Géén boekingskosten

Astra Village

Appartement
GriekenlandKretaKoutouloufari

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Astra Village voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 18 reviews

Meer appartement info

18 Reviews over Astra Village

• 6Michael31-08-2019

Prima op de bedden na!

Prima en schoon verblijf. Aardig personeel! De bedden waren echter zeer hard. Dit was vooral de eerste paar dagen slecht slapen na een paar dagen went het of ben je zo moe dat je wel slaapt. De keukeninrichting & apparatuur en het sanitair is wel aan vernieuwing toe.

• 3Wol13-08-2019

Nachtmerry

door omstandigheden ( overboeking ) moesten wij 1 nacht in dit hotel verblijven. Gelukkig maar 1 nacht. Kamer was niet schoon de airco stonk muf en de badkamer lagen haren. Zeker geen 3 sterren

• 3Nicole07-08-2019

Slechte ervaring...

We kregen niet het soort appartement wat we geboekt hadden, veel en veel te klein, airco werkt alleen in de slaapkamer, dus hebben we het matras van onze dochter maar op onze kamer neergelegd, zodat ook zij gebruik kon maken van airco. Appartement sterk verouderd, adverteren ze met sateliet tv, 4 zenders die heel slecht doorkomen op een tv van 30 jaar geleden......kleine badkamer, kortom, ik kan niet geloven dat over dit appartement goede rescenties worden weergegeven, echte afknapper!!!!

• 8Wiebe Kiestra31-07-2019

Heerlijk

Heel nette kamer met fijn balkon in de schaduw en zeezicht. Fijne badkamer met een luxe douche, alles was naar verwachting of beter.

• 5Koot06-10-2018

Eens maar nooit meer

Helaas een kamer op 4 meter afstand van de keuken van het restaurant aan de overkant. De hele avond de herrie van de keuken en het restaurant . En een wc die niet goed doorspoeld . Er werd een andere kamer beloofd als deze vrij kwam , Helaas hebben wij daar nog niets van vernomen .

• 10Mirjam01-07-2018

Een fantastisch appartementen complex

Dit weekend terug gekomen van een weekje Astra Village. Ik was hier samen met mijn zus en het complex is werkelijk fantastisch. We zaten in een geweldig mooi gerenoveerd appartement, het personeel is super vriendelijk, het ontbijt geweldig, kleine maar fijne zwembaden, voldoende ligbedden en er werd iedere dag schoongemaakt. Het complex ligt midden in het gezellige Koutouloufari waar je tal van eettentjes en winkeltjes aantreft. Mocht ik in de toekomst nog een keer besluiten naar Koutouloufari te gaan dan wordt het zeker een verblijf in Astra Village. Ik kan niks negatiefs bedenken wat verbeterd moet/kan worden.

• 9Marcel15-10-2017

Prettig verblijf

Mooi complex van aantal gebouwen. De diverse trappen brengen je naar je appartement. Zwembaden zijn idd niet groot, maar prima om even op te frissen. Ontbijt was iedere ochtend prima verzorgd. Hotel ligt aan de hoofdstraat. Genoeg eettentjes en barretjes. Locatie is prettig omdat het net buiten de (plastic-galactic) drukt van Chersonisos is. Kamers zijn ruim en werden dagelijks schoongemaakt. Ofschoon we de keuken niet hebben gebruikt viel de inventaris ons zeker mee. Bij terugkomst kan je nog een lekkere kop koffie of borrel nemen in de bar/restaurant aan de weg.

• 9Mariska Meijer26-09-2017

Fijn hotel in een mooie omgeving!

Gemoedelijk en kleinschalig hotel met twee kleine zwembaden. Keurige kamer en badkamer. Mooi uitzicht vanaf terras/balkon. Ontbijt was relatief simpel maar goed met lekker vers brood. Mooie restaurantjes in de omgeving, The Alchemist en The Trap kunnen wij van harte aanbevelen! Aan het einde van de avond kun je voor een lekker drankje of cocktail weer terecht bij het hotel. Er zijn wel veel trappen en niveau verschillen. Omgeving vonden wij mooi.

• 8annet09-05-2017

geweldig

heel schoon !!!! gezellig

• 10Leen en Alie07-03-2017

Warm aanbevolen, veel te zien en te bezoeken.

Met name de accomodatie een geweldig appartement met privacy. De trip naar Spinalonga was een bijzondere ervaring. Autootje huren is een must om overal te komen. Sisi is een leuk plaatsje. Gaan echt nog meerdere keren. Alles nog lang niet bezocht. Goed opletten bijna elke 500 mtr een andere maximum snelheid.

Appartement Astra Village info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    75 KOUTALOUFARI Crete, 70014