Appartement Zorbas Beach Island

9.1Fenomenaal

• 8.5Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Zorbas Beach Island voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aan zee
  • Kinderopvang
Meer appartement info

450 reviews over Appartement Zorbas Beach Island

• 9Jorien04-08-2020

Thuiskomen bij Zorbas

Ben ondertussen al 5 x gast geweest bij Zorbas. En elke keer voelt het weer als thuiskomen. Wat een warm ontvangst van het gehele Zorbas team. Excursies zijn er echt fantastisch, we hebben al vele prachtige wandelingen mogen maken. En we zijn zelfs met een mountainbike de bergen op gefietst. Een avontuurlijke vakantie met daarnaast voldoende tijd voor rust, zon en zee.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9hans03-08-2020

Top locatie

Bij aankomst later in de avond kregen we nog een heerlijk diner. Elke ochtend prima ontbijt met mooi uitzicht op de zee. Elke dag een leuk aanbod van excursies voor groot en klein. Super fijne mensen eigenaren en personeel die je de hele vakantie helpen met van alles,niks is teveel voor ze. Waren nog niet eerder op Kreta geweest maar is super mooi ,heel divers eiland Bij vertrek later op de avond kregen we weer een diner . Kortom .super vakantie gehad met een gezin van 2 ouders en 4 kinderen Beveel Zorbas aan iedereen aan,hou er wel rekening mee dat de appartementen wel iets gedateerd zijn,maar je leeft eigenlijk alleen buiten,waardoor je dit snel vergeet

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Swen27-07-2020

Binnenkort gaan we weer!

Een top tijd gehad. Er werd rekening gehouden met de Corona regels en het personeel deed hun best om de gasten een zo leuk mogelijke tijd te bieden, wat ook gelukt is. Daarnaast is het personeel zeer behulpzaam en helpt je bij alle vragen die je stelt. Van de excursies hebben we ook genoten. Deze worden door de accommodatie zelf verzorgd waardoor ze er ondertussen professional in zijn geworden ;-P Een punt van feedback vanuit ons voor de accommodatie zouden de matras/kussen, het linnengoed en de handdoekservice zijn. Waarbij het linnengoed en de matras/kussen naar onze mening vervangen mogen worden. En de handdoeken iets vaker verwisseld, deze werden 1x per 3 dagen verwisseld (wij waren nog al smerig na de excursies, dus dat zegt misschien iets over onze manier van wassen hahah). Genoemde punten hebben op geen enkel moment geleid tot het hinderen van een geweldige vakantie. Zowel een leuke plek voor actieve gasten als passieve gasten!

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Aafje Kemp-Vink22-07-2020

FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!!!

Zoals we gewend zijn van Zorbas was onze kamer weer top. Ondanks de "Corona" hebben wij daar niet echt veel van gemerkt. Het personeel liep met mondkapjes. Normaliter zijn de maaltijden in buffetvorm maar nu werd alles aan tafel geserveerd. Ook dat was als vanouds. Helen is een hele goede kok. De excursies waren weer fantastisch. Wij hebben weer genoten samen met onze kinderen en kleinkinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Nicole19-07-2020

Een heerlijke week!

Een van de eerste vluchten, we waren een van de eerste gasten na de lock-down, beetje spannend allemaal, maar dat was niet nodig. Alle maatregelen zijn getroffen om het verblijf zo veilig en goed mogelijk te laten verlopen. We gaan hier al jaren op vakantie, en vonden sommige dingen zelfs fijner als voorheen, ontbijt en diner wordt aan tafel geserveerd, de heerlijkste hapjes komen voorbij. We hebben een hele fijne vakantie gehad, mooie excursies meegedaan. Iedereen houd rekening met mekaar, zo fijn. Zorbas team..toptop....en tot gauw...

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Jerney06-01-2020

Heerlijk

Wij hebben hier onze yogaweek gehad .... was echt heerlijk !! Super vriendelijk behulpzaam personeel , uitzicht vanuit onze kamer op zee , eten was lekker en ook de drankjes (mojito ) smaakte lekker ...En top excursies gehad !!! dit jaar zkr weer terug met onze groep !!!!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Boris Rosenbaum02-01-2020

Zorbas ligt op een geweldige locatie. Als je van strand én zwembad houdt, is dit the place to be!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2019
    10Vincent30-12-2019

Geweldig!

Een geweldige accommodatie aan de noordkust van Kreta. Schitterend gelegen en vlak aan zee!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Sam29-12-2019

Echte aanrader

We zijn hier al veel vaker op vakantie geweest, echt een aanrader! Heerlijk eten, leuke excursies en leuk personeel. Het strand voor de deur maakt het helemaal af!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Rollins22-12-2019

Een blijvende herinnering.

Van de ligging tot de mensen is het fantastisch geregeld. Elke dag is er weer een andere beleving.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Grieks
  • Aantal cafés1

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• Reservering voor parkerenNiet verplicht