Aparthotel Chrispy & Village

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

43 Reviews over Chrispy & Village

• 6Arend Meuleman21-08-2012

Chrispy .. Ver van de bewoonde wereld

We zijn voor een 11 daagse vakantie bij Chrispy geweest. Wat de plaatjes beloven en wat je werkelijk krijgt zit een verschil in. Airco werkte wel maar in onze maisonnette bleef het boven bloedheet. Bediening van het personeel en schoonmaak was voldoende. Animatie was er bijna niet. Het probleem is als je wat wilt zul je met de bus/huurauto naar de dichtstbijzijnde stad (Platanias) moeten dit is een 15 minuten durende rit. Het eten was redelijk/goed. Er was voldoende keus. Het blijft echter massavoer dus de smaken blijven vlak. Er was echter keus genoeg tussen "patat" of Grieks.

• 8Fam.Nijland08-07-2012

Zeker de moeite waard

Een leuk en goed hotel waar Frans de boventoon voert, vooral bij de animatie, wij hadden er een zeer leuk en goed verzorgt appartement met privé zwembad. eten en drinken was zeer goed verzorgt. Bus halte op korte afstand van hotel, zodat je veel kon ondernemen, en ontdekken op Kreta.

• 8Joop13-02-2012

Ideaal hotel voor rust en avontuur!

Afgelopen september waren wij voor de 6e x in Chrispy World .Voor ons is het een ideaal hotel vanwege de rustige ligging.De opzet van de gebouwen is gezellig en hooguit 2 verdieping (met lift) hoog. Wil je West Kreta gaan ontdekken, dan kan dit met een huurauto of met de bus die vlak voor het hotel stopt. De lijnbussen rijden naar alle toeristische plaatsen en bezienswaardigheden. De kamers zijn mooi en luxe,worden iedere dag schoongemaakt. Om de dag wordt het bed verschoond en iedere dag schone handdoeken. Luxere kamers hebben ook zwembadhanddoeken en badjassen. Ook de rest van het complex wordt goed schoon gehouden. Het eten is goed.In de afgelopen jaren dat wij er nu komen is het buffet steeds uitgebreider geworden. Als je contact maakt met het personeel hebben wij nog nooit enige onvriendelijkheid kunnen bemerken. Het strand is heerlijk rustig en we genieten gratis van hotstonemassage. Leuke dorpjes in de buurt zijn per lijnbus in 10 minuten bereikbaar.Chania 30 min.

• 7richard13-02-2010

leuk voor 1 keer

mooi hotel, mooie kamers, zeer schoon. Alleen het lag zeer afgelegen niet veel winkels. Strand moet je niet teveel van verwachten,omgeving niet het mooiste plekje, eten was lekker maar eenzijdig, personeel was wel weer vriendelijk

• 7familie P. uit Reet07-08-2009

Gemengd gevoel

Eerste indruk: mooi hotel met mooie verzorgde kamers, mooie zwembaden.. - wel afgelegen: maar daar kies je voor of niet. Veel potentieel maar er ontbreekt iets... Weinig griekse sfeer - voor ons had er 's avonds wat meer ambiance mogen zijn: vooral omdat dit hotel zo afgelegen ligt! Wij hebben daar toffe mensen ontmoet, waarmee we dan zelf probeerden de sfeer er in te brengen. Onze laatste avond hebben we een poging gedaan om een dansavond in te lassen, maar dat was buiten de manager gerekend!! Terwijl verschillende nationaliteiten samen de sirtaki aan het dansen waren.... verscheen de manager en was het over met de pret!!
    Wat het eten betreft: eenvoudig, de ene keer lekkerder dan de andere keer. Onze nederlandse vrienden noemden het een vreetschuur..... (Geen 4 *) Alleszins hebben we een leuke, ontspannende vakantie gehad !!

• 4goossens dello20-07-2009

nooit meer....waardeloos

cripy hotel is een complete tegenvaller geworden:kamer was helemaal in orde mag ook wel hadden 7.50eu perdag bijbetaald voor luxe kamer, onderhoud kamer was uitstekendt , bar>de naam niet bar niet waardig<ronduitslecht alles uit plastick bekertjes klokvast om 2300u gesloten het eten zeer miniem hadden 3 dagen dezefde vis voorgechoteld gekregen,zeer veel kinderen met veel lawaai, personeel echt niet vriendelijk ,zeer veel oostklokkers met geen manieren,kortom voor onseen volledige afknapper

• 2C en E04-07-2009

gaan zeker niet terug!

Zijn pas terug van Chrispy, geen aanrader! We hadden een luxe kamer en die was in orde, bed en badkamerlinnen werd iedere dag ververst. Maar het eten, de drankjes, het hele restaurant en bar gebeuren leek nergens op. Niet voldoende glazen aanwezig,bier uit bekertjes.... ? Bier is niet echt koud, drankjes zijn mierzoet, niet lekker, eten is zeer beperkt en niet echt lekker. Kortom, all-in is zijn geld zeker niet waard. Zeer veel lawaai van kinderen aan het zwembad, er liepen daar ook zieke jonge katjes rond, kan niet in een hotel. Personeel onvriendelijk, maar dat is verstaanbaar als je de directeur of wat dan ook ziet rondlopen. Nee, het is een mooi complex, met veel mogelijkheden, maar er schort heel veel aan. Trekt ook veel Oostblokkers aan, ze kunnen daar doen wat ze willen, in zwembroek aan tafel verschijnen, roepen tieren, kortom het is meer een camping mentaliteit, dan een 4 sterren hotel. Zie foto's.

• 7paul30-06-2009

goed meegevallen

mooie luxekamer gehad,alle dagen propere handdoeken maar veel lawaai van de massa kinderen,geen last gehad van de oostblokkers ,andere mensen waren niet tevreden van de promokamers , het eten was simpel maar wel lekker , jammer dat het hotel zo afgelegen is,strand was niet te doen door de keien,personeel was wel vriendelijk en behulpzaam,er was echter geen animatieteam aanwezig,zonder gezlschap s avonds een saaie boel ,het zou goed zijn het 2de zwembad kindervrij te houden zodat andere mensen ook rustig kunnen zwemmen, paul en chrisje 29 juni 2009

• 4BG802-04-2009

dit nooit weer

bier in plastic beker? bedden nog smaller dan een brits? schoonmaaksters die om de kakkerlakken heen dweilen?

• 8Joop en Roselieke Faasse10-10-2008

Voor herhaling vatbaar!!!

Dit was onze 3e keer in dit hotel. Ik weet niet waar de vorige beoordelingen zijn gebleven. Het was weer prima allemaal. Personeel is als je zelf kontakt legt erg vriendelijk, ze lijken chagarijnig. Bus stopt nog steeds voor de deur. Als je iets meer wilt ondernemen is een huurauto aan te raden.Dit hotel is een prima uitvalsbasis om het mooie Westen van Kreta te ontdekken. Eten was prima. Zalig koud buffet en bij de warme gerechten altijd iets naar je zin. Ontbijtbuffet wordt ieder jaar uitgebreider. De bedden zijn nog steeds hard, maar met een paar dekens op het matras is dat goed op te lossen. Chrispy tot volgend jaar.

Aparthotel Chrispy & Village info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)