Géén boekingskosten

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Appartement Asterias Village Resort is fijn gelegen tussen Koutouloufari en Piskopiano. Hier heb je een zwembad, een jacuzzi, een kidsclub en een kinderzwembad. Omdat het appartementencomplex tegen een heuvel aangebouwd is, zijn er veel trappen. Voor mensen slecht ter been dus niet aan te raden. In de buurt zijn veel leuke restaurants en winkels.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

339 Reviews over Asterias Village Resort

• 8Anita17-06-2019

Hier komen wij zeker terug!

Een heerlijk rustige accommodatie met bijzonder vriendelijk personeel. Doen erg hun best om je een fijne vakantie te bezorgen. Iedere dag wordt appartement schoon gemaakt, schone handdoeken enz. Ontbijt op locatie mogelijk maar op korte loopafstand verse broodjes, fruit e.d. te koop. Ook voldoende keuze in restaurantjes en Koutoulafari is 's avonds gezellig. Dagje auto gehuurd via de receptie. Zelfs een autostoeltje voor onze dochter van 2 jaar werd gratis meegeleverd. We hebben genoten van het zwembad en een heerlijke vakantie gehad.

• 10Sascha05-05-2019

Heerlijke week gehad!

Complex is lekker rustig gelegen tussen Koutouloufari en Piskopiano. Ligt tegen een heuvel aan. Wij hadden een huurauto tot onze beschikking, ik persoonlijk raad dat wel aan als je geen wandel liefhebber bent. Het is een goed stuk lopen naar beneden namelijk. Zo en zo is Kreta super leuk om te verkennen per auto. Appartementen zijn simpel maar goed! Zeker het 2 persoonsbed lag heerlijk! Schoonmaak is heel goed en komt iedere dag. Mooi uitzicht over chersonisos ook. Het complex bevat wel wat trappen en een stijle weg naar boven. Als je iets minder goed ter been bent kan dat wat ongemak opleveren. Super vriendelijke mensen die daar werkzaam zijn, echt een heerlijke week gehad daar! Zou zeker terug gaan.

• 10Dennis06-03-2019

Top!!

Voor de eerste keer wat verder van het strand geboekt. Maar zeker de moeite waard. Studio is groot genoeg voor 2 personen. Mooi complex. Ontbijt is erg uitgebreid en lekker. Uitzicht is erg mooi. Hou wel rekening met de trappen. Maar is goed te doen. Veel leuke restaurants in de omgeving. Strand iets verderop in plaatsje Stalis of Malia. Huur een scooter of auto en ga erop uit. Kreta is erg mooi.

• 8Chris28-06-2018

Erg fijne vakantie gehad met z'n drieën

Samen met onze onze zoon van bijna 2 jaar oud hier geweest. Mocht er een cijfer zijn voor service, dan hadden wij deze graag een 10 gegeven. Erg vriendelijke mensen die heel hulpzaam waren. Prima zwembad voor een jong gezin en leuke restaurantjes in de buurt. Kamers hadden wel iets groter gemogen.

• 7jolanda kuipers25-06-2018

we zullen zeker weer terug komen.

mensen moeten de hoge trap niet onderschatten als je op leeftijd bent.verder het restaurant eten was goed maar erg ongezellig geen sfeer en de muziek was vreselijk saai.we gingen eten bij oud chersonisos bij taverne harakas.een echte aanrader met goed eten en gezellige sfeer.de kamers waren schoon .

• 7Miranda23-06-2018

Niet super enthousiast

Ruim en bij ons schoon appartement, met een spekgladde zwembad entree. Dagelijkse schoonmaak en handdoekenwissel en om bij de weg te komen steile helling of 62 traptreden. Wij zaten begane grond dus ee raam van hooguit 1m en een voordeur....airco dus noodzakelijk. Hiervoor moet je €7 p.d bijbetalen + €3 p.d voor tax gebaseerd op een 4* hotel....apart. Alles bij elkaar voor ons waarschijnlijk geen tweede keer omdat er voldoende alternatieven zijn.

• 6Joyce07-06-2018

Toe aan renovatie.

Plus: ruime kamers, leuk zwembad, voldoende ligbedjes, vriendelijk personeel! Iedere dag schone handdoeken, bedden zijn redelijk! Babybedje is een campingbedje met prima matrasje en schoon beddengoed. Min: badkamer niet goed onderhouden en vies. Schimmel op douchegordijn. Schoonmaak kan beter! Onvoldoende keukengerei en het stinkt naar schimmel in de keuken.

• 9Danita vd Linden03-11-2017

Vakantie met de hoofdletter V!

Samen met mijn moeder hadden wij een weekje naar Asterias Village geboekt. Laat je niet afschrikken door te trap, want je koffers worden zowel bij aankomst als vertrek voor je naar beneden of boven gebracht. We werden warm onthaald met een verfrissend welkomstdrankje waarna wij naar onze kamer werden gebracht. Wij hadden een twee kamer appartement en deze was erg ruim. De keuken was netjes en er was genoeg keukengerei aanwezig, Zelf hier geen gebruik van gemaakt, omdat het resort prima centraal ligt tussen Koutouloufari en Piskopiano waar je heerlijk kan tafelen. Wij hadden een prima badkamer met een bad/douche en stonden versteld van de waterdruk, deze was prima. Normaal gesproken is dit niet zo goed in Griekenland. Het personeel is uiterst vriendelijk en doet er alles aan om je vakantie te laten slagen. Het zwembad is goed en er zijn genoeg bedjes en parasols. Het ontbijt was zeer uitgebreid en dagelijks wisselend qua aanbod. De lunchkaart is tevens zeer uitgebreid en verschillende gerechten geprobeerd van salades tot burgers en allemaal even lekker. Onze favoriet was de chef's salad. Absoluut complimenten aan de kok. In de avonduren hebben wij genoten van de heerlijke cocktails die worden gemaakt en de gezelligheid die er in de bar/lounge wordt gecreëerd, mede door de twee mannen achter de bar. Dankzij de mensen van Asterias Village hebben wij een ultieme vakantie gehad. Wij hopen hier dan ook zeker nog eens terug te komen!

• 7Mirian07-10-2017

Ligging in gezellige omgeving

Fijn appartementen complex met leuk zwembad tegen een heuvel gebouwd , dus altijd traplopen. Vriendelijk personeel. Het ligt tussen de plaatsjes Koutouloufari en Piskopiano in. Veel gezellige restaurantjes en winkeltjes in de buurt. Oud - Chersonisos kent gezellige Griekse avonden. Stranden meer richting Stalis en Malia .

• 8Denekamp29-08-2017

Heerlijk!

Super! Aardig personeel, heerlijke koffie en cocktails, prima ontbijt en lunch. Fijn zwembad, gezellig kleinschalig complex. 10 dg volop genoten!

Appartement Asterias Village Resort info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne