Appartement Zorbas Beach Island

• Onvoldoende: 1 - 5

Fanastisch

Annette Starrenburg
13-7-2018

Voor de 2de keer naar zorbas, voelt als thuiskomen , zo heerlijk daar met heel lief personeel! De sfeer daar ....weet niet precies hoe te omschrijven ....magisch...

Helemaal geweldig!

Yogahuis Venlo
12-7-2018

In juni voor het eerst een yogaweek aangeboden op Zorbas beach island.

Na zelf een aantal keren op vakantie te zijn geweest op Zorbas, had ik besloten dat dit de plek voor het Yogahuis was om dit aan te bieden.

Met een groep enthousiaste cursisten hebben we een geweldige week gehad.

De lokatie, het eten, aanbod van excursies en de enorme gastvrijheid van het Zorbas team hebben ons een onvergetelijke 1e yogaweek bezorgd.

Erik en Nienke, super bedankt voor jullie samenwerking en steun.

En niet te vergeten het hele Zorbas team dat altijd voor je klaar staat!

Het Yogahuis komt zeker terug.

De nieuwe yogaweken zijn al in de planning 😊

Lieve groetjes

yolanda

Yogahuis Venlo

Prima genoten

Danny s
5-7-2018

Het terrein was mooi opgeknapt zeg ,het eten was weer perfect,

het strand lag er heel mooi bij,Volgend jaar maar eens met een groepje er naartoe

Prima

Anoniem
3-7-2018

Boot-excursie was gehalveerd maar je moest wel de volle pond betalen

Nienke, eigenaaresse, 4-7-2018

Hoi Natascha,

De boot excursie waar jij en Danny aan hebben deelgenomen is een nieuwe boot excursie. We gaan vroeger weg ivm de hitte en zijn een uur eerder terug dan bij de vorige boot trip (dus niet gehalveerd). Op de nieuwe boot excursie zijn de lunch en alle drankjes inbegrepen, bij de vorige boot excursie was dit niet inbegrepen. Jammer dat jullie dit niet hebben aangeven toen jullie bij ons waren! Groetjes van Nienke

Ed Booij
2-7-2018

Zorbas is een heerlijke locatie om de vakantie door te brengen. Zwembad, strand, gezellige bar, heerlijke keuken met een superkok, mooie appartementen en super personeel. De locatie is perfect gelegen tuissen Heraklion en Chersonissos waardoor beiden binnen een klein half uurtje bereikbaar zijn.

Dagelijks worden leuke excursies aangeboden, wandeltochten, boottochten en nog veel meer.

Een heerlijk warm bad

Frans
20-6-2018

Wat moet ik nog zeggen over Zorbas island, het is al jaren mijn favoriete vakantiebestemming,

Als de mensen vragen waarom, haal ik mijn schouders op en mijn antwoord is meestal en ik citeer mij zelf nu “ als je heerlijk wil badderen ga je wel in warm bad zitten en niet in koude”

Misschien is dit wel een goede vergelijking, Terug komen naar Zorbas Island is terugkomen in een warm bad.

Waarom is het een warm bad? Locatie is heerlijk, niet te druk, accommodatie is niet groot,maar is schoon en alle primaire voorzieningen zijn aanwezig, Personeel is vriendelijk en op hun taken berekend, keuken is geweldig, elke dag weer een heerlijke Griekse verassing, je kan culinair je hart ophalen, heerlijke excursies ( voor wandelaars een paradijs, mede door de provisionele begeleiding tijdens de excursies) Strand en zwembad zijn aanwezig , heerlijk om op en langs liggen te luieren en te genieten van je welverdiende vakantie.

Een fijn en gezellig vakantieadres

Jack kole
19-6-2018

Een geweldige plek om op vakantie te wezen

Lekker genieten 😊

Vera
18-6-2018

Heerlijk verblijf gehad, ze zijn erg gastvrij, ze hebben leuke excursies en heerlijk Grieks eten.

Tonnie
17-6-2018

Fantastische ligging aan zee. Nederlands sprekende eigenaren en personeel.

Niets was hen teveel en de appartementen voldeden prima voor een week. Het eten was afwisselend en zeer goed. Dagelijks aanbod van excursies in de omgeving. Niets te klagen gehad.

Supermegamoooi!

Rebecca
17-6-2018

Een waanzinnige tijd gehad op een heel mooi plekje! Super aardige mensen en heerlijk eten. Zaterdags BBQ en Zondags Gyros! De rest van de week is het eten wat de pot schaft maar je zult versteld staan van het heerlijke eten.

Heel veel mooie excursies. Maar ook genoeg tijd om aan zee heerlijk bij te komen op 30 seconden afstand. De appartementjes hebben alles wat je nodig hebt; keukentje met toebehoren, badkamer, boven slaapkamer en je eigen balkon of terras. Er was maar een ding minder; Dat de tijd veels te snel is gegaan. Ik kom zeker gauw terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zorbas Beach Island in Kokkini Chani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zorbas Beach Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Zorbas Beach Island scoort een 8.74 uit 10 op basis van 369 reviews.