Hotel Mitsis Rinela Beach Resort & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°22°
Hotel Mitsis Rinela Beach Resort & Spa
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis Rinela Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

247 reviews over Hotel Mitsis Rinela Beach Resort & Spa in het Nederlands

Met jonge kinderen

kwaliteit primeert in dit hotel.

nico luypaert
13-9-2018

eten voortreffelijk; vriendelijk personeel

Guest Relations Manager, general manager, 14-9-2018

Dear Nico Luypaert,

We are moved by your kind words and by your high evaluation. We would like to believe that we will be given the opportunity to see you again in the near future.

Guest Relations Manager

kortom een aanrader

els
31-8-2018

erg goed wij zijn hier voor het vijfde jaar en volgend jaar weer de mensen vriendelijk en alles schoon diversiteit aan eten

Guest Relations Manager, general manager, 2-9-2018

Dear Els,

We are moved by your kind words and by your high evaluation. Thank you for visiting our hotel once more and for your loyalty to Mitsis hotels. We would like to believe that we will be given the opportunity to see you again in the next year.

heel leuk!

lisa&mariska
      15-8-2018

Alles goed tot nu toe; goede en snelle service, vriendelijk personeel!

Guest Relations Manager, general manager, 18-8-2018

Dear Lisa&Mariska,

Thank you for your contribution. We are really happy to hear that you are enjoying your holidays here with us and that you appreciate our good and fast service and our friendly staff. We wish you a pleasant stay.

relaxing aangenaam supervakantie

Arys
      10-8-2018

live muziek donderdagavond en gastvrijheid, cola aan bar niet zo goed

Guest Relations Manager, general manager, 11-8-2018

Dear Arys,

We are very happy to hear that you loved our hotel. Please be sure that your observation has been taken into consideration. Thank you for choosing our hotel once more. We would like to believe that you will visit us again next year.

GUEST RELATIONS MANAGER

kamer heel netjes en verzorgd

heidi
      6-8-2018

wij zijn heel tevreden. restaurant is wel heel druk maar de greek taverna is heel rustig.

Guest Relations Manager, general manager, 7-8-2018

Dear Heidi,

Your hotel Rinela Beach thanks you for your review. We are proud to hear that we managed to provide you with an enjoyable and memorable stay and that you stayed satisfied with our hotel facilities and offered services. Thank you for entrusting us your holidays and for recommending us. It would be an ultimate pleasure for us to have you back one day for another exciting experience.

GUEST RELATIONS MANAGER

Goed hotel. echt 5 sterren waardig.

Hans
      6-8-2018

goed: eten, strand, stijl hotel, vriendelijk personeel.Niet goed: kleine handoeken op strand

Guest Relations Manager, general manager, 7-8-2018

Dear George,

We are very happy to hear that you loved our hotel's style, our beautiful beach, our delicious food and our friendly staff. Please be sure that your observation has been taken into consideration. Thank you for visiting us. We would like to believe that you will visit us again one day.

GUEST RELATIONS MANAGER

personeel is zeer behulpzaam en

Liny ten Have-de Jong
      3-8-2018

goed:vriendelijk personeel/minder goed:bedden worden toch gereserveerd ondanks verbod.

Dear Liny ten Have-de Jong,

Your hotel Rinela Beach thanks you for your review. The fact that you chose our hotel for your holidays made us very proud. We are happy that you appreciated our friendly personnel. We would like to assure you that your remark has been taken into consideration. Thank you for entrusting us your holidays. We would be happy to see you again one day.

GUEST RELATIONS MANAGER

We worden altijd goed behandeld

Ankie ten Have
      3-8-2018

Het personeel is heel vriendelijk en beleefd. Het is niet goed dat er weinig bedden rondom het zwembad staan.

Dear Ankie ten Have,

Your hotel Rinela Beach is honored by your review. We appreciate that our hotel had been selected for your holidays. All your suggestions are important for us since the satisfaction of our guests and new ways of improvement are our first target. Please be sure that the observation you shared with us is being deliberated by the hotel’s administration. We would like to express you once more our gratitude for visiting us and we would like to believe that in future we will be given this opportunity again.

GUEST RELATIONS MANAGER

Mensen die heel vroeg huh handdoek

Mark ten Have
      3-8-2018

de ligging van het hotel en het hotel in het algemeen is erg goed. Het personeel is erg vriendelijk. Alleen de bedden reserveren en het restaurant kan beter geregeld worden

Dear Mark Ten Have,

Your hotel Rinela Beach thanks you for your review. The fact that you chose our hotel for your holidays made us very proud. We are grateful for your advices because they can help us become better. We would like to assure you that all your remarks will be taken into consideration. Thank you for entrusting us your holidays. We would be happy to see you again one day.

GUEST RELATIONS MANAGER

Het eten is divers. Veel bedden zijn

Wim ten Have
      3-8-2018

Het eten is goed. Dat de bedden toch worden gereserveerd is niet goed.

Dear Wim Ten Have,

We are very happy to hear that you loved our hotel. Please be assured that your observation has been taken into consideration. We would like to believe that you will visit us again next year.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitsis Rinela Beach Resort & Spa in Kokkini Chani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitsis Rinela Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.