Appartement Zorbas Beach Island

377 reviews over Appartement Zorbas Beach Island in het Nederlands

Herfstvakantie

Fam De Vries
28-10-2018

Wat een geweldige plaats! Wij als familie gaan ieder jaar naar een andere plek op vakantie. Dit jaar zijn wij naar Kreta gegaan. Mede door de geweldige excursies en het leuke en vriendelijke personeel hebben wij een super vakantie gehad. Wij zullen hier ook zeker weer eens terugkomen (Iets dat wij normaal nooit doen!)

Volgend jaar weer

Joost klaassen
18-10-2018

Voor het eerst sinds jaren ben ik weer naar Griekenland op vakantie gegaan. De afgelopen jaren heb ik naar veel verschillende landen gereisd. Bij aankomst merkte ik direct dat dit een speciale plaats was. Ik werd ontvangen met een heerlijke maaltijd en een lekker drankje.

Door het geweldige eten, het persoonlijk contact, de leuke excursies en de geweldige ligging aan zee onderscheiden ze zich van vele andere locaties. Ik ga hier zeker volgend jaar weer naar toe met mijn familie.

Genoten van begin tot eind

Cora & Rian
15-10-2018

Heerlijke vakantie gehad. Zeer gastvrij team, persoonlijke aandacht, erg lekker eten: we voelde ons direct thuis. Mooie wandelexcursies naar plekjes op kreta waar de doorsnee toerist niet zo snel komt. Tijdens het wandelen was het makkelijk contact leggen met andere vakantiegangers die je later ook weer gezellig tijdens het ontbijt/diner ontmoet. Gaf een ontspannen en gezellige sfeer.

Fijne locatie aan zee. Appartementen prima maar eenvoudig, zeker geen luxe. Maar je leeft toch voornamelijk buiten en er zijn voldoende plekjes rond het zwembad om heerlijk te zitten, gezellig contact met andere gasten of lekker met een boekje in een hoekje. Alles kan. Kortom: een locatie om vaker te komen.

Geweldige ervaring!

Sophia van Swieten
13-10-2018

Voor het eerst in jaren alleen op vakantie. En wat een geweldige ervaring! Warme ontvangst, heerlijk eten en fantastische excursies. Appartement met uitzicht op zee, wat wil een mens nog meer?! Het Zorbas-team is als een familie waarbij je je direct thuis voelt.

Absoluut een aanrader!

Fantastisch, fantastisch!

Henk Kemp
12-10-2018

Voor de zoveelste keer waren wij hier (we zijn de tel kwijt geraakt!) en het was weer heerlijk om hier te zijn. Helen kookt geweldig goed, heerlijk eten, ook het ontbijt is veel te goed, want je eet snel meer dan je thuis gewend bent. Je krijgt alle aandacht, ook de excursies waren weer fantastisch. Het is een goede manier om meer van Kreta te zien.

Het is moeilijk kiezen uit alle aangeboden excursies, elke dag wat anders.

Helemaal top voor iedereen!!

Maxim Visser
5-10-2018

Het is een hartstikke leuk en gezellige plek om echt te genieten van je vakantie...

Het complex is schoon en netjes. De huisjes zijn comfortabele genoeg en de ligging direct aan het strand is perfect. Verder zijn er veel activiteiten en excursies die kunnen gedaan worden...

Thuiskomen

Marjan Hoogterp
3-10-2018

Het is een appartementencomplex met een thuis gevoel

Fantastisch top gaan vlgd jaar weer 5e keer.

Rob.Buijsrogge
28-9-2018

Voor ons is het een compleet plaatje, direct aan zwembad en privestrand

heerlijk eten en goede zorgen van het zorbas team.

Excursies op maat. Of een dagje weg,voor elk wat wils.

Complete plaatje🌸

Eunice
22-9-2018

Prima locatie, sfeer en alles wat daarbij hoort.

Alweer 5x geweest! Kinderen hebben het super en sluiten zich snel aan bij andere kinderen. Wellicht zou het leuk zijn als er voor de tieners in de avond wat wordt georganiseerd... Voor de rest is het

idd als thuiskomen!

Mooie vakantie gehad . Willen zeker nog eens terug

Simone Bottinga
19-9-2018

Gastvrijheid staat hoog in het vaandel .personeel doet super hun best .mooie eccursies weg van de massa men weet en vertelt veel en enthousiast over het eiland.

Goed en lekker eten ruime keus.

Wat wij soms wel eens miste was een wat comfortabele stoel aan tafel .de Griekse stoeltjes zitten niet altijd lekker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zorbas Beach Island in Kokkini Chani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zorbas Beach Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.