Appartement Astra Village

14 reviews over Appartement Astra Village in het Nederlands

Eens maar nooit meer

Koot
6-10-2018

Helaas een kamer op 4 meter afstand van de keuken van het restaurant aan de overkant. De hele avond de herrie van de keuken en het restaurant . En een wc die niet goed doorspoeld . Er werd een andere kamer beloofd als deze vrij kwam , Helaas hebben wij daar nog niets van vernomen .

Gereisd Met partner in oktober 2018

Een fantastisch appartementen complex

Mirjam
1-7-2018

Dit weekend terug gekomen van een weekje Astra Village. Ik was hier samen met mijn zus en het complex is werkelijk fantastisch. We zaten in een geweldig mooi gerenoveerd appartement, het personeel is super vriendelijk, het ontbijt geweldig, kleine maar fijne zwembaden, voldoende ligbedden en er werd iedere dag schoongemaakt. Het complex ligt midden in het gezellige Koutouloufari waar je tal van eettentjes en winkeltjes aantreft. Mocht ik in de toekomst nog een keer besluiten naar Koutouloufari te gaan dan wordt het zeker een verblijf in Astra Village. Ik kan niks negatiefs bedenken wat verbeterd moet/kan worden.

Gereisd Met partner in juni 2018

Prettig verblijf

Marcel
15-10-2017

Mooi complex van aantal gebouwen. De diverse trappen brengen je naar je appartement. Zwembaden zijn idd niet groot, maar prima om even op te frissen. Ontbijt was iedere ochtend prima verzorgd. Hotel ligt aan de hoofdstraat. Genoeg eettentjes en barretjes. Locatie is prettig omdat het net buiten de (plastic-galactic) drukt van Chersonisos is. Kamers zijn ruim en werden dagelijks schoongemaakt. Ofschoon we de keuken niet hebben gebruikt viel de inventaris ons zeker mee. Bij terugkomst kan je nog een lekkere kop koffie of borrel nemen in de bar/restaurant aan de weg.

Gereisd Met partner in september 2017

Preisdaler

Fijn hotel in een mooie omgeving!

Mariska Meijer
26-9-2017

Gemoedelijk en kleinschalig hotel met twee kleine zwembaden. Keurige kamer en badkamer. Mooi uitzicht vanaf terras/balkon. Ontbijt was relatief simpel maar goed met lekker vers brood. Mooie restaurantjes in de omgeving, The Alchemist en The Trap kunnen wij van harte aanbevelen! Aan het einde van de avond kun je voor een lekker drankje of cocktail weer terecht bij het hotel. Er zijn wel veel trappen en niveau verschillen. Omgeving vonden wij mooi.

geweldig

annet
9-5-2017

heel schoon !!!! gezellig

Gereisd Met partner in juni 2016

Warm aanbevolen, veel te zien en te bezoeken.

Leen en Alie
7-3-2017

Met name de accomodatie een geweldig appartement met privacy. De trip naar Spinalonga was een bijzondere ervaring. Autootje huren is een must om overal te komen. Sisi is een leuk plaatsje. Gaan echt nog meerdere keren. Alles nog lang niet bezocht. Goed opletten bijna elke 500 mtr een andere maximum snelheid.

Heerlijke vakantie

John en Corine
2-6-2016

We zijn net terug van een weekje Astra Village en het was echt geweldig. we waren met met 1 kind van net een jaar en met twee kinderen van bijna 3 jaar. Appartement was prima ze maken goed schoon en een schoon appartement is gewoon heerlijk. Het personeel is echt ontzettend leuk lief en behulpzaam. En ze zijn echt heel leuk met kinderen. Wij gaan hier zeker te weten nog een keer terug

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Geweldig appartement, prima staf, goed onderhouden

Daan
1-6-2016

Zeer schoon en goed onderhouden overzichtelijk complex. Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel. Geen massa-gebeuren. Zeer schone kamers met prima inrichting. Prachtig uitzicht vanaf de balkons naar de kuststrook.

Uitstekend

Asiks
22-5-2016

Mooie, schone appartementen waar het goed toeven is. Badkamer aan de kleine kant, maar wel schoon en netjes en altijd warm water uit de douche. Personnel heel behulpsaam en vriendelijk en omdat wij een late vlucht terug naar Nederland hadden konden wij voor 20 euro het appartement houden tot vertrek. We hadden geboekt met ontbijt, zou ik een tweede keer niet doen, je kunt kiezen tussen continental, english en american breakfast, maar dat was niet bijzonder. Je kunt beter in de winkel aan de overkant verse broodjes en beleg halen. In de omgeving veel tavernas waar je heerlijk kunt eten en een wandeling naar de dorpjes in de buurt is ook aan te bevelen. Al met al een geslaagde vakantie en zeker voor herhaling vatbaar.

Super!

Joke
18-5-2016

Dit is een heerlijk complex voor rustzoekers. Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Er wordt goed schoongemaakt, zowel je eigen appartement als daar omheen. Het complex heeft 2 kleine zwembaden waar het goed toeven is. Voor een drankje en hapje kan je terecht bij de bar aan de straatkant. Daar kan je ook ontbijten en lunchen. Koutouloufari heeft veel kleine restaurantjes en winkeltjes. Het ZANDstrand van Meltemi beach ligt op loopafstand (20 minuten bergaf en ook bergop is het goed te doen. Chersonissos ligt ook op loopafstand, maar na 1 bezoek hadden we het daar wel gezien. Als je langer dan een week blijft en iets wilt zien van het eiland, dan moet je een auto of scooter huren. Met de bus kan ook, er gaan er genoeg vanuit Chersonissos. Maar als je alleen voor de rust komt, dan is dit heerlijke complex echt aan te bevelen. Men is constant bezig is om datgeen wat opgeknapt moet worden aan te pakken. 1 minpuntje dan toch: de badkamer. Die is erg klein en de kraan lekte. Maar dat namen wij voor lief.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Astra Village in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Astra Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.