Géén boekingskosten

GriekenlandKretaKokkini Chani

8.8FantastischScore uit 11 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

12 Reviews over Marilisa

• 8anoniem06-05-2019

Huur van tevoren in Nederland al een auto, zodat je bij het vliegveld ,meteen kan wegrijden. En meer van het eiland Kreta kan zien.

• 9beercollection04-01-2010

fantastisch

prachtige appartementen. Geen achterstallig onderhoud.

• 8Onbekend18-11-2009

Prima appartement

5o m van het strand. Prima kamers. Complex wordt goed onderhouden, er is geen achterstallig onderhoud. Als je de Griekse keuken een keer beu bent kan je aan de overkant terecht voor een Holandse snack.

• 10connie kauffman01-10-2006

super gaaf apartementen complex ben een paar keer in spanje geweest maar dit is het voor ons de kinderen moesten gewoon huilen toen we naar huis gingen ga volgend jaar er weer heen mooi zwembad er vlakbij een mooi strand apartementen schoon en netjes helemaal topie voor ons jim en gerda zijn erg vriendelijk en behulpzaam en ze hebben vier hele lieve kinderen en dan nog de bar super gezelig en niet duur!!! vinden wij

• 9Katrien01-09-2006

Gewoon helemaal goed. Gezellige eigenaren. Doen er alles aan om het de klanten zo goed mogelijk naar de zin te maken. En alles bij de hand.

• 8Truus en Gijs09-03-2006

Marilisa is echt een geweldig complex met een hele gezellige uitstraling! en schitterende kamers.

• 9Cindy en GertJan24-01-2006

Wij zijn met 2 kleine kinderen afgelopen september naar Marilisa geweest. Uitstekende service mbt de kinderen. Heel gezellig aan de bar overdag en 's avonds. Lekker gegeten bij Wuiby aan de overkant van Marilisa. De familie is erg aardig en hun kinderen waren leuk met onze kinderen. We komen zeker nog een keer terug. Echt een aanrader.

• 9Ron en Karin24-01-2006

Wij zijn afgelopen jaar 2x geweest. Er zitten ondertussen nieuwe eigenaren in Marilisa. Het is er erg gezellig, mooie omgeving en alles in de buurt wat je nodig hebt, zoals supermarkten, restaurants, bus, snackbar, bakkers, slager etc. De eigenaren is een nederlands gezin die erg veel doen om het je naar de zin te maken. Ook de bar is gezellig met zowel griekse als nederlandse avonden. Kijk voor meer op www.marilisa.nl

• 8leo/nelie05-02-2005

een prima app. we zijn er 3x geweest jammer dat het niet te boeken is in nederland vorig jaar naar een ander app. geweest in kokkini chani is ons niet goed bevallen hoop dat het weer bij een nederlandse maatschappij komt dan gaan wij zeker weer.

• 9zakynthosboy05-09-2004

Hier was mijn eerste vakantie op kreta en in Greece... best leuk complex....eigenaar was erg op zijn centjes maar wie niet:)....Wel beetje ver gelegen van het mooiste strand van kokini...=Themis Beach...De reisleiding van Belair krijgt een dikke 1...Maria de reisleister was nou niet echt vriendelijk tegen ons....Wat betreft Belaair zelf het jaar erop wouden wij hier 4 weken heen gaan maar daar moesten ze bij belair over vergaderen, want \zij konden maar maar niet besluiten of dit wel of niet kon.... Lekkere en voordelig eten oa Bij Arkadi!!! daar werkt een andere maria hoor:) De service van 1 is voor Belair dus niet voor marilisa maar uiteindelijk zijn wij door belair niet meer hier heen gegaan, is ook allang uit hun reisgidsen verdwenen.

Appartement Marilisa info

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar

• KoelkastBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)