Appartement Dream Village

Appartement info

Meer appartement info

15 reviews over Appartement Dream Village

• 7Arie Grönloh12-07-2019

Goedkoop, dus niet klagen.

Je krijgt waar je voor betaald. De eerste dagen geen schoonmaak gehad, verstopte doucheafvoer en geen toilet papier, ook niet in openbare toiletten bij de bar. na zes dagen werd na een klacht van een werknemer, mijn kamer iedere dag als nieuw opgeleverd, dus eind goed algoed. De eigenaar bood wel 10 maal excuses aan en een week gratis airconditioning. Ik kom al 26 jaar in Koutouloufari, dus men is wel angstig voor negatieve reclame. Volgende keer een wat duurdere locatie, voor wat meer luxe. Heb voor de tweede keer geboekt nu voor september bij Petra Village waar ik toch iedere dag ben van dezelfde eigenaar, maar hier is alles altijd goed onderhouden dankzij het personeel.

Alleen gereisd in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    4Summer02-09-2018

Nooit weer

Veel achterstallig onderhoudt. Poep lucht in de badkamer. Veel te kleine douche. Slechte schoonmaak. Klein zwembad. Ook hier slecht onderhoudt. Geen gezellige bar plek om te relaxen. Lijkt meer op een camping kantine.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 4Tjalliena Slump01-09-2018

Nooit weer

Goede ligging. Maar het complex is echt aan een grote renovatie toe. Niet van deze tijd. Veel te krappe badkamers. Je kan niet in de douche bak staan met 2 voeten. Achterstallig onderhoudt rotte balkon hekjes ( gevaarlijk). Kapotte douchedeuren van het vocht. Poep spuite snachts bij onze vrienden omhoog uit het afvoer putje de hele badkamer door.

Zwembad is klein en ligt aan een erg smoezelig gras veldje wat niet onderhouden wordt en stinkt. Weinig sfeer, de bar lijkt meer op een voetbal kantine. Barman drinkt zoveel hij dat hij de dag erna stik chagarijnig is. Verder is hij wel gezellig. Ook daar was het toilet erg vies en oud. Er werdt slecht schoongemaakt. Als je de laatse was rook je dat aan het dweil water. Dat werd dus niet ververst. Geen doekje over de meubels. Balkon deden ze ook niet. Zwarte voeten na 3 dagen. Haren op de grond. Super leuke omgeving. Mooie vakantie maar nooit meer Dream Village. Veel mensen klaagden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2017
    7K02-10-2017

Herrie!

Accomodatie ligt perfect, is prima in orde. Tot diep in de nacht staat de muziek echt hard, waardoor een goede nachtrust niet mogelijk is.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Pieter Buikstra14-04-2017

Fantastisch , hier zijn alleen goede woorden voor!

Geweldig eten , veel vis restaurants in april net iets te koel, vooral s,avonds

Gereisd met vrienden in april 2015

• Oude reviews

7Jac en partner21-07-2016

heel gezellig

appartementen wat gedateerd, geen douchegordijn, dus dweilen, verder wel schoon. en voldoende schone handdoeken. Yanis de barman, receptionist, regelaar, die alles voor je deed om het je na je zin te maken, was een topper. we hebben dan ook een fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Monica01-10-2014

Super gezellig kleinschalig hotel

Wij hebben een super leuke vakantie gehad in dream village! Ontzettend vriendelijk personeel en eigenaren die heel erg behulpzaam zijn. Zowel het personeel als de eigenaren regelen alles voor je. Een gezellige bar waar de barman voor de sfeer zorgt. Je mag ook je eigen muziek draaien en 's ochtends heerlijke koffie. Het is een gemoedelijk 3 sterren appartement met huiselijke sfeer.

Volgend jaar weer!!

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8Mathijs26-09-2014

Fijne plek met geweldig dorpje om de hoek

Er heerst een hele relaxte sfeer in dream village. De appartementen zijn schoon netjes en basis. Personeel en eigenaar zijn zeer vriendelijk. Zo werden wij door overboeking hier geplaatst. Echter waren er toen alleen studios vrij en we waren met klein kindje. De eigenaar regelde na twee dagen dat wij een mooi appartement met dakterras kregen. Echt top! Verder ligt het ideaal. Het dorpje kan je super uit eten gaan! Leuk gezellig dorpje waar je echt fijn voelt! Aanrader, verwacht geen grote luxe maar een zeer ontspannen vakantie!

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Mariëlle22-09-2014

leuk appartementen complex

we hebben genoten van onze vakantie bij dream village. het is er eenvoudig, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. mooi uitzicht vanaf het balkon. er is een gezellige bar en loungeruimte, waar je een eenvoudige maaltijd of een heerlijke coctail kunt bestellen. de eigenaren en het personeel zijn heel vriendelijk en hulpvaardig. koutouloufari is een rustig dorpje met veel leuke en goede restaurants. voor wat meer actie loop je gewoon naar chersonisos, je bent in 15 min op star beach.

Gereisd met partner in september 2014

• 8xiba21-09-2014

Kleinschalig en rustig complex op een top locatie.

Genoeg restaurants, winkeltjes en tavernes in de directe omgeving en ook de drukte van Chersonissos is op loopafstand (15 min de berg af), maar daar merk je niets van als je bij het zwembad ligt. De appartementen zelf zijn simpel en soms wat verouderd. De keuken is wat spartaans (waterkoker, 2 pitjes, koelkast), ontbijt/lunch maken is te doen, maar meer moet je niet willen. Gelukkig is er genoeg lekkers te krijgen in de directe omgeving. Er wordt dagelijks schoongemaakt.

Zeer vriendelijk personeel. In de bar kun je eenvoudige gerechten bestellen, daarnaast is er een wekelijkse BBQ. Geen speciale voorzieningen voor kinderen, wel een kinderbad. Het zwembad zelf is wat aan de kleine kant, maar dat is geen probleem gezien de rust. Ook zijn er ligbedjes genoeg.

Vooral geschikt voor mensen die op zoek zijn naar een rustige uitvalsbasis om de locale bezienswaardigheden te ontdekken, of die willen uitrusten bij het zwembad. Niet geschikt voor mensen die luxe of het nachtleven zoeken.

Gereisd met partner in september 2014

4 tips over Appartement Dream Village

• fredknip, 24-06-2014

Tip: G op maandag avond naar OUD Chersonisos voor de muziek en het dansen op het zeer leuke plein. Ga dan ook lekker eten bij Myrtios waar ze nog traditioneel Grieks koken. Een auto kun je het beste huren bij Orion voor een goede prijs een een geweldige service. Lekker eten kun je ook in koutouloufari zelf bij: Meze by Alex and Christina en bij Galini. Sla Sunrise vlak bij de appartementen over het is er niet te eten wat slecht.

• tbaars, 01-07-2014

niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, veel trappen.

• Mariëlle, 22-09-2014

als je een excursie wilt boeken ga dan naar eye travel in koutouloufari. het is goedkoper dan bij je reisorganisatie en super goed georganiseerd. nederlandse eigenaar en medewerkers. aanrader is de wandeling in de aposilemis kloof!

0 vragen over Appartement Dream Village

Appartement info