Aparthotel Chrispy & Village

Aparthotel Chrispy & Village
6,7

2 tips over Aparthotel Chrispy & Village

Arend Meuleman, 21-8-2012
We hebben een excursie naar de Samariakloof gedaan. Afgezien van de fysieke inspanning was dit een dikke aanrader. Overweldigende natuur en schitterende vergezichten
Joop, 13-2-2012

Op nog geen half uur rijden is een leuk waterpark(Limnopolis)voor de kids.

Als je echt iets wilt zien zou ik dat toch per auto doen. Chrispy World is gelegen in het mooiste gedeelte van Kreta.Op 8 kilometer (Vouves) staat een van de oudste olijfbomen van Kreta inclusief museum,ook de kloven zijn vanuit Chrispy goed te lopen.Excursies zijn te boeken in Chrispy.Ook Balos ofwel Gramvoussa is een aanrader.Te boeken in Chrispy of rechtstreeks in Kissamos kaartjes kopen in de haven(is goedkoper)