Géén boekingskosten

Meer appartement info

508 Reviews over Zorbas Beach Island

• 9Renske10-08-2022

Voor elk wat wils!

Normaal gaan wij niet twee keer naar dezelfde buitenlandse bestemming, maar dit keer wel! Zorbas biedt voor elk wat wils en is leuk voor iets grotere kids (8+ ?). Onze jongste van 8 geniet van het zwembad, strand en zee en de vele vriendjes. Onze oudste van 16 geniet van een familievakantie + de mogelijkheid om met andere tieners van Zorbas naar Cherso te gaan met bus/taxi. Wij genieten van het heerlijke weer, het lekkere eten van chef Helen en de leuke excursies: voetballen op donderdag met Max in het stadion va 'FC Olijfje', met Erik het onontdekte Kreta ontdekken, en met Erik en Lilian actieve excursies doen zoals (kloof)wandelen. De sfeer bij Zorbas is heerlijk ongedwongen en het 'resort' groot genoeg om je eigen gang te gaan en klein genoeg om leuke contacten te hebben met de andere gasten. De huisjes zijn klein, charmant en voor ons voldoende luxe met airco en klein keukentje. Bij het terras gezellige strandpaviljoensfeer!

• 9Natuur
  • 9Carla30-07-2022

Helemaal leuk!

Het was een fantastische vakantie! Het hele team is heel erg leuk, het is lekker persoonlijk en er wordt heel goed met je meegedacht. Excursies zijn heel erg leuk en je leert veel over het eiland, ook tijdens de excursies wordt er met je meegedacht qua mogelijkheden.

Het hele team is heel erg bereid om te helpen bij eventuele vragen of andere dingen. Was fantastisch!

Enige minpuntje was het bed, dit was erg hard..

Bedankt voor alles! ❤️

• 8Diane20-07-2022

Super genoten met z’n drieën

Heerlijke plek om te zijn. Fijn team dat altijd voor je klaarstaat. Lekker ontbijt met roerei, pannenkoek of spiegelei, klaargemaakt door Nienke. Prima avondeten dankzij Hèlen. Super excursies, genoten van Erik zijn verhalen! Mooie mensen ontmoet. Komen hier zeker terug. Dank aan t hele team! Enig minpuntje vind ik de badkamer, ben niet zo gek op een douchegordijn en de ruimte is wat klein zonder goede ventilatie.

• 8Natuur
  • 10Gerben20-07-2022

Prachtige rustige locatie direct aan zee!! Zorbas Team is zeer vriendelijk en behulpzaam, excursies zijn geweldig, plekken waar je met een touroperator niet komt! Eric, Lilian en Frans weten erg veel over de Historie van Kreta en vertellen tijdens de excursies aan één stuk door! Workshop koken was ook geweldig!!! grote complimenten aan het Zorba's team!!!

• 8Rodeosjack13-07-2022

Dit was voor mij de achste keer dat ik bij Zorbas

heel goed,gezellige mensen om me heen,rustig gelegen,geen schreeuwende resorts om je heen, Personeel vriendelijk en behulpzaam. Goede Griekse keuken,met ook een holl tintje. Ontbijt en diner van zeer goed.! Minder goed!! er is altijd wel iets wat minder is.!!!!!! Iedere dag zijn er div excursie,s ! koken, wandelen enz enz

• 8Natuur
  • 9Wilma03-07-2022

Gastvrij

Parel aan de zee. Ontspannen, hartelijk, welkom voelend. Smakelijke (vegetarische) maaltijden, pluim voor Helen! Prachtige wandelingen, onderweg steeds wisselende Griekse tafereeltjes. Leuke excursies en tips, Eric is een wandelende encyclopedie. Gelegen nabij de luchthaven van Heraklion.

• 9Peter30-06-2022

Aangenaam, ontspannen en lekker

Wederom een top vakantie, inspanning en ontspanning met lekker eten. Super verzorgd door het Zorbas team. Tijdens de zwoele avonden fijne vriendschappen opgebouwd onder het genot van een lokaal wijntje of biertje.

• 9Natuur
  • 9Angelique30-06-2022

Genoten van deze vakantie

Prachtige ligging, zeer gastvrij en kleinschalig. Top service en heerlijk eten o.a. dankzij Hellen. Ze houdt rekening met speciale wensen en diëten!! Voor herhaling vatbaar!

• 9Danny S27-06-2022

Heerlijk genoten

uiteindelijk na een vertraagde/rommelige vlucht vanaf schiphol een zeer warm onthaal door,, Het zorbas team. Dit deed ons de ervaring met transvertragia al snel vergeten en werd het weer een lekker luie vakantie. S,morgens beginnend met een big smile van Rina en Nienke, en een lekkere pannenkoek begint ons dag al meteen goed,leuke excursies in diverse,prima gastvriendelijkheid, top eten van ons lieve topkok: Hellen, al met al een goede vakantie met iedere dag mooi uitzicht aan zee , Hartelijk Dank Zorbas team

• 9Ilze26-06-2022

Thuis komen

Een kleinschalige accommodatie. Zeer persoonlijk. Het eten is geweldig! Helen is een topkok! Het team is professioneel en de trips zijn echt te gek. Altijd op zoek naar nieuwe, onbekende delen van Kreta. Erik en Nienke en de rest van het team: Ga vooral zo door!!!

Appartement Zorbas Beach Island info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar