Hotel Cavo Spada Luxury Resort & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Cavo Spada Luxury Resort & Spa voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Cavo Spada Luxury Resort & Spa

• 6Katy23-09-2019

Niet meer voor ons

Aangekomen in de kamer, was het maar een kamer voor 2 personen terwijl we met 3 zijn. Gevraagd naar bed, steenharde zetel werd opgemaakt als bed, bed was kleiner dan de persoon zelf waardoor ze met haar benen uit bed kwam. Bijna geen plaats om te draaien en echt super hard. Animatie, '0' niks terwijl er staat sportief hotel, geen zumba of aquagym of gelijk welke activiteit. 1x Griekse avond, een half uur een optreden van de Griekse dans maar geen plaats om te zitten. Over het eten zijn we niet te spreken terwijl dit veel doet op vakantie, eten was lauw en koud. Veel eten ligt er veel te lang in bakken, dochter en partner 2 dagen ziek geweest.Te weinig personeel waardoor je lang op je drank moet wachten. In het restaurant waar je 1x mag gaan eten moet je ook nog eens betalen, wens je bbq te doen moet je bijbetalen, visavond dat kan maar betalen, wij gaan niet meer terug

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 9Koen20-08-2019

Voor herhaling ! !

TOP hotel ! ! Vriendelijk personeel over gans het hotel. Propere mooie kamers die alle dagen worden gepoetst, handdoeken worden tot 2x per dag vervangen. Mooi groot zwembad. Ligzetels met kussens genoeg op ligweide en strand (waar je je handdoek niet van 7u moet gaan leggen), handdoek service, geen ligzetels rond zwembad. Goede cocktails in de bars. Lekker eten, uitgebreide keuze zeker bij het ontbijt. Rond het hotel is er niet veel te doen, ideaal om tot rust te komen. Zelf auto huren en de streek verkennen is ideaal, zo hebben we mooie plekjes ontdekt die je met een georganiseerde excursie niet ziet. Wij verbleven er voor de 2de maal en gaan zeker nog terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    7Aronjaco01-07-2018

Zeer goed , maar het eten kan veel beter.

Betreft een kleinschalig heel leuk hotel , all inn mogelijk. Zeer mooi groot zwembad , maar wat te ondiep , zegge 1.10 meter , iets wat zwemmen voor volwassenen toch wat minder leuk maakt. Veel kamers zijn gelegen net aan het zwembad , dat met terras en ligbedden ; een luxe . Alle kamers zijn zeer mooi ingericht , grote badkamer ook , met alles erop en eraan. Het onderhoud , netheid , is optimaal , en er is steeds " koffiefaciliteit gratis voorzien. Het personeel is werkelijk overal op het domein zeer vriendelijk en gedienstig .Ze hebben bovendien ook de tijd voor wat persoonlijk contact , iets wat wij ten zeerste kunnen smaken. Er is een grote ligweide , aansluitend aan het strand met alle nodige voorzieningen. Het strand zelf , wel dat is daar geen zand, maar kiezel , iets wat het in en uit de zee gaan , zeker voor wat oudere mensen , sterk bemoeilijkt; zwemschoenen lijken ons noodzaak De baai zelf , wel daar is het heerlijk zwemmen.

Gereisd met partner in mei 2018

• 8schelfhout kramer18-06-2018

geen 5 *

Vriendelijk personeel en zeer goede en gevarieerde maaltijden, echter geen animatie en slecht een bar waar er geen muziek is.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 9Molders M.14-06-2018

Mooi verzorgd hotel,super vriendelijk personeel

Personeel doet er alles aan om je vakantie compleet te maken, enkel jammer dat het een keienstrand is en geen zand strand.

Gereisd met partner in juni 2018

• 2017
    9Christine30-08-2017

fantastisch

Fantastisch hotel. Zeer vriendelijk personeel. Het eten is zeer lekker. Het is een hotel voor wie houdt van rust en stilte. Enige minpunt is dat het wat afgelegen ligt maar voor de rest niets op aan te merken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

7Nancy23-10-2015

Prachtig hotel maar omgeving slecht

Een mooi en goed hotel maar hier alleen naar toe gaan als je van rust houdt of verliefd bent en niks nodig hebt als alleen elkaar ! De omgeving is slecht er is niks te doen. Wij zijn hier gekomen omdat ons hotel eerder dicht ging met oudere puber. Kolimbari is niks. Nooit naar toe gaan. Zonde want het hotel is heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

• 9Myriam21-07-2015

Heel goed en mooi hotel.

Mooi rustig hotel. Uitstekende buffetten. Ruime kamer aan zwembad met mooi terras. Geen minpuntjes gevonden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Prille dertigers13-10-2013

Schitterend hotel

Wij hebben genoten in het Cavo Spada Luxury Resort. Fantastische maaltijden en zeer vriendelijk personeel. We hadden totaal geen opmerkingen. Het is steeds belangrijk te weten wat je boekt en wat je er zal voor krijgen. Er is inderdaad geen animatie voorzien in het hotel maar dat weet je op voorhand natuurlijk. Er zijn schitterende busverbindingen waardoor de omgeving goedkoop bereikbaar is. Bij een bezoek aan Kolymbari mag je enkel schittende restaurantjes verwachten, meer is er niet. De bus nemen naar Chania is meer aangeraden als je wat beweging wilt. Kortom schitterend hotel in een rustige omgeving!

Gereisd met partner in juni 2013

• 6Van Huffel04-10-2013

Verontwaardigd!

In dit hotel zien ze mij niet meer! Het eten was niet goed, alles was koud of lauw , de kok bij het ontbijt kon nog geen deftig ei bakken! savonds geen annimatie, dus om 21.30u. het bed in!!Op de kamer was alles ok, doch op ons terras was maar 1 ligzetel, dus een van de twee moest op de grond liggen, doch ik ben mij een gaan halen aan het grote zwembad, doch sanderendaags was hij weggehaald! Het personeel was vriendelijk, doch dit hotel is geen 5 sterren waard! Als dat Krete is, zien ze mij daar nooit meer;Het is niet te vergelijken met 5 sterrenhotels in Turkeye of Egypte.

Gereisd met partner in september 2013

5 tips over Hotel Cavo Spada Luxury Resort & Spa

• Builaert, 30-08-2013

Wij hadden all in premium bijgeboekt zodat ook de minibar inclusief was, maar je kan ook gratis flessen water aan de poolbar krijgen. Wel ver afgelegen van het eerste dorpje, een autootje huren als je het hotel buiten wil, is zeker de moeite.

• Stephanie, 15-06-2013

Bezoek in de omgeving zeker Chania-stad, Elafonissi-beach en Moni Preveli. Prachtig!

• nico de fraeye, 21-05-2013

wat wij vinden van West- Kreta zelf? gewoon schitterend Ik zou zeggen huur een auto en drive hou het gewoon bij west kreta alleen,want het is er echt heel mooi en gevarieerd,zon,zee,bergen en prachtige natuur je kan de beste wegenkaarten kopen bij aankomst in luchthaven chania vergeet zeker chaniastad niet,supergezellig met een saint tropez gevoel raad aan om dit met lijnbus tedoen spotgoedkoop kortom,wij gaan zeker nog terug naar dit eiland

5 vragen over Hotel Cavo Spada Luxury Resort & Spa

• Geert, 15-08-2013

Excursies

Heeft er iemand suggesties betreft excursies, huurwagens, ... , dichtstbijzijnde stadjes, ...bezienswaardigheden ...?

Builaert, 30-08-2013

Zeker Chania bezoeken (kan met een huurwagen of de lokale bus) en Elafonissi is ook niet zo heel ver en heel mooi (excursie of huurwagen).

• jonas, 24-07-2011

shops

Zijn daar winkels rond of kortbij het hotel, bv om een krant te halen, frisdrank ofzo

Geert, 20-05-2013

Dag Jonas,

ben je ondertussen te weten gekomen of er winkels zijn in Kolymbari?

Groetjes, Geert

• Jonas, 24-07-2011

shops

Zijn daar enkele shops? rond of kort bij het hoteL bv om een belgische krant, drank,..te kopen enz

Willy, 16-10-2011

Er zijn enkele winkeltjes in de buurt. Je kunt er ook een Belgische krant Kopen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht