Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

28 Reviews over Kretahuis

• 10Silvana Sterk16-07-2022

Deze droomplek wil je niet laten schieten

Eigenlijk wilden we dit huis niet bekent maken want alles is zo oké en perfect voor elkaar. En als meer mensen dit lezen willen ze ook gaan. Daarmee is de kans dat we deze verborgen parel bekend maken groot. Alles klopte, de informatie vooraf, de betalingen, de woorden op het internet en de realiteit, de omgeving, de afhandeling, het huis en de foto's de hygiëne in en rond het huis, de privacy, echt alles klopt.

• 10Natuur
  • 9Hans en Ria14-06-2022

een geweldig huis van alle gemakken voorzien

We hebben genoten van de tuin met hangmat. Mooie opzet van het huis met veel ruimte.

• 9Natuur
  • 9Gerdy13-06-2019

Ruimte,rust en privacy = Kretahuis, pak je koffer!

Als je van rust, ruimte, privacy, zon en zee houdt is het Kretahuis het juiste vakantieadres! Een uniek huis in een straat tussen de Grieken met een prachtige tuin.

Op de foto's zie je niet half hoe groots de tuin is. Lees ook de eerdere recensies, wij weten nu dat ze kloppen!

We hebben 2 weken GENOTEN! Van de tuin, het huis, de zee en de zon. Veel gelopen en met het openbaar vervoer op stap. Nooit eerder verbleven wij op zo'n mooie locatie. Dus, wij gaan volgend jaar weer!

• 9Ria08-05-2019

Dat je heerlijk kunt eten bij st George in Amalia , echt een aanrader.

• 8Patrick Stevens21-04-2019

Super

Prachtig mooie locatie en vooral heerlijk ontspannen rustig.

• 8Robert Huel06-04-2019

Prima huis met alles erop en eraan, vriendelijke eigenaar super bestemming qua prijs

• 9Fam Deeterink05-09-2018

Heerlijk vakantiehuis.

Kretahuis is een heerlijk vakantiehuis. Ruime badkamer, ruime keuken met meer dan voldoende inventaris. Grote tuin met terrassen (waarvan één met buitenkeuken/bbq) en olijfbomen. Er is altijd een plekje in de zon (of schaduw) te vinden. Goed terrasmeubilair, ligbedden en een hangmat. Centrale ligging, dicht bij dorpje en strand en centraal op het eiland: ideaal als basis om het eiland te verkennen. Contact met verhuurder is zeer prettig. De informatie die door de verhuurder verstrekt wordt is zeer compleet.

• 10Kroeze26-08-2018

Het Kretahuis is een prima plek om Kreta te ontdekken. Het huis zelf is super. Erg ruim en schoon. Kokkini Chani is een leuk plaatsje met alle voorzieningen. Heraklion en Chersonios op korte afstand. Al met al een absolute aanrader.

• 10Brigitte09-08-2018

Genoten van een échte, heerlijke vakantie.

Dankzij Het Kretahuis twee weken genoten op Kreta met het gezin (twee kids van 15 + 17). Wat een heerlijke plek: ruime binnen- en buitenruimte, heerlijke bedden, fijne ventilatoren, heerlijke binnen- en buitendouche, gezellige buitenkeuken, drie terrassen om uit te kiezen, fijne strandbedden en een lekkere hangmat. Belangrijk een uitstekend werkende WIFI. Het stand is op minder dan 5 min loopafstand en moet zeker 's avonds ook bezocht worden voor een mooie zonsondergang. We hebben genoten van het binnenland, de stranden aan de noord en de zuidkust, de verschillende hoogvlaktes en dorpjes en steden. Lekker gegeten. Onze kinderen hebben een geweldige dag gehad in Watercity (5 min. rijden). Sommige dagen was het jammer dat het huis de wind tegenhield; we konden wel een windje gebruiken. De kinderen hadden nog wel een zwembad als wens. (Blijven dromen.) We kunnen dan ook zeggen dat het een geslaagde vakantie was.

• 9Reinder en Hennie15-07-2018

Fantastisch huis en heel centraal gelegen.

Wij hebben weer genoten van ons verblijf in Kretahuis. Je vertoeft hier tussen de Grieken maar bent ook weer niet ver verwijderd van de toeristenhotels en bezienswaardigheden. Compleet huis met prachtige buitenkeuken met grote barbecue, terrassen in zon en schaduw, wasmachine, grote koelkast/diepvries etc. Mooie stranden dichtbij en ook het ongerepte binnenland. Wij zijn al meerdere keren in Kretahuis geweest en altijd alles goed geregeld. Een echte aanrader!

Vakantiehuis Kretahuis info

• HotelkluisBeschikbaar (1)