Appartement Ariadni Palace

Appartement info

Meer appartement info

116 reviews over Appartement Ariadni Palace

• 8Bert18-01-2016

Een prima app. met hele lieve uitbaters, niets is te veel en voor de prijs krijg je wat je betaald.

• 4Anoniem17-01-2016

Nooit meer

We werden in eerste instantie gedumpt in een kelderkamer met een enorme putlucht. Na klagen bij de reisorganisatie en bedrijfsleiding konden we na een paar dagen verhuizen naar een betere kamer. Het schoonmaken van de kamer gebeurde eens in de twee dagen met de franse slag. Ook het eten was niet bijzonder. Ik snap niet dat dit hotel een hoge waardering krijgt.

• 9Anouk16-12-2015

Gezellig

Hele vriendelijke en gastvrije mensen. Het is erg kleinschalig, vrij kleine kamers, maar netjes schoongemaakt. Het zwembad is klein, maar fijn dat het erg diep en schoon is. Ariadni ligt in een leuke en gezellige straat met allerlei restaurantjes, elke avond komt het tot leven, maar er is geen overlast. Overdag is het dorp uitgestorven en daardoor erg rustig. De pizza in het restaurant is zeker een aanrader, super vers en ontzettend lekker! Ook zijn er in de buurt genoeg kleine supermarkten waar je waterflessen kunt kopen. Chersonissos is goed te bewandelen, ongeveer een kwartier. Echter is de klim omhoog wel vrij steil. Hier kun je heen gaan om de drukte op te zoeken.

Gereisd met partner in juli 2015

• 5Vincent06-10-2015

eerste keer maar niet nog een keer

Ontvangst was slecht. Kamer 109 is een vies donker appartement waar 9 dagen niet was schoongemaakt. Zwembad is klein en bedjes kunnen niet worden neergezet omdat het gedeelte wordt gebruikt als terras voor het restaurant. Is niet echt uitnodigend om bij het zwembad te gaan liggen overdag. Aan het eind van de vakantie werden wij behoorlijk en aandringend verzocht om een positieve reactie te schrijven om het gemiddelde omhoog te krikken wat wij als niet prettig hebben ervaren. Ze proberen het naar je zin te maken maar het schiet hier en daar gewoon te kort. Wat ik erg jammer vind en daarom zal ik hier niet nog eens gaan boeken.

• 8Joke30-09-2015

Genoten

Het is een heerlijk dorp, veel gezelligheid. De kamer was oke, twee keer per week nieuw linnegoed en om de twee dagen nieuwe handdoeken. Bedden lagen heerlijk. Zwembad niet zo groot maar gezellig. Alles werd goed schoongemaakt. Het eten is er heerlijk. Wij waren met vrienden en hebben genoten. Gaan zeker terug.

• 9Floor29-09-2015

Super !

Net weer terug van dit gezellige en zeer gastvrije Ariadni. Heerlijk schoon zwembad dat elke morgen vroeg al wordt schoon gemaakt! Mooie ruime kamer en alles was heerlijk schoon. Prachtig uitzicht vanaf het balkon op het zwembad en in de verte de zee. Uitzicht op een mooie berg en landschap aan de andere zijde. Het eten is zeer goed! De nabije omgeving is gezellig met winkeltjes en restaurantjes .... Wij hebben met zijn allen een super vakantie gehad en komen zeker volgend jaar weer hier terug!!!

• 8Mookie29-09-2015

Gezellig

Heb wederom een fantastische vakantie gehad vriendelijk mensen en echt een familie gevoel...Het zwembad word elke dag s morgens vroeg schoon gemaakt en ziet er schoon uit... Het is er klein maar zeer gezellig en het eten is er zeer goed ...Om de 2 dgn word je bed verschoont en krijg je nieuwe schone handdoeken altijd 2 per persoon...Maria doe erg haar best om het complex schoon te houden...Dit is het 2e jaar dat we er zijn geweest en gaan volgend jaar zeker weer ...Het is een gezellige straat met veel restaurantjes en winkeltjes ...Het is er goed te doen...Wij hebben er een hele leuke vakantie gehd en onze vrienden ook en we waren toch met zijn 8ten...

• 9serieus28-09-2015

grandioos

weer terug geweest bij ariadni het wat weer top gastvrije familie die alles in het werk stelt om je verblijf zo gezellig mogelijk te maken...........de kamer was ruim genoeg en schoon..maria de schoonmaakster werk er al jaren en zoals gewoonlijk was alles heerlijk schoon..in het restaurant kan je heerlijk eten en de kaart is zeer uitgebreid.....ik ben fan van de pizza,s welke je zelf evt kan aanpassen als er iets is wat je niet lust erop.......de mix grill is een echte aanrader de grote ervan vind je nergens in heel het dorp en het dorp er omheen ook niet...ben alweer aan het kijken voor volgend jaar want ik kom zeker hier weer terug

• 9Aniek23-09-2015

Mooi appartement in super gezellig plaatsje!

Ariadni is een mooi complex! Wij hadden in het begin een wat minder goede kamer, hebben er iets van gezegd en kregen vrij snel een nieuwe en veel betere kamer! Super vriendelijk personeel en je kan er heerlijk eten! Wij hebben een top vakantie gehad!

• 3Guus20-09-2015

Nooit meer

Na aankomst kregen wij een warm welkom van de eigenaresse, eenmaal op onze kamer aangekomen (109) kwamen we in een muffe donkere kelderkamer waar wij geen balkon hadden, wij hebben direct geklaagd maar er was geen andere kamer beschikbaar. Onze hostes heeft de volgende dag een kleinere kamer (studio) voor ons kunnen regelen, hier waren wij erg blij mee maar we hadden wat anders geboekt. Nu zijn wij nog jong en lenig om via ons toilet de verouderde douchecabine in te klimmen om te genieten van een koude douche omdat er geen warm water te krijgen was. Wij zijn geen luxe paarden maar de prijs-kwaliteitverhouding is ver te zoeken. Verder moet je al om 18 uur het terras rondom het zwembad verlaten om ruimte te bieden en geen overlast te verzorgen aan de gasten die in het restaurant komen eten. De gastvrouw van het appartementencomplex is begin van de week nog heel enthousiast maar als je niet in hun restaurant komt wordt het met de dag minder.

Appartement Ariadni Palace info

• Aantal personen2 tot 4