Appartement Mobi Villa's

0Tonen op kaart

17 Reviews over Mobi Villa's

• 7Evelyn Verheij17-05-2011

Mooie tijd

Ben hier 17 jaar geleden geweest, de eigenaresse wat toen Ulah,geweldige lieve familie,ik lees dat ze hier niet meer werken,de bedeen waren inderdaad spartaans en geen airco,er was toen een hittegolf,Kokkini is een gezellig dorp,de mensen zijn erg aardig.Griekse avond gehad,was ook leuk,het zwembad is klein maar de ligbedeen en parasols gratis,eronder gelijk het strand,heerlijke tijd gehad.

• 7debby_113-12-2010

Alweer 17 jaar geleden.

Grappig dat deze accomodatie er nog is. Ben hier 17 jaar geleden voor 3 weken geweest.Toen was het op basis van Logies.Appartementen waren toen erg netjes en schoon, weet dat er daarna andere eigenaren zijn gekomen, dus weet niet of het er beter/slechter op is geworden. Strand was erg mooi en het zwembad werd toen goed bijgehouden. Annimatie was er toen niet alleen een keer een Griekse avond, dat was alles.Plaatsje zelf stelde toen niet veel voor, maar met de bus kwam je een heel eind.Toen der tijd een leuke vakantie gehad.

• 5Evert23-08-2010

Niets veranderd

Ongeveer 8 jaar geleden daar geweest. Slechte appartementen die spartaans ingericht zijn zonder enige vorm van comfort. Het zijn een soort bunkers waar de temperatuur niet te harden is. De keuken is nauwelijks zo te noemen en de bedden zijn planken. Gezien de recente beoordelingen is er niets veranderd is Mobi Villas en is een overlevings kamp.

• 6Evert Visser16-10-2009

Nooit meer Mobi Villas

Slecht onderhouden appartementen en minimale inrichting. Ligging nabij mooi strand is perfect.

• 7fam. j de jonge 30-12-2008

"in een woord geweldig

zijn meerdere keren geweest het was iedere keer weer een belevenis. ook eten bij asterix was geweldig.

• 8c.schoone02-11-2006

Wij zijn 6 jaar lang naar dit appartement geweest. Laatste 4 jaar wat anders gedaan, maar zouden weer graag hier naar toe willen. Kan iemand ons zeggen hoe we moeten boeken.

• 8Kees05-08-2006

We zijn net terug van Mobi Villas. En het ziet er heel netjes uit. Alles gerenoveerd Er zit zelfs airco in de appartementen. Wie er naartoe wil kan rechtstreeks boeken en anders heb ik wel een telno.

• 8Berno16-03-2006

Wel wat een verhalen wie wat goed of slecht vind; ik kom er al 16 jaar en weet dat je niet elke dag een lach op je gezicht kunt toveren als eig. Maar ja de toerist (Ned.) wil waaaaar voor zijn geld en bediend worden als een koning, koop een huis met een tuin en boek daar dan, heb je vakantie zoals je zelf denkt te moeten hebben en klachten in je eigen voordeur, sommige gasten vd verhalen ken ik dus, zij hadden zeer zeker vakantie nodig maar waar.... Wel ik geniet elke keer als ik naar Villa Mobi kom en ik mag het dorpje ook de mensen zijn vriendelijk rest./bars genoeg Iraklion dicht bij voor 1,30 euro met de bus. Zon, strand genoeg kinderspeelruimte. Wel en de mensen aldaar mogen van mij best eens niet glimlachen ook in Griekenland stapt men wel eens met het verkeerde been uit bed, nietwaar..... toch.

• 7Anne28-06-2005

Wij zijn hier twee maal geweest in 2000 en in 1998. In die tijd was het daar prima, ja je kwam wel eens een kakkerlak tegen maar dat heb je in dat soort landen. Toendertijd zat Fulla ernog en was het 's avonds reuze gezellig, we hebben zelfs kleine kadootjes meegekregen. Apartement was kwa prijs/kwaliteit in juiste verhouding. Heerlijk restaurantjes in de buurt: Petros en Asterix o.a. Maar na het lezen van vrij veel negatieve ervaringen zou ik het nu niet meer weten, we hebben het n.l. nog steeds in gedachten om er een keer heen te gaan. In 2000 hebben we nog gezellig een barbeque gehad en toen zat volgens mij Manos er al in. Op vroegere ervaring zou ik het aanraden, maar het schijnt dus nu anders te zijn.

• 8H. Torn22-06-2005

Voor diegene die voor rust en eenvoud gaan een ideaal complex. Je hebt een mooi uitzicht op zee, genoeg winkels en eetgelegenheden in de buurt. Ik zou niet gaan koken maar uit eten gaan (scheelt financieel toch niets) aangezien de 'keuken' daar niet voor is ingericht. Wij hebben hier onze mooiste vakantie tot nu toe gehad, die mensen die dit niks vonden moeten lekker in een 5-sterrenhotel met 500 kamers op basis van all-inclusive gaan zitten!

Wil je lekker op een balkonnetje zitten met een glas wijn en met uitzicht op zee, zonder poespas, dan moet je hier heen gaan!

Appartement Mobi Villa's info

Veilig betalen met