Appartement Zorbas Beach Island ****

Appartement Zorbas Beach Island
Appartement Zorbas Beach Island
8,7

332 reviews over Appartement Zorbas Beach Island in het Nederlands

Een geweldige vakantie gehad!

Lenssen, 4-1-2018

We hebben een geweldige vakantie gehad. Het team van Zorbas is echt fantastisch, we hadden meteen het gevoel dat we bij vrienden op vakantie waren. De appartementen zijn wat verouderd maar de rest maakt dat meer dan goed. Heerlijk eten, goede ligging, gastvrije mensen, gezellige bar, strand voor de deur en een goede verbinding met de rest van het eiland. Er worden dagelijks hele leuke excursies georganiseerd. Niks is de eigenaren teveel. We gaan zeker weer terug!

Er is maar een nadeel, weer naar huis gaan.

Hans van Helden, 31-12-2017

Het ligt in een relatief rustig dorp niet ver Heraklion, ongeveer halverwege het eiland. Klein complex met vriendelijke bediening, na een half uur ken je iedereen, en iedereen weet wie jij bent.

Niet de meest spectaculaire uithoek van Kreta, maar Zorbas biedt veel excursies en uitstapjes, dus wie van een actieve vakantie houd komt hier ook aan zijn trekken.

Zorbas heeft ook een uitstekende kok, dus ook de smaakpapillen komen aan hun trekken.

De verbindingen met andere plaatsen op het eiland zijn goed.

Hier heb je echt vakantie.

Geweldig

Joël van Spanje, 26-12-2017

Het was een erg leuke vakantie. We konden actief doen maar ook lekker uitrusten op het strand, die nog geen 10 meter van het complex vandaan ligt . Het appartement was prima en heeft alles wat je nodig hebt. Je leeft natuurlijk wel meer buiten dan binnen. Het is eten is erg lekker. Elke dag wel wat anders. Het personeel is erg vriendelijk. En de eigenaren, Erik en Nienke, zijn heel gastvrij. Al met al een topvakantie!!

Puur genieten

Rick Sterker, 26-12-2017

Verwacht geen luxe maar wel gezelligheid, lekker eten, goede sfeer, leuke uitstapjes, goede service, advies over het eiland en natuurlijk een heerlijk klimaat.

Fantastisch, zomer 2018 alweer geboekt.

Ron Gouda, 23-12-2017

Geweldig, leuke sfeer, vlakbij strand, personeel heel vriendelijk, leuke accommodatie, goed eten

Heerlijk

Frans van Leeuwen, 21-12-2017

Lekker rustig en toch genoeg te doen. En wat niet? Niet

Geweldige sfeer

Kevin, 21-12-2017

Het personeel was helemaal top. Vooral Joery is een uitstekende gastheer. Ik kom zeker nog eens terug!

Voortreffelijk!!

Maxim Visser, 19-12-2017

Heb echt zo'n leuke tijd gehad op Zorbas en ga zeker terug. Het leuke en gezellige complex ligt direct aan het strand. Hier zijn heerlijke ligbedden en kan er eten en drankjes worden besteld bij een Zorbas medewerker. Verder is het gewoon één gezellige boel, iedereen trekt met elkaar op en het is net een grote familie. De medewerkers staan heel de dag voor je klaar om het iedereen naar zijn zin te maken. Dagelijks zijn er excursies te doen en (sportieve) activiteiten. In de avonden zijn er regelmatig optreden van zangers, dansgroepen en is het leuke knusse barretje aan het zwembad waar het altijd gezellig is een aanradertje. Het eten is superlekker verder en de kamers zijn prima, veelal met zeezicht...

Hart- en lijfverwarmend

Kees Kortekaas, 19-12-2017

Het is buitengewoon aangenaam vertoeven op Zorbas. Ik ben er al een keer of 7 geweest. Dat zegt genoeg. Ik prefereer het voorjaar (dan staat het hele eiland in bloei) en het najaar (dan is de temperatuur nog zeer aangenaam) boven de zomer. Het personeel is ook Nederlandstalig en zeer klantvriendelijk. Het eten is Grieks, bereid door een Engelse kokkin, en meer dan verrukkelijk. Zorbas is een ideale plek voor mensen die iets actiever hun vakantie willen doorbrengen, mede gezien de variatie in actieve (vrijwillige) excursies.

Fantastisch ga er zoiezo nog een keer heen

Peter noordam, 19-12-2017

Ik vond het een leuk/ gezellige vakantie je hebt er genoeg te doen ook voor de jeugd.

Ik ga er zoiezo nog een keer heen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zorbas Beach Island in Kokkini Chani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zorbas Beach Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Zorbas Beach Island scoort een 8.71 uit 10 op basis van 343 reviews.