39 tips over Appartement Ariadni Palace

• cor, 29-06-2014 Rapporteren

Voor het halen van veel boodschappen raad ik aan ga naar de lidl of de spar deze is goedkoper als de supermarkten in het dorp ,voor kleine boodschappen dan zijn de supermarkten in het dorpje weer makkelijk voor bv vers brood of flessen water te halen

• cor, 16-06-2014 Rapporteren

Wil je goedkoop naar Ariadne dan zou je vanaf 25juni voor twee weken rond de 360 euro kwijt zijn bizar goedkoop

• Corrie, 14-07-2014 Rapporteren

Wij zaten op de 1e verdieping in een 2 ka. app. nr. 103, de volgende keer zou ik kiezen voor de 2e verdieping.

• cor_1956, 14-07-2013 Rapporteren

voor het echte griekse eten zou je naar oud chersonissos moeten gaan daar is verleden jaar een nieuwe mezes geopend door fofo (die heeft bij greco gewerkt) haar vader en is verschrikkelijk goed . als je oud chersonissos inloop dan heb je aan de linkerkant een farmacy zitten ga daar het straatje in en na ongeveer 50 meter kom je het tegen aan de rechter kant dit is zeker een aanrader

• Monique, 20-08-2013 Rapporteren

Er was geen pinautomaat in het dorp of bij de balie van Ariadni Palace, wij moesten om airco te betalen dus een keertje heen en weer naar Cherso. Misschien tip voor volgend jaar.

• nance van der mee/ingrid verhoeven, 06-06-2013 Rapporteren

Koutouloufari ligt erg centraal gelegen op het eiland Kreta waardoor je alle kanten op kunt en dus je hartje op kunt halen op allerlei gebied. Zowel het huren van een auto, scooter als het openbaar vervoer bieden je een bieden je geruime kans het eiland te verkennen/ontdekken. De stranden zijn heerlijk relaxt waar ook watersport activiteiten plaats vinden.

• Michelle, 11-10-2011 Rapporteren

Huur een scooter (of auto) om de omgeving te verkennen.

• Stef, 02-08-2013 Rapporteren

Zorg voor vervoer! Quad's voor de korte afstand (tot max 30 km), auto voor als je wat verder wilt, bv naar de andere kant van het eiland. Bij Orion, 50 m naar links kan je voor een goede prijs een auto huren. Voor een quad zijn we naar Chersonissos gegaan, daar is de keus wat groter. Alternatieven zijn de taxi terug (€ 7,-) of de bus naar Iraklion (€ 3,- pp)

• cor_1956, 05-06-2013 Rapporteren

wat eerder al is aangegeven er is geen tv op de kamer niet alle kamers hebben een haardroger (als je er 1 aan angela vraag dan krijg je er 1)hetzelfde geld voor een koffie machine niet alle kamers heeft er 1 maar ook dit kan je vragen aan angela lees in een review dat er gezegd word dat ariadni veel trappen heeft nou dit is zeker niet waar vergeleken met andere complexen

• cor_1956, 21-07-2013 Rapporteren

vergeet niet dat je bij het eten waar je ook gaat brood krijgt waar je voor moet betalen dat is gebruikelijk overal ,want ik las een review van een persoon die dat zeker niet wist want hij moest ervoor betalen terwijl hij het niet besteld had

• Frank , 01-06-2013 Rapporteren

Er zit een goed restaurant bij waar je lekker kan eten.

• cor_1956, 17-05-2013 Rapporteren

Soms is het goedkoper om rechtstreeks te boeken zeker als je alleen op vacante wil gaan dus dit even na rekenen je betaal tenslotte voor je appartement ongeacht het aantal personen

• Ingrid, 20-06-2014 Rapporteren

Geweldige Ligging - Rust - Wordt gerund door een Griekse Familie met het hart op de goede plaats. Fantastisch Restaurant.

• Paula, 03-07-2013 Rapporteren

Ga zeker bij Ariadni eten, dat is zeer de moeite waard maar ga ook eens naar de zeer kleine taverna waarvan ik de naam ben vergeten in koutouloufari. Ga rechtsaf wanneer je Ariadni Palace uitloopt en kies bij de splitsing het linkerstraatje, het zit op een gegeven moment aan de rechterkant (het heeft eecht maar 6 tafeltjes). Hier hebbenwij op traditioneel Griekse wijze heeeeerlijk gegeten.

• H. Kleine, 16-07-2014 Rapporteren

Lasithi hoogvlakte, Elounda en Spinalonga, markt in Heraklion, Knossos.

• c, 29-06-2014 Rapporteren

wil je een auto huren dan is orion car rental een zeer betrouwbaar en goed adres deze vind je op ongeveer 75 meter vanaf ariadni je komt hem tegen als je wordt afgezet bij de waterput aan de rechter kant ,ik heb me auto voor sep al besteld

• c, 29-06-2014 Rapporteren

ontbijten kan men vanaf 9 uur mocht je weggaan voor deze tijd dan kan je dat doorgeven en maken ze een ontbijt klaar voor je wat je dan de avond voordat je weggaat kan ophalen ..........................ook is het mogelijk je bagage te wegen voordat je vertrekt bij angela kan je dan de bagage weegschaal vragen dan voorkom je in ieder geval dat je 10 euro per kilo moet bijbetalen op het vliegveld daar zijn ze zeer streng geworden namelijk

• Joop Schuite, 23-09-2012 Rapporteren

Gezien de afstand tot het "strand"is het bij een verblijf in Koutolafari een goed ide om een huur auto te overwegen.

• Jeannette Floor, 18-07-2013 Rapporteren

Leuke restaurantjes: Alchemist (top!). Niet duur en zo lekker en vele extra's. En bij Galini! Echt een avondje uit! Strand: Stalis. Mooi zandstrand, 4 euro voor 2 ligbedden en parasol. Ongeveer 5 km. Scooter huren is goed te doen. Wegen zijn schoon en geasfalteerd. Een keer doorrijden naar Sissie is ook leuk.

• jolanda, 26-07-2012 Rapporteren

auto gehuurd bij auto motion ,nederlands contract, mochten 7 dagen delen in 2 keer ,fijn als er 3 weken bent en scheelt zeker de helft met reisorganisatie.

• nance van der mee/ingrid verhoeven, 17-06-2012 Rapporteren

Koutouloufari is wat je beslist gezien moet hebben en je kunt er alle kanten op, het is gelegen op de berg en je kunt de geneugten van Hersonissos beleven, het nacht leven, winkelen, noem maar op, maar de rust heb je dus boven in Koutouloufari.Vooral de ver gezichten, vanuit de vele plateau's vanuit de verschillende restaurants zijn panoramisch mooi.

• serieus_44, 06-06-2012 Rapporteren

Wifi is ook aanwezig bij ariadni palace bij aankomst kan men het wachtwoord vragen aan Angela of aan 1 van de obers

• liekkie, 07-06-2012 Rapporteren

Ga ook eens langs bij de Alchemist, voor een gezellig drankje aan de bar, maar ook voor een heerlijke maaltijd!!!

• serieus_44, 01-06-2012 Rapporteren

Haast alle kamers hebben nu een koffiemachine ,het doel is dat zeker dit jaar alle kamers zijn voorzien.................. De familie doet er alles aan om het verblijf van hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken .........

• serieus_44, 04-06-2012 Rapporteren

Er is geen biljart aanwezig zoals vermeld op de sunweb site ook niet meer aanwezig een gameroom de kosten van de airco zijn 8 euro per dag

• Stef, 02-08-2013 Rapporteren

Zorg voor vervoer, door de centrale ligging zijn er voldoende leuke uitstapjes te maken. Dichtbij zijn Skotino cave, Kritiki donkey farm bij Potamies, en de Lassiti hoogvlakte aanraders. En uiteraard de vele leuke strandjes. Wat verder weg (auto vereist) zijn Prevelli + Matala erg leuk!

• Cindy, 25-09-2012 Rapporteren

In Chersonissos zit Palm Beach Club, een groot zwembad en een groot kinderbad met voldoende ligbedden, nette toiletten, restaurant en bar. Een ligbed kost je 2 a 2,50 per bedje en de parasol kun je er zo bijpakken. Deze club bevind zich aan de hoofdstraat.

• h_fikkert, 13-08-2012 Rapporteren

Beter geen ontbijt bijboeken. Je kunt dagelijks verse broodjes e.d. bij de winkel op de hoek kopen

• cor_1956, 25-07-2013 Rapporteren

het is de gewoonte als je gaat eten dat je als eerste brood krijg en dat ja daarvoor moet betalen dat is overal zo

• an, 30-10-2011 Rapporteren

Nieuw koffiezetapparaat aanwezig. ( in tip van juni werd geschreven dat er geen koffiezetapparaat was, de familie heeft nu voor nieuwe apparaten gezorgd)

• jan en jennifer, 04-08-2012 Rapporteren

Wij hadden het ontbijt erbij gepakt, je mag dan kiezen van de ontbijtkaart en dat wordt dan vers voor je bereid. Ontbijten is echter pas vanaf 9 uur mogelijk, vroege vogels kunnen misschien beter bij de supermarkt (direct naast het complex) een broodje halen. Er loopt een prachtige wijnroute in de buurt, je kan voor 3 euro een wijnproeverij bezoeken en je komt door vele leuke dorpjes waar toerisme minimaal is!!

• cor, 17-08-2011 Rapporteren

ik lees in een review dat de poolbar rond 16.00 open gaat maar mocht men wat te drinken willen of eten of een ijsje bestellen dan kan je dat gewoon bij de kelners doen die aanwezig zijn op het complex het is dus niet zo dat je moet wachten dat de poolbar open gaat zodra de kelners er zijn kan er alles besteld worden

• cor_1956, 09-09-2012 Rapporteren

als je ontbijt neemt geef dan even aan wat voor ontbijt je wilt daar er bij ariadni ook engelse komen voor ontbijt heb je de kans dat je een engels ontbijt krijg . heb je echter ontbijt bijgeboekt dan mag je gewoon van de kaart kiezen bij vele andere is dat niet het geval

• monique, 10-08-2014 Rapporteren

We zijn dag met glazen boot vanuit Cherso naar Sissi geweest, op terugweg kan je in baai tussen vissen zwemmen en snorkelen, super mooie tocht!

• Imiglykos, 10-08-2014 Rapporteren

Neem een zak Nibbits mee, dit hebben ze in Kreta niet en Ariadni en familie vinden dit heerlijk. Wil je iets anders laten proeven uit Nederland, geen drop ajb;)!

• crazymango, 05-08-2014 Rapporteren

Erg lekkere pizza's en Griekse vleesschotels!

• Cor Suijkerbuijk, 04-07-2015 Rapporteren

er zijn nu ook pin automaten in koutouloufari 1 bij de supermarkt tegenover het sport café en 1 bij orion autoverhuur

• cor_1956, 27-09-2015 Rapporteren

mocht er wat zijn wat je niet bevalt aan de kamer gaat dan eerst naar angela en bel niet gelijk sunweb...........let goed op mocht je voordeel tarief boeken dan kan het zijn dat je helemaal beneden wordt geplaatst in 1 van die kamers

• cor_1956, 24-01-2015 Rapporteren

wil je een auto huren dan raad ik orion aan deze zit vlak naast ariadni op ongeveer 50 meter zeer vriendelijk en je bent goed verzekerd