Hotel Avra Imperial

Hotel Avra Imperial
8,2

4 tips over Hotel Avra Imperial

Jeoffrey, 12-7-2014
Er is een supermarktje net naast het hotel (Inka), waar je terecht kan voor kleine inkopen. Aan de overkant van de straat vind je de bushalte om rechtstreeks tot Chania te rijden (ong 50min)
Diana_steiner, 24-6-2013

Tip: ga meteen om 7 uur als het restaurant opent en ga lekker op het terras zitten, daar is het een stuk rustiger.

Zeker een bezoekje waard is 'Balos Bay' - een waanzinnig mooie lagune. Ligt op 1 uur rijden vandaf het hotel. Je moet wel tegen hoogte kunnen als je er met de auto naartoe gaat. je komt namelijk op een spannend, onverhard weggetje. Vervolgens moet je nog een hlaf uur de berg af lopen om er te komen. Prachtig!

Alternatief kun je er ook met de boot komen vanaf Kissamos.

Van Endert, 13-10-2012
Kies geen kamer met zeezicht. Zicht op het zwembad is veel mooier.

We hebben een aantal aanbieders voor Avra Imperial voor je op een rij gezet:

delphine brossé, 1-8-2012
Er waren heel veel jonge gezinnen, voor hen was dit hotel ideaal

We hebben een aantal aanbieders voor Avra Imperial voor je op een rij gezet: