Appartement

380 reviews over Appartement Zorbas Beach Island in het Nederlands

Fantastisch en uniek

Bright van der Loo,
1-1-2019

Her was fantastisch. De kookcursus was een unieke ervaring, ik heb veel geleerd en genoten. Daarnaast was de accommodatie en het eten top. De sfeer, de gastvrije en enthousiaste lieve eigenaren en de kleinschaligheid hebben deze week heel bijzonder gemaakt. Ik kom.zeker terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Onwijs gezellig en warm

Linde,
2-12-2018

Het is een prachtige plek, met onwijs aardige mensen! De kamers zijn prima en de schoonmaak is top! Je hebt zowel een (privé) strandje en een privé zwembad. Verder zijn de excursies goed verzorgd, informatief en onwijs gezellig! Toen ik hier met mijn 3 vriendinnen was, zaten er voornamelijk families. Maar wij als 21jarige hebben ons echt top vermaakt, met een goede buslijn naar andere stadjes of feestbestemmingen. Wij hebben echt een hele leuke vakantie gehad hier. Met heerlijk eten, prachtig uitzicht, informatieve dagen en lange dans nachten en relaxende stranddagen. De eigenaren maken elke dag en nacht op deze locatie een feestje: met karaoke, dansen, verkleedpartijtjes. Echt top!

Gereisd met vrienden in september 2018

Wandelvakantie

Jack van Meer,
1-12-2018

Wat een heerlijke plaats! Vrienden hebben deze accommodatie aanbevolen en alles klopte. Ik heb hier een geweldig verblijf gehad mede door de goede service en de geweldige wandelingen.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Herfstvakantie

Fam De Vries,
28-10-2018

Wat een geweldige plaats! Wij als familie gaan ieder jaar naar een andere plek op vakantie. Dit jaar zijn wij naar Kreta gegaan. Mede door de geweldige excursies en het leuke en vriendelijke personeel hebben wij een super vakantie gehad. Wij zullen hier ook zeker weer eens terugkomen (Iets dat wij normaal nooit doen!)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Volgend jaar weer

Joost klaassen,
18-10-2018

Voor het eerst sinds jaren ben ik weer naar Griekenland op vakantie gegaan. De afgelopen jaren heb ik naar veel verschillende landen gereisd. Bij aankomst merkte ik direct dat dit een speciale plaats was. Ik werd ontvangen met een heerlijke maaltijd en een lekker drankje.

Door het geweldige eten, het persoonlijk contact, de leuke excursies en de geweldige ligging aan zee onderscheiden ze zich van vele andere locaties. Ik ga hier zeker volgend jaar weer naar toe met mijn familie.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Genoten van begin tot eind

Cora & Rian,
15-10-2018

Heerlijke vakantie gehad. Zeer gastvrij team, persoonlijke aandacht, erg lekker eten: we voelde ons direct thuis. Mooie wandelexcursies naar plekjes op kreta waar de doorsnee toerist niet zo snel komt. Tijdens het wandelen was het makkelijk contact leggen met andere vakantiegangers die je later ook weer gezellig tijdens het ontbijt/diner ontmoet. Gaf een ontspannen en gezellige sfeer.

Fijne locatie aan zee. Appartementen prima maar eenvoudig, zeker geen luxe. Maar je leeft toch voornamelijk buiten en er zijn voldoende plekjes rond het zwembad om heerlijk te zitten, gezellig contact met andere gasten of lekker met een boekje in een hoekje. Alles kan. Kortom: een locatie om vaker te komen.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geweldige ervaring!

Sophia van Swieten,
13-10-2018

Voor het eerst in jaren alleen op vakantie. En wat een geweldige ervaring! Warme ontvangst, heerlijk eten en fantastische excursies. Appartement met uitzicht op zee, wat wil een mens nog meer?! Het Zorbas-team is als een familie waarbij je je direct thuis voelt.

Absoluut een aanrader!

Gereisd alleenreizend in september 2018

Fantastisch, fantastisch!

Henk Kemp,
12-10-2018

Voor de zoveelste keer waren wij hier (we zijn de tel kwijt geraakt!) en het was weer heerlijk om hier te zijn. Helen kookt geweldig goed, heerlijk eten, ook het ontbijt is veel te goed, want je eet snel meer dan je thuis gewend bent. Je krijgt alle aandacht, ook de excursies waren weer fantastisch. Het is een goede manier om meer van Kreta te zien.

Het is moeilijk kiezen uit alle aangeboden excursies, elke dag wat anders.

Gereisd met partner in september 2018

Helemaal top voor iedereen!!

Maxim Visser,
5-10-2018

Het is een hartstikke leuk en gezellige plek om echt te genieten van je vakantie...

Het complex is schoon en netjes. De huisjes zijn comfortabele genoeg en de ligging direct aan het strand is perfect. Verder zijn er veel activiteiten en excursies die kunnen gedaan worden...

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Thuiskomen

Marjan Hoogterp,
3-10-2018

Het is een appartementencomplex met een thuis gevoel

Gereisd met partner in september 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zorbas Beach Island in Kokkini Chani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zorbas Beach Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.