland met de kids (1 van 10 maanden en 1 van 4 jaar), ons verblijf in esperides was echt kortom gezegd geweldig. Wij en de kinderen hebben zo’n fijne tijd gehad, bij aankomst voelde wij ons meteen al welkom super vriendelijk personeel. Ook het schoonmaak personeel was erg lief, ze maakte elke dag alles heel goed schoon. Alles was nieuw en verzorgd in het appartement maar ook alles eromheen. Wij gaan hier zeker over een paar jaar nog een keer terug komen!

• 7Martijn20-09-2019

Keurig resort in leuk dorpje

Het resort is erg mooi. Alles ziet er nieuw uit en de appartementen zijn mooi ingericht. Wij zaten echter in een appartement aan de overkant van de weg en dit is wel erg klein voor meer dan 2 personen. Ook het zitje ( balkon/ terras) is erg klein. Wat mensen hier dus over schrijven klopt. Maar zoals gezegd is alles wel netjes en mooi ingericht. Het dorp Koutouloufari is ook erg leuk en gezellig.

• 9J.Steenwijk02-09-2019

Erg netjes!

Het resort is gerenoveerd en lijkt wel nieuw! Het appartement was netjes verzorgd en de airco werkte goed. Het personeel was uitzonderlijk vriendelijk. Het ontbijt was echt top! De zwembaden waren goed in orde. Miste wel een toilet bij beide zwembaden. Voor kinderen is er op het zwembad na niks te doen. Het resort is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Ons app zat op een super locatie waardoor wij weinig trappen hadden, maar alsnog is het een beste klim richting omhoog het resort.

• 7Van der meer01-09-2019

Prima plek voor een vakantie. Kleine balkons.

Mooi net appartementen complex. Je wel geluk hebben met de ligging van je kamer. Wij werden naar de overkant van de straat gestuurd. Zoals eerder gelezen op zoover wist ik dat dit niet de beste kamers zijn. Wij hadden een 2 kamer appartement geboekt geschikt voor 4 personen. Deze kamer Was echt klein. En ingericht op 2 personen. Van alles 2. Een klein zitje buiten. Met ook maar weer 2 stoeltjes (omdat er ook geen 3 pasten) een aparte slaapkamer (wel zo fijn als je met een kind bent) waar een groot open raam in zit van +/- 2x3 wat niet dicht kan. Altijd Open met het (te) kleine woon gedeelte. Wij vonden dit appartement met een kind van 6 echt te klein. Laat staan als je met 4 volwassene bent. Andere kamer gevraagd. Er was Alleen nog een 3 kamer appartement beschikbaar tegen betaling van 50 per nacht gebruik van gemaakt. Er zijn wel goede 2 kamer appartementen maar je moet geluk hebben.

• 9Veer31-07-2019

Fantastisch, maar het strand niet.

Het is hier prachtig op het resort, 2 zwembaden en we hebben een mooi nieuw appartement met 2 tv’s, airco’s, kitchenette en zelfs een weegschaal. Elke dag wordt t schoon gemaakt, de supermarkt is op 30 m afstand. Veel restaurantjes in de buurt. Je moet wel op tijd je handdoek bij een van de zwembaden leggen want anders grijp je naast een bedje. Het strand, 15 loop minuten hier vandaan, is dus in Chersonissos, ontzettend druk en moeilijk om een strandbed te vinden als je wat later opstart.

• 5Hans Klaassen05-07-2019

Komen geen afspraken na

We zijn bij de opening in 2017 hier geweest met drie personen. De bovenste appartementen en alles was perfect. Daarom gemaild met eigenaar dat we in 2018 voor twee weken wilden komen met 4 personen. Ik reeg toegezegd het beste van het beste te krijgen want via sunweb konden we maar beperkte keus boeken. Aangezien we hem vaak gesproken hadden volledig vertrouwen in. Niets is minder waar (wat Wilma ook mag zeggen; alleen maar ontkenningen); ik heb het zwart op wit. We kregen bij aankomst laat in de avond de standaard kamer want er was niets gereed. Lakens en opdekken moest de receptie nog doen. We waren met een rolstoel dus geen doen. Dag erna onze kamer gekregen. Hoewel Wilma anders beweert was het appartement net zo groot als in 2017; lag er langs. Alleen een extra slaapkamer(hok) die ten koste ging van keuken en badkamer ruimte. Op balkon konden we niet met vieren zitten. Ik doorgaan maar het draait alleen om geld

• 8dorien krommenhoek24-06-2019

mooi en schoon complex

laat je niet in een appartement aan de overzijde stoppen !! De hele dag komen daar bussen die er mensen brengen of halen , en de de motor laten ze draaien. dus geronk en uitlaatgassen. En dan gaat om 16.00 de houtoven van het restaurant aan.... u kan het wel raden..

• 8Gerdie10-06-2019

Super mooi complex met zeer vriendelijk personeel! Heel schoon! Goed eten!

• 9Wendy06-06-2019

Mooi, nieuw complex

Mooi complex wat ligt boven chersonnisos. Er ontbreekt je hier aan niks, nieuwe ruime kamers, met grote regendouche en vooral schoon! Het hele complex wordt iedere dag gepoetst en je ziet de gehele dag vrouwtjes bezig. Wij hadden ontbijt er bij geboekt welke echt uitmuntend is! Wie hier over klaagt dat er geen divers aanbod is ben ik benieuwd wat diegene thuis eet. Voor het strand moet je een flinke heuvel af(en dus ook weer terug op) dus auto/scooter is aan te raden als je geen zin hebt om dit te lopen. Enig minpuntje voor ons was het balkon, deze was echt zo klein dat je er maar net op kon zitten.

Hotel Esperides Resort & Spa info

• LiftenBeschikbaar (4)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar

• MagnetronBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)