Appartement Asterias Village Resort

Appartement
Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag23°17°
Appartement Asterias Village Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Asterias Village Resort voor je op een rij gezet:

366 reviews over Appartement Asterias Village Resort in het Nederlands

Erg fijne vakantie gehad met z'n drieën

Chris
28-6-2018

Samen met onze onze zoon van bijna 2 jaar oud hier geweest. Mocht er een cijfer zijn voor service, dan hadden wij deze graag een 10 gegeven. Erg vriendelijke mensen die heel hulpzaam waren. Prima zwembad voor een jong gezin en leuke restaurantjes in de buurt. Kamers hadden wel iets groter gemogen.

we zullen zeker weer terug komen.

jolanda kuipers
25-6-2018

mensen moeten de hoge trap niet onderschatten als je op leeftijd bent.verder het restaurant eten was goed maar erg ongezellig geen sfeer en de muziek was vreselijk saai.we gingen eten bij oud chersonisos bij taverne harakas.een echte aanrader met goed eten en gezellige sfeer.de kamers waren schoon .

Niet super enthousiast

Miranda
23-6-2018

Ruim en bij ons schoon appartement, met een spekgladde zwembad entree.

Dagelijkse schoonmaak en handdoekenwissel en om bij de weg te komen steile helling of 62 traptreden.

Wij zaten begane grond dus ee raam van hooguit 1m en een voordeur....airco dus noodzakelijk.

Hiervoor moet je €7 p.d bijbetalen + €3 p.d voor tax gebaseerd op een 4* hotel....apart.

Alles bij elkaar voor ons waarschijnlijk geen tweede keer omdat er voldoende alternatieven zijn.

Toe aan renovatie.

Joyce
7-6-2018

Plus: ruime kamers, leuk zwembad, voldoende ligbedjes, vriendelijk personeel! Iedere dag schone handdoeken, bedden zijn redelijk! Babybedje is een campingbedje met prima matrasje en schoon beddengoed.

Min: badkamer niet goed onderhouden en vies. Schimmel op douchegordijn. Schoonmaak kan beter! Onvoldoende keukengerei en het stinkt naar schimmel in de keuken.

Vakantie met de hoofdletter V!

Danita vd Linden
3-11-2017

Samen met mijn moeder hadden wij een weekje naar Asterias Village geboekt. Laat je niet afschrikken door te trap, want je koffers worden zowel bij aankomst als vertrek voor je naar beneden of boven gebracht. We werden warm onthaald met een verfrissend welkomstdrankje waarna wij naar onze kamer werden gebracht. Wij hadden een twee kamer appartement en deze was erg ruim. De keuken was netjes en er was genoeg keukengerei aanwezig, Zelf hier geen gebruik van gemaakt, omdat het resort prima centraal ligt tussen Koutouloufari en Piskopiano waar je heerlijk kan tafelen. Wij hadden een prima badkamer met een bad/douche en stonden versteld van de waterdruk, deze was prima. Normaal gesproken is dit niet zo goed in Griekenland.

Het personeel is uiterst vriendelijk en doet er alles aan om je vakantie te laten slagen. Het zwembad is goed en er zijn genoeg bedjes en parasols. Het ontbijt was zeer uitgebreid en dagelijks wisselend qua aanbod. De lunchkaart is tevens zeer uitgebreid en verschillende gerechten geprobeerd van salades tot burgers en allemaal even lekker. Onze favoriet was de chef's salad. Absoluut complimenten aan de kok. In de avonduren hebben wij genoten van de heerlijke cocktails die worden gemaakt en de gezelligheid die er in de bar/lounge wordt gecreëerd, mede door de twee mannen achter de bar. Dankzij de mensen van Asterias Village hebben wij een ultieme vakantie gehad. Wij hopen hier dan ook zeker nog eens terug te komen!

Ligging in gezellige omgeving

Mirian
7-10-2017

Fijn appartementen complex met leuk zwembad tegen een heuvel gebouwd , dus altijd traplopen. Vriendelijk personeel.

Het ligt tussen de plaatsjes Koutouloufari en Piskopiano in. Veel gezellige restaurantjes en winkeltjes in de buurt. Oud - Chersonisos kent gezellige Griekse avonden. Stranden meer richting Stalis en Malia .

Heerlijk!

Denekamp
29-8-2017

Super! Aardig personeel, heerlijke koffie en cocktails, prima ontbijt en lunch. Fijn zwembad, gezellig kleinschalig complex. 10 dg volop genoten!

Super!!

Nancy
15-8-2017

Een super verblijf gehad bij Asterias! Onwijs aardig personeel, mooi complex! De bar bij het zwembad is gezellig en de lunch en drankjes zijn goed. Koutouloufari is een onwijs leuk plaatsje met veel sfeer en erg lekkere restaurantjes. Lopend naar strand was 15 minuten, of met de taxi voor 7 euro. Aanrader: op maandag avond gaan dineren in Oud Chersonissos (15 min loopafstand); er is dan een heel gezellige avond met Griekse muziek en dans! Wij hebben erg genoten van onze vakantie dankzij Asterias Village! Zeker voor herhaling vatbaar! (Wel rekening houden met de stijle trap bij het complex).

Een fantastische vakantie

Sandy
10-8-2017

-Super locatie/ligging in een gezellig dorpje en prachtig uitzicht.

-Hardwerkend, behulpzaam en vriendelijk personeel. Is er iets meld het dan bij de receptie, er wordt direct actie ondernomen.

-Mooi zwembad met veel ligbedden en parasols, zwembad wordt elke dag na 19:00 schoongemaakt (ook de aanslag van zonnebrandcrème aan de randen).

-Appartement is ruim, schoon, eenvoudig ingericht, bedden liggen goed. Maar met het prachtige weer op Kreta ben je alleen binnen om te slapen

-Shuttlebus heeft vaste tijden naar Chersonisos om 11:00/15:00/18:00 en terug om 11:05/15:05/18:05. Te voet naar Chersonisos (Starbeach) kost je ongeveer 20 minuten.

- Wij hadden HP en dat raden wij zeker aan. Wat heeft restaurant Olivia ontzettende goede koks. 5 gangen krijg je, soep en een broodje, voorgerecht, salade, hoofdgerecht, dessert. Wij hebben een gang weggelaten omdat het anders veel te veel was.Je kan je voucher voor het avondeten ook `s middags gebruiken bij de bar als je 's avonds een keer ergens anders wilt eten.

goede ligging maar geen 4 sterren

fam Gebhardt
23-7-2017

Heerlijke vakantie gehad goede ligging maar appartement in de zomer veel te warm konden niet buiten zitten parasol gekocht moesten wij verwijderen. Airco werkte niet naar behoren kon de kamer niet koud krijgen. Extra fan moeten gebruiken. Zwembad stonk vreselijk naar de pis en groene randen van de chemicaliën. Prijzen bij het zwembad erg duur en kwaliteit eten redelijk tot slecht. Bar erg ongezellig avonds . Restaurant Olivia erg goed. Ligging erg goed. Beachbus gewoon een busje veel te klein moest telkens op en neer rijden. Liet ons ook 1.5 uur beneden wachten. bij vertrek schandalig klein douchje onder het zwembad smerig en niet afsluitbaar. Koutoufoulari en chersonissos super maar deze accomodatie geen 4 sterren beetje tegen gevallen. Kom zeker terug maar niet bij asterias Village.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Asterias Village Resort in Koutouloufari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Asterias Village Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.