Appartement Pela Mare

7,4

Laatste review

Emmo,
20-9-2016

Een heerlijk rustig hotel, geen gevecht om de bedjes, mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het is er schoon. Belangrijk is wel dat je een auto huurt, dan kun je gemakkelijker het stadje in , de weg naar het hotel is behoorlijk steil, voor ons geen belemmering maar kan het voor sommige mensen wel zijn. Het is een hotel voor mensen zonder kinderen, of het moeten al kleine kinderen zijn

17 reviews over Appartement Pela Mare in het Nederlands

Emmo
20-9-2016

2006

Wij zijn er in juni 2005 geweest, met een baby van toen 5 maanden. Het zwembadwater was toen nog te koud ook voor de kleine dat was wel jammer. maar de appartementen vond ik heel mooi en schoon. Voor een weekje is het perfect.

Van het dorp zelf moet je niet zoveel verwachten je bent er zo door heen gelopen. Maar je hebt het benodigde (geldautomaat en supermarkt) in de buurt.

Wij zijn twee weken in dit appartement geweest het is ons erg goed bevallen, lekker rustig en kokkini hani heeft een goede ligging je kan overeal zo naar toe met de bus. het strand is ook vlakbij. de buurt rondom het app. was wel vies er lag veel rommel. van de vliegtuigen hebben we geen last gehad, zo vlogen we laag over maar het stoorde ons niet.

2005

Wij zijn net terug (6-10-2005) van een heerlijke rustige vakantie op Kreta. Ons verblijf in Pela Mare is goed bevallen. Het complex ziet er netjes uit. Mooie tuin en leuk ingericht. Minpunten zijn de vliegtuigen die continu overvliegen en de harde bedden. Pluspunt is de perfecte ligging, namelijk supermarkt, pinautomaat, restaurantjes, bushalte(goede busverbindingen) en natuurlijk strand direct in de buurt. Onze favoriete restaurant is Kontraflakos, met zijn teras direct aan de zee. Echt genieten daar. Wij vinden Pela Mare absoluut een aanrader!!

is een leuk appt schoonmaak viel voor ons nog wel wat tegen heeft een prima ligging direct aan het strand supermarkt dichtbij en de echte bakker ook een aanrader voor goed eten is de taverne asterix

Net terug uit Kreta (26-07-2005)

Carmen van der Knaap
30-7-2005

Net terug uit Kreta (26-07-2005). Appartementen complex Pela Mare is ons redelijk goed bevallen. Minpunten zijn de continu overvliegende vliegtuigen en de wel heel harde matrassen. Schoonmaak was (voor griekse begrippen) gewoon goed. De ligging van het complex is zeer mooi. Wij hadden direct uitzicht op zee. Ook de bereikbaarheid van de supermarkt en allerlei restaurants is uitstekend, alles lekker dichtbij. Ons favoriete restaurant was direct aan zee gelegen bij Georgios en Marlene (een Australische, al 18 jr. in Griekenland), helemaal aan het eind van de strandweg (bij Pela Mare rechtsaf) met rieten parasols genaamd Kontraflokos.

Pela Mare een perfekt complex met uitstekende service van Manos.Goed verzorgde appartementen en degelijke schoonmaak. In direkte omgeving meerdere supermarkten en uitstekende restaurants en taverne's, een aanrader is To Petrino taverne, waar een uitstekend sfeertje en een uitstekend etentje wordt geserveerd, met een uiterst gezellige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

Wij hebben dit seizoen 3 weken doorgebracht in Perla Mare in Kokkini Chani. Het appartement was prima, maar op aanraden van mede mensen op deze site zijn wij en onze reisgenoten ABSOLUUT NIET tevereden over arkadi restaurant. Sevice was ok, maar al dezelfde avond was een deel van ons reisgezelschap (6 pers) ziek van, naar later artsenbezoek bleek, voedselvergiftiging!!!! De volgende dag was iedereen van ons 6-en ziek en dat heeft ons 3 dagen van onze vakantie in bed gehouden!!! Dus beste mensen als je vakantie je lief is, ga NIET naar arkadi!! Positief nieuws, er zijn ook goede restaurants/ Bars Probeer eens ASTERIX aan de hoofdstraat, of ga voor een cocktail naar ENJOY een klein, gezellig barretje, een beetje verderop aan de hoofdstraat, tegenover de apotheek.Wij gaan in september weer naar kokkini, maar nooit meer naar Arkadi!!

Dit jaar gaan we voor de 13e keer naar Pela Mare

Truus van Oijen
16-1-2005

Dit jaar gaan we voor de 13e keer naar Pela Mare.Dat is niet zomaar!! Griekse gastvrijheid ons bezorgd door eigenaar Manos en familie, doet ons steeds weer uitkijken naar het moment dat we kunnen afreizen.

Leo en Truus van Oijen

wij zijn er in 2003 geweest omdat we daar vakantie gingen vieren in kreta TOP vakantie ik moet toegeven appertement complex is netjes maar er is niks te beleven voor de kinderen de baas is wel zeer vriendelijk voor de klanten

RESTAURANT AANRADER ARKADI ZEER GOED!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pela Mare in Kokkini Chani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pela Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.