Vakantiehuis Kretahuis

Tonen op kaart

26 reviews over Vakantiehuis Kretahuis

• 2019
    9Gerdy13-06-2019

Ruimte,rust en privacy = Kretahuis, pak je koffer!

Als je van rust, ruimte, privacy, zon en zee houdt is het Kretahuis het juiste vakantieadres! Een uniek huis in een straat tussen de Grieken met een prachtige tuin.

Op de foto's zie je niet half hoe groots de tuin is. Lees ook de eerdere recensies, wij weten nu dat ze kloppen!

We hebben 2 weken GENOTEN! Van de tuin, het huis, de zee en de zon. Veel gelopen en met het openbaar vervoer op stap. Nooit eerder verbleven wij op zo'n mooie locatie. Dus, wij gaan volgend jaar weer!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Ria08-05-2019

Dat je heerlijk kunt eten bij st George in Amalia , echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 8Patrick Stevens21-04-2019

Super

Prachtig mooie locatie en vooral heerlijk ontspannen rustig.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Robert Huel06-04-2019

Prima huis met alles erop en eraan, vriendelijke eigenaar super bestemming qua prijs

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 2018
    9Fam Deeterink05-09-2018

Heerlijk vakantiehuis.

Kretahuis is een heerlijk vakantiehuis. Ruime badkamer, ruime keuken met meer dan voldoende inventaris. Grote tuin met terrassen (waarvan één met buitenkeuken/bbq) en olijfbomen. Er is altijd een plekje in de zon (of schaduw) te vinden. Goed terrasmeubilair, ligbedden en een hangmat. Centrale ligging, dicht bij dorpje en strand en centraal op het eiland: ideaal als basis om het eiland te verkennen. Contact met verhuurder is zeer prettig. De informatie die door de verhuurder verstrekt wordt is zeer compleet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Kroeze26-08-2018

Het Kretahuis is een prima plek om Kreta te ontdekken. Het huis zelf is super. Erg ruim en schoon. Kokkini Chani is een leuk plaatsje met alle voorzieningen. Heraklion en Chersonios op korte afstand. Al met al een absolute aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Brigitte09-08-2018

Genoten van een échte, heerlijke vakantie.

Dankzij Het Kretahuis twee weken genoten op Kreta met het gezin (twee kids van 15 + 17). Wat een heerlijke plek: ruime binnen- en buitenruimte, heerlijke bedden, fijne ventilatoren, heerlijke binnen- en buitendouche, gezellige buitenkeuken, drie terrassen om uit te kiezen, fijne strandbedden en een lekkere hangmat. Belangrijk een uitstekend werkende WIFI. Het stand is op minder dan 5 min loopafstand en moet zeker 's avonds ook bezocht worden voor een mooie zonsondergang. We hebben genoten van het binnenland, de stranden aan de noord en de zuidkust, de verschillende hoogvlaktes en dorpjes en steden. Lekker gegeten. Onze kinderen hebben een geweldige dag gehad in Watercity (5 min. rijden). Sommige dagen was het jammer dat het huis de wind tegenhield; we konden wel een windje gebruiken. De kinderen hadden nog wel een zwembad als wens. (Blijven dromen.) We kunnen dan ook zeggen dat het een geslaagde vakantie was.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Reinder en Hennie15-07-2018

Fantastisch huis en heel centraal gelegen.

Wij hebben weer genoten van ons verblijf in Kretahuis. Je vertoeft hier tussen de Grieken maar bent ook weer niet ver verwijderd van de toeristenhotels en bezienswaardigheden. Compleet huis met prachtige buitenkeuken met grote barbecue, terrassen in zon en schaduw, wasmachine, grote koelkast/diepvries etc. Mooie stranden dichtbij en ook het ongerepte binnenland. Wij zijn al meerdere keren in Kretahuis geweest en altijd alles goed geregeld. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Leo en Regina van Rikxoort05-06-2018

In één woord: geweldig!

In de meivakantie hebben we genoten van het Kretahuis. Een prachtig huis, superschoon, met mooie zitjes/terrasjes. Wel even wennen aan de blaffende honden. Maar zolang ze niet bijten... Prima contact met de eigenaren. Ook de autohuur door de eigenaren laten regelen. Goed voormekaar! Goede wifi-verbinding, ook niet onbelangrijk. Zeer aanbevelenswaardig. Een aanrader. We kijken met veel plezier en genoegen op onze vakantie terug. Het restaurantje in de buurt, je kunt het gemakkelijk aanlopen, hebben we vier keer bezocht (Katafigio). Heerlijk eten en voor het geld hoef je het niet te laten. Kortom: ga je op vakantie naar Kreta, dan is het Kretahuis het overwegen waard. Bedankt!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Margreet23-10-2017

Een heerlijk huis op een mooi en boeiend eiland!

Ruim een week waren we in dit mooie huis. Het heeft alles wat je in je vakantie nodig hebt, ruimte, goede bedden, een prima ingerichte keuken én uitzicht op zee. Kretahuis is een prima plek om te verblijven en de ligging van het huis is heel geschikt voor uitstapjes, zoals naar Heraklion, naar het bijzondere achterland én naar het strand. We hadden heerlijk weer, genoten van het terras én van de gastvrijheid overal waar we kwamen. We gaan graag nog eens terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

2 tips over Vakantiehuis Kretahuis

• Fam.E, 04-10-2013 Rapporteren

Onze tips! Huur een auto! Zo kom je nog wat te zien. Knossos-Iraklion stad ( Wat is dit toch een leuke levendige stad) Agios Nikolaos( voor ons de mooiste stad met een prachtige baai) Anogia-Karteros beach en Arina beach zijn heerlijke stranden.Kastelli-Archanes en zo kunnen we nog wel even door gaan. Het eten is geweldig! We hebben ook prachtig weer gehad. En zijn elke dag naar de zee gegaan.Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad!

• linda, 13-09-2012 Rapporteren

wij bezochten (en aanraders) Iraklion (met de bus, deze rijdt om 15min behalve op zondag) Rethynon, Elounda en daar met de boot naar Spinalonga (lepra eiland), de andere kant van het eiland bezocht Matala (mooie souvenirswinkels, krijtrotsen en het schildpadden standje) en natuurlijk WaterCity (slechts 5 min met de auto) waar je een hele dag plezier hebt! een tip: als je kan neem een GPS mee!!!

0 vragen over Vakantiehuis Kretahuis

Vakantiehuis Kretahuis info