Tijdelijk €25 aanbetaling

Chrispy World

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Chrispy World voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 35 reviews
+13

7GoedScore uit 35 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

35 Reviews over Chrispy World

• 8baudien vd werf29-06-2019

Graag weer!

Heerlijk, schoon hotel met vriendelijk personeel. Bushalte voor de deur. Leuk animatie team, fantastisch eiland.

• 8Fam Geeven14-11-2018

Mooie privé zwembaden

Wij hadden een zwembad bij de kamer. Heerlijk vond ik dat. Er is weinig in de buurt te beleven. Er is een kiezelstrand op loopafstand.

• 10Jolanta26-06-2018

Boskie wakacje

Byłam w tym hotelu z biurem podróży. Hotel usytuowany w cichej lokalizacji, idealne miejsce dla osób szukających relaksu w czasie wakacji. Hotel idealny dla osób, które szukają też rozrywek sportowych, bo sporo jest takch takich obiektów.

• 7Nijnens22-05-2017

Heerlijke vakantie

We hadden een privé-zwembad bij de kamer. Dit was erg fijn. Het eten was niet erg gevarieerd en vaak lauw i.p.v. warm, maar als je je daar op instelt valt het allemaal wel mee. Er is maar 1 bar en dat was meestal te weinig/

• 7charlotte15-05-2017

Best oké

Een weekje Kreta geboekt in mei. Hadden oorspronkelijk betaald voor half pension. Kregen voor zelfde prijs all in. Was mooi meegenomen. Eten was oké wel vaak eentonig. S avonds all in cocktails. Was zeer weinig animatie en die er was gaf enkel aandacht aan Franse mensen. Triest.

• 9Diana29-09-2016

supergoed hotel, aanrader!

Zeer goed hotel, slaapkamers goed schoongemaakt, schone handdoeken, eten erg goed, subliem, mooie zwembaden, animatie goed, dit wastafel een erg goed hotel, weet zijn er 15 dagen geweest alle inclusieve, echt een aanrader als je deze kant van kreta wilt boeken.

• 7Melissa26-08-2016

Leuk all-inclusive hotel

Goed: meerder zwembaden (dit komt omdat het meerdere hotels waren, zijn nu samen Chrispy - familiedrijf) Eten is normaal en warm! Rustig gelegen!!! Strand op loop afstand 200m Mini-market zit onder, wordt niet duidelijk aangegeven. Christina bij de receptie DE ENIGE VRIENDELIJKE EN ENTHOUSIASTE MEDEWERKER. NIET Goed: hotelmanager praatte alleen maar met franse gasten. De Nederlandse gasten zei ze niks tegen. Ze groete niet eens als ze langs liep. Wij zaten er via een touroperator - geen negatieve reacties, leuke reisleidster Janet! En de service die de touroperator bied met helpen bij inchecken op Kreta vonden wij leuk en ook handig als er nog vragen zijn bij passagiers. Wij hadden tuinzicht, dit zijn de oudere kamers (eerste hotel) hier is het zwembad verouderd en lijkt hierdoor niet echt schoon. Badkamer gerenoveerd maar douchebad lekt!!!!!! heel de badkamer was nat. Bij het oude gedeelte kan je in de middag lunchen (inclusief) savonds kan je hier 1x per verblijf Italiaans eten. Eten was lekker en GOED WARM!! Echter krijg je bij je voorgerecht al een bord VOL met eten, we hadden ons voorgerecht nog niet eens op toen kwam het hoofd al! Hier ook weer een BORD VOL. Hierdoor kregen wij ons eten niet op, wij waren ook niet de enige! Leuk anitamtieteam die savonds meer met franse gasten spelletjes deden, maar overdags met iedereen.

TIP: AUTOHUREN het is makkelijk te huren vanaf de airport maar ook bij de reisorganisatie (wij hebben via een touroperator geboekt met navigatie) Ga naar Heraklion, Rethymno en Chania maar ook de oudere wegen zie je veel moois.

• 9J.Zeilemaker24-06-2016

Super ..

Hotel, personeel, eten, kamer totaal geen min punten. Alles even netjes, en super vriendelijkpersoneel ook het animatie. Drinken uit glas( gewoon vragen) op het terras en eetzaal, daarbuiten in plastic wat prima geregeld was. Wij waren er met 6 fam.leden voor een bruiloft en hebben er ook met grieken van buitenaf feest kunnen vieren op het terras niets was te gek.. Ook de massage was erg fijn. Echt een aanrader.. Ok.het lag wat afgelegen van winkels en bezienswaardigheden maar dat is bekend..

• 9Riet en Arie04-06-2016

Fantastisch , begrijpt het negatieve niet!

Wij zitten er nu,4 juni, en is gewoon enorm goed dus zeg maar fantastisch... "Drinken uit bekers" logisch toch... Glas bij de bar zelf en plastic bij het zwembad, je wilt toch dat niemand in kapot glas trapt? Ontbijt, lunch en diner gewoon goed en ruim voldoende. Bij ontbijt gekookte- gebakken en gescrambelde eieren met div. beleg en zoetigheid plus veel meer. Ja, 's avonds kan de patat inplaats van heet warm zijn want ligt in "warmhoudbakken. Kortom, is gewoon goed vakantie vieren hier. Een minpuntje???? Okay, inderdaad afgelegen en weinig in de directe omgeving

• 8elly19-05-2016

prima hotel

in de Meivakantie in ChrispyWorld geweest in een familiekamer, ontvangst was prima, we werden ook netjes naar onze kamer gebracht, deze bleek gelijkvloers ipv 2 verdiepingen zoals op de foto, maar was oke, netjes, schoon en ruim en leuk uitzicht, dagelijkse schoonmaak. Het hele hotel en tuin is keurig en schoon.Locatie idd afgelegen, kiezelstrand aan het eind van de straat, bushalte vlakbij, paadje volgen door het oude chrispyterrein, op 5 min. wat winkeltjes, bakker, market,kapper,souvenirs,snackbar. Frans animatieteam, spreekt goed Engels, dagelijksprogramma, avondvoorstelling in de kelder van het hotel, was ff zoeken.Het eten was prima, niet koud zoals in eerder reviews vermeld, genoeg keus en vriendelijk personeel, vooral Gogo, en ja, frisdrank uit een plastic beker, voor ons geen probleem, wel schoon juist.Zwembad is mooi en koud,te koud,kinderen hebben er geen gebruik van kunnen maken daardoor.Speeltuintje is sterk verouderd,voetbal-basket en volleybalveld, tafeltennis,winkel bij het hotel, deze is wel de hele middag gesloten,17.00 pas weer open.Uitstapje met de bus is een prima alternatief voor de auto,luxe bus. Gasten zijn Fransen,Nederlanders en veel Polen. Wij hadden een beetje pech met het weer, maar we hebben een fijne vakantie gehad in Chrispy World

Hotel Chrispy World info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rapaniana, Kolymbari, GR-73006