Hotel Avra Imperial

57 reviews over Hotel Avra Imperial

• 2019
    5Dirk06-06-2019

Niet voor herhaling

Geen 5 sterren waardig. Mooi hotel en een mooi zwembad. Eten echter was in buffet vorm steeds koud. Zwembad was begin juni eigenlijk niet te gebruiken zo koud

Gereisd met partner in juni 2019

• 1Mw Bakker09-05-2019

Zeer slecht

Niet heen gaan! Je boekt het hotel all inclusive maar je krijgt een appartement 5 min met de taxi van het hotel af in niemandsland zonder enige faciliteiten, wel kakkerlakken en spinnen kortom doodzonde van je tijd en geld! En je mag thuis bijkomen

Alleen gereisd in mei 2019

• 2018
    9Erwin26-08-2018

Nieuw, modern en kraaknet hotel

Avra imperial en Spa is een mooi, nieuw en kraaknet hotel. Wij hadden een supermooie kamer met zwembad geboekt en gekregen aan de overzijde van de straat waar het rustiger is. Ideaal voor koppels die niet in de drukte willen vertoeven. In het restaurant werdt de dresscode voor heren niet nageleefd, ook het rookverbod was storend als je niet roker bent. Eten is heel goed en verzorgt, er is altijd wel iets dat je lust. Niet alle dagen hetzelfde, voldoende afwisseling. Bij het ontbijt zijn er smoothies en vers fruitsap te verkrijgen. Dranken bij het diner zijn wel prijzig maar is wat je zelf neemt. Ook heb je de mogelijkheid om buiten te eten, je plaats wordt wel aangewezen door de maître. Animatie is er s,avonds niet, enkele piano en vioolavonden en in de omgeving is er niets of weinig te beleven. Pluspunt: niet veel Britten, gasten waren grotendeels Scandinaviërs. Strand: te weinig ligbedden, een 50 tal en bij een noorder wind zeer wilde zee. Neem zeker waterschroenen mee wat het is een kiezelstrand. Zeker een wagen huren om de omgeving te verkennen. Mocht het hotel een adults only zone hebben en op de kamer een tweepersoonsbed zetten i.p.v tegen elkaar geschoven eenpersoonsbedden zou het nog beter geweest zijn voor ons. Wij hebben alvast genoten van de rust, lekker eten, wellness en het mooie weer.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Ingrid en Egon Kraaikamp22-07-2018

Fantastisch! Als het even kan volgend jaar weer!

Wij hebben hebben Avra Imperiaal als een geboekt om een (voor ons) luxe, onbezorgde en onvergetelijke vakantie te bezorgen. Het hotel heeft een fantastische uitstraling. Het eten in zowel het buffet restaurant als in de a-la carte restaurants onder wij bijzonder goed. Wij hadden al-inclusieve geboekt en genoten van het eten en drinken. Meer dan goed! Het personeel was meer dan vriendelijk. Echt gastvrij. Maak een praatje en je hebt vrienden gemaakt! De zwembaden en alles er om heen stralen vakantie uit. Ook het strand, ook al is het een kiezelstrand (waterschoentjes meenemen!). De kamer van ons was heerlijk. Goede airco, elke dag 2 flesjes water, als je wilt elke dag schoon beddengoed en handdoeken. En (elke dag) handdoeken van het hotel voor het zwembad/strandje. De omgeving is heerlijk te ontdekken met een huur auto. Wij hebben er een in Nederland gehuurd, maar daarna ook nog in het hotel. Prima service en prima autootje!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Miranda01-06-2018

Paradijs voor mensen met kleine kinderen!

Prachtig schoon hotel. Eten heerlijk gevarieerd en je kan ook gezond eten als je dat wil. Lief personeel die plezier hebben in hun werk. Zwembaden (3) mooi en schoon. 1 zout rest gewoon. Appartement wat groot en mooi. Schoonmaak top. Waren er min punten ja; kamers zijn gehorig. En met de vele vele kinderen in dit complex is dat best moeilijk soms. Midden in de nacht wakker worden van huilend baby-tje... liever niet. Dus heb je kleine kids (geen tieners is niets te doen) is het een paradijs. Wil je romantisch met zn 2-en dan weet ik het niet. Ik zou voortaan adults only boeken denk ik. En na het eten is er nietssssss te doen. Niet in het hotel niet in de omgeving. Ze hebben wel een theater buiten maar die gebruiken ze blijkbaar niet.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Alexandra12-01-2018

Fantastisch hotel met zeer goed eten!

Dit hotel heeft alles wat je zou willen als op vakantie bent. De kamers zijn prachtig, zeer schoon en modern ingericht. Het zwembad is werkelijk fantastisch, aan de zijkant van het zwebmbad kan je in het zwembad kijken. Ook het eten is geweldig en dar ben ik niet vaak tegen gekomen bij een hotel met een all inclusive keuze. Het eten is zeer gevarieerd en je hebt ook vrij veel gezonde keuze!

Gereisd met partner in augustus 2016

• Oude reviews

10Gerda de Gelder22-10-2017

Perfect

Eigenlijk kan ik er heel kort over zijn, alles is super in dit hotel, eten, kamers , zwembaden, super aardig personeel. Alles in een woord geweldig! Maar een klein minpuntje is wel de avond entertainment, 4 avonden per week alleen een piano of viool is te weinig, daar zouden zij aan moeten werken om de avonden iets levendiger te maken.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Carine14-09-2017

Super verzorgde vakantie in een zalig hotel

Zalige vakantie in Avra Imperial achter de rug. Hotelpersoneel doet alles om je vakantie tot in de perfectie te verzorgen. Bij aankomst op onze kamer (met private pool) stonden er op het terras 2 mooie, maar uiterst oncomfortabele ligstoelen. Op eenvoudige vraag werden ze vervangen door andere. Bij elke maaltijd werd er voor mijn man ( in rolstoel) een plaatsje voorzien dicht bij het buffet. Het aanwezige personeel hield écht rekening met de situatie. Cocktails en drankjes bij de poolbar waren heel verzorgd, vergezeld met chips of pinda's. Het personeel kende na een paar daagjes je voorkeur en bedienden je altijd heel vriendelijk en met een glimlach. Enig minpuntje : weinig "Griekse " sfeer. Tip : vervang de pianospeler door een Grieks orkestje en dit hotel is TOP !!!!!

Gereisd met partner in september 2017

• 10Brenda18-08-2017

Top hotel!

Wij zijn al in aardig wat 5 hotels verbleven. Maar dit hotel is werkelijk fantastisch!! Wij zijn hier verbleven op basis van all inclusive, een aanrader. Het klopt dat niet alles is inbegrepen. Maar je hebt alsnog genoeg keuze uit de diverse cocktails etc! Ook een luxe, die wij nog niet bij een ander 5 hotel hebben meegemaakt is dat men op basis van een all inclusive verblijf onbeperkt mag reserveren en dineren in de a le carte restaurants. Ze hebben een aziatisch en italiaans a le carte restaurant. Met onder andere heerlijke pizza's/pasta's/wokgerechten etc. Met de lunch kan men op basis van all inclusive ook onbeperkt lunchen bij het italiaanse restaurant. Qua liggen kan men gemakkelijk naar een aantal winkeltjes lopen. Het dorpje zelf heeft ook een super mooi klooster met prachtig uitzicht. Voor meer winkels is Chania stad zeker aan te raden inclusief de oude have van Chania. Voor het hotel stopt de bus die naar Ghania gaat. Kortom een heerlijke vakantie gehad in een top hotel!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10huybrechts - laeremans06-08-2017

uitstekend

Voor vertrek veel twijfel owv bepaalde slechte commentaren Na dag 1 werden al mijn twijfels weggenomen Wie in dit hotel niet tevreden is of slechte commentaar op geeft , zal nooit tevreden zijn !! Onthaal , accomodatie , properheid , eten , bediening .... alles fantastisch goed ! Sokratis in het restaurant ... iro van de poolbar en alle anderen .. stuk voor stuk pareltjes die hun job met hart en ziel doen ! In het dorpje is idd weinig te beleven maar een busritje naar Platanias of Chania maakt ook dit weer goed .. Kortom fantastisch hotel !

Gereisd met partner in juli 2017

Hotel Avra Imperial info