Vakantiehuis Kretahuis

22 reviews over Vakantiehuis Kretahuis in het Nederlands

Heerlijk vakantiehuis.

Fam Deeterink
5-9-2018

Kretahuis is een heerlijk vakantiehuis. Ruime badkamer, ruime keuken met meer dan voldoende inventaris. Grote tuin met terrassen (waarvan één met buitenkeuken/bbq) en olijfbomen. Er is altijd een plekje in de zon (of schaduw) te vinden. Goed terrasmeubilair, ligbedden en een hangmat. Centrale ligging, dicht bij dorpje en strand en centraal op het eiland: ideaal als basis om het eiland te verkennen. Contact met verhuurder is zeer prettig. De informatie die door de verhuurder verstrekt wordt is zeer compleet.

Kroeze
26-8-2018

Het Kretahuis is een prima plek om Kreta te ontdekken. Het huis zelf is super. Erg ruim en schoon. Kokkini Chani is een leuk plaatsje met alle voorzieningen. Heraklion en Chersonios op korte afstand.

Al met al een absolute aanrader.

Genoten van een échte, heerlijke vakantie.

Brigitte
9-8-2018

Dankzij Het Kretahuis twee weken genoten op Kreta met het gezin (twee kids van 15 + 17). Wat een heerlijke plek: ruime binnen- en buitenruimte, heerlijke bedden, fijne ventilatoren, heerlijke binnen- en buitendouche, gezellige buitenkeuken, drie terrassen om uit te kiezen, fijne strandbedden en een lekkere hangmat. Belangrijk een uitstekend werkende WIFI. Het stand is op minder dan 5 min loopafstand en moet zeker 's avonds ook bezocht worden voor een mooie zonsondergang. We hebben genoten van het binnenland, de stranden aan de noord en de zuidkust, de verschillende hoogvlaktes en dorpjes en steden. Lekker gegeten. Onze kinderen hebben een geweldige dag gehad in Watercity (5 min. rijden). Sommige dagen was het jammer dat het huis de wind tegenhield; we konden wel een windje gebruiken. De kinderen hadden nog wel een zwembad als wens. (Blijven dromen.) We kunnen dan ook zeggen dat het een geslaagde vakantie was.

Fantastisch huis en heel centraal gelegen.

Reinder en Hennie
15-7-2018

Wij hebben weer genoten van ons verblijf in Kretahuis. Je vertoeft hier tussen de Grieken maar bent ook weer niet ver verwijderd van de toeristenhotels en bezienswaardigheden. Compleet huis met prachtige buitenkeuken met grote barbecue, terrassen in zon en schaduw, wasmachine, grote koelkast/diepvries etc. Mooie stranden dichtbij en ook het ongerepte binnenland. Wij zijn al meerdere keren in Kretahuis geweest en altijd alles goed geregeld. Een echte aanrader!

In één woord: geweldig!

Leo en Regina van Rikxoort
5-6-2018

In de meivakantie hebben we genoten van het Kretahuis. Een prachtig huis, superschoon, met mooie zitjes/terrasjes. Wel even wennen aan de blaffende honden. Maar zolang ze niet bijten... Prima contact met de eigenaren. Ook de autohuur door de eigenaren laten regelen. Goed voormekaar! Goede wifi-verbinding, ook niet onbelangrijk. Zeer aanbevelenswaardig. Een aanrader. We kijken met veel plezier en genoegen op onze vakantie terug. Het restaurantje in de buurt, je kunt het gemakkelijk aanlopen, hebben we vier keer bezocht (Katafigio). Heerlijk eten en voor het geld hoef je het niet te laten. Kortom: ga je op vakantie naar Kreta, dan is het Kretahuis het overwegen waard. Bedankt!

Een heerlijk huis op een mooi en boeiend eiland!

Margreet
23-10-2017

Ruim een week waren we in dit mooie huis.

Het heeft alles wat je in je vakantie nodig hebt, ruimte, goede bedden, een prima ingerichte keuken én uitzicht op zee.

Kretahuis is een prima plek om te verblijven en de ligging van het huis is heel geschikt voor uitstapjes,

zoals naar Heraklion, naar het bijzondere achterland én naar het strand.

We hadden heerlijk weer, genoten van het terras én van de gastvrijheid overal waar we kwamen.

We gaan graag nog eens terug.

Kom terug!

E. Scheeres
14-10-2017

Prachtig huis met alle faciliteiten. Mooi gelegen!

Heerlijk comfortabel en ontspannen

Yolanda
10-9-2017

Het huis is persoonlijk eigendom van de verhuurder en je merkt de liefde voor het huis en het regelen van de verhuur. Alles verliep op rolletjes en het contact was persoonlijk. Het huis staat wat buiten het centrum in een buitenwijkje met meer comfortabele woningen. Je kunt heerlijk op jezelf verblijven. De afstand tot strand en centrum was wel wat groter dan gedacht. We waren blij met onze huurauto. Die je overigens ook heerlijk naar de omgeving kan brengen want het is een aanbeveling om die te ontdekken. In de ochtend en namiddag/ avond kun je dan genieten van lang tafelen, boekje lezen en zonnebaden op de mooie terrassen bij het huis. De verhuurder geeft ook waardevolle tips over restaurantjes etc. We hebben ons uitstekend op ons gemak gevoelt, niets gemist en het huis werkt mee aan een hele relaxte vakantie. Zeker een aanbeveling!

prima vakantie

Marleen
23-8-2017

Kretahuis ligt aan de rand van het dorp. Hierdoor zit je echt in het Griekse leven met alle landelijke geluiden die daarbij horen (krekels, hanen, honden). Het huis is ruim en van alle gemakken voorzien. Prima te doen met 6 personen. De bedden zijn goed. Door de verschillende zitjes is er altijd wel een schaduwplek te vinden.

Van de buitenkeuken en buitendouche hebben we met plezier gebruik gemaakt.

Het contact met de verhuurder verliep prima. Ook de huur van de auto's was goed geregeld. In de omgeving zijn er veel mogelijkheden voor leuke uitstapjes.

Was een hele mooie v akantie

Jan
8-5-2017

mooie goed verzorgde vakantie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kretahuis in Kokkini Chani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kretahuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.