Appartement
7,2

153 reviews over Appartement Dedalus Village in het Nederlands

Geweldige vakantie! Een absolute aanrader!

Arnold Spaans
27-7-2015

Het appartement lag geweldig met uitzicht op zee en Chersonissos, was heel erg ruim en schoon. De inrichting is sober, maar wat heb je meer nodig dan een waterkoker, wat schone kopjes, glazen, borden, etc.? We werden zeer vriendelijk ontvangen. Het appartement werd goed schoongehouden, handdoeken en lakens regelmatig vernieuwd en vaker dan was aangekondigd. De ligging in Koutouloufari is perfect; werkelijk alles is in de buurt, vooral heel veel restaurants. De wandeling van het strand is even een klimmetje van een minuut of 15, maar wat geeft dat? Je kunt ook een taxi nemen; dat kost je wel € 7,- (misschien inmiddels wat meer...) Helaas waren we bijna de enige gasten. Wij vonden dat echt onbegrijpelijk! Een absolute aanrader!!

Gereisd Met partner in juni 2015

Verzoek voor de barman 😀

Janneke
18-7-2015

Dag mensen, Wij zijn vorig jaar in dit app geweest, niet slecht getroffen, wij hadden geen beroerde kamer, neem alleen wel muggenspul mee! Anders kan je niet normaal op je balkonnetje zitten en of deuren en ramen open houden!!!! Maar ik heb een vraag aan iemand die dit leest; barman Barry, een fantastische man, heeft nodig muziek van NU nodig. Beetje hippe,gezellige en leuke muziek op een USB stickie of een cd'tje, gewoon omdat dat niet te downloaden is in Griekenland. Jullie zouden mij en hem een groot plezier doen 😬 Geniet van de vakantie, groetjes

Gereisd Met partner in januari 2015

Prima te doen

Rietje
31-8-2014

Appartement op bovenste verdieping heeft groot terras. Die op de begane grond een hele kleine. Vooral het 3 kamer app. Inrichting minimaal en keuken erg verouderd. Moeten echt gaan vernieuwen. Aparte slaapkamer is groot. Wel schoon (3x p/wk), bedden goed en alles werkt. Zwembad zoals bij de meeste complexen klein maar er was toch altijd ruimte.Complex heeft veel trappen.Ligging op loopafstand van de vele leuke en heerlijke restaurants ( voor € 20 pp ben je tonnetje rond gegeten) en winkeltjes. Koutouloufari en de naastgelegen dorpjes erg leuk. Auto is handig als je verder wilt dat Cherso, Stalis of Malia. Anders is een scooter voldoende. Strand bij Cherso klein en vol. Die van Stalia en Malia zijn breder en dieper.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We gaan weer! DUS!?

barhoekplakkers, H+M
16-8-2014

Gewoon leuk, gezellig, goed, en niks mis mee! Gaan voor het eerst terug naar dezelfde accommodatie! Dankzij gangmaker Berrie de Barman, was de sfeer aan de bar zeer gezellig, en niet te vergeten de andere bezoekers, zoals; Ben, Joop, onze Co-piloot en Co enzo! Mochten we elkaar weer treffen, dan gaan we voor de Grand Finale Bommetje Springen! HINT! voor degeen die alleen losse centen in de fooipot gooien alleen maar omdat het dan rinkelt neem dan grind mee! Geniet nog maar van deze prettige barman, want wij hebben zijn adoptie papieren al aangevraagd! Veel Plezier voor de mensen die nog gaan en tot gauw over een week of 3!

Gereisd Met partner in januari 2014

heerlijk genoten en komen zeker terug

ramon
15-8-2014

Heerlijk appartement gehad voor twee weken. Appartement is meer dan groot genoeg voor twee personen. Appartementen lijken verouderd, maar dit heeft meer met de bouwstijl en keuze van inrichting te maken, daarentegen wel superschoon! Al het personeel is enorm gastvrij. 's Ochtends aan de receptie is Christina te vinden en 's avonds Pauline (Nederlands!) en hebben ons goede tips en tricks gegeven. Barman Berrie weet je alles te vertellen over het dorp, de restaurants en de do's en dont's, dus bezoek hem zeker.

Koutouloufari is een leuk dorp, veel leuke restaurants en barretjes, hebben twee fantastische weken gehad en komen zeker terug!

Gereisd Met partner in juli 2014

Heel leuk klein dorpje waar genoeg te doen is !

Anita en Mark
23-6-2014

Dedalus village is een simpel maar leuk en gezellig appartementencomplex. Wij hadden een klein balkon, maar groot genoeg om er iedere ochtend te kunnen ontbijten. Uitzicht over zee prachtig. Dedalus village ligt midden in het dorp koutouloufaris en alle restauramtjes zijn lopend goed te bereiken. In deze accommodatie zit een zwembad waar Berry de barman iedere dag lekkere drankjes en salades maakt. Hij geeft veel nuttige tips over wat er te doen is en regelt uitstapjes voor je als je dat wilt.

De accommodatie is wat simpel ingericht maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wij kregen geen wc papier, dus van thuis een rol mee nemen is een tip. Ook een droogdoek en afwasmiddel zou ik van thuis meenemen.

De kamers worden drie keer per week schoongemaakt, wij vonden het erg schoon en netjes.Er zitten veel trapjes en tredes in het complex, maar dat went vanzelf.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met partner in juni 2014

Fantastisch !!!!

Rinke Elsinga
29-10-2013

Een heerlijke plek om te zijn. Gelegen in een vriendelijk dorpje waar van alles te vinden is en vrij rustig terwijl je de drukte kunt opzoeken in Chersonnisos met de vele strandjes. In het lieflijke dorp Koutouloufari. zijn Vele restaurantjes, winkeltjes.verhuurbedrijven voor scooters e,d . Hulde aan de vriendelijke Nederlandse Barkeeper bij het zwembad die vele tips voor ons had. Een uitstekende VVV gids. Zelfs aan het eind van het seizoen (September) is hij nog steeds zeer vriendelijk en behulpzaam!! !Kortom wij komen daar zeker nog eens terug .
Rinke + Hielke uit Sneek van B & B Oan't Wetter Snits.

Gereisd Met partner in september 2013

Heerlijke vakantie hier gehad! Gezellig complex.

Patricia/Marco
23-10-2013

Wij zijn hier vorige maand 8 dagen geweest, en dat was eigenlijk te kort. De appartementen zijn inderdaad wat verouderd, maar wij sliepen er alleen maar, dus dat was voor ons geen probleem. Verder is het een gezellig, goed onderhouden complex. Bij het zwembad kun je lekker lunchen. Verse salades van barman Berry zijn zeker een aanrader! Vraag aan Berry wat de beste restaurants en excursies in de omgeving zijn, hij kan veel goeie tips geven. Nogmaals bedankt Berry, voor de gezellige muziek aan het zwembad en de leuke avonden aan de bar. Wij komen je gauw weer opzoeken! Groetjes!

Gereisd Met partner in september 2013

Super appartementencomplex!!

Joon/Milou
4-9-2013

Echt een aanrader! Wij zijn net terug gekomen en hebben een heerlijke tijd gehad! Appartementen zien er inderdaad iets verouderd uit, maar het zijn schone appartementen! Wij hadden een ruim appartement en het straalt veel gezelligheid uit! Dedalus ligt lekker centraal in Koutouloufari en je kunt de drukte zelf opzoeken wanneer je daar behoefte aan hebt! Cherso ligt op loopafstand. Aan de receptie en de poolbar spreken ze Nederlands en zijn ontzettend vriendelijk! Echte aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Slechte ervaring, Jammer geld

Rob
30-7-2013

Vies, verouderd, rioolvliegjes in wasbak en afwasbak, 1 rol wc papier, bedlinnen 2x p/week veschoond, per persoon 1 handoek en 1 badlaken Aanrechtkastjes stinken muf, afvoerwater komt onder de keuken weg. Oventje met veel roest Douchekop blijft niet aan het haakje zitten. Uitzicht op de muur op 3 meter afstand. Kortom wij zijn hier 2 nachten gebleven en zijn naar een andere accomodatie gegaan. Wij zijn al diverse keren overal geweest maar dit is niks. Behoorlijk veel trappen maar dat was bekend

Gereisd Met partner in juli 2013

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dedalus Village in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dedalus Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.