Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

21 Reviews over Knossos Beach

• 9Hans10-12-2016

Uitstekend

Service van het personeel.

• 9michael24-09-2016

Paradisiaque

Situation de l'hôtel 'les pieds dans l'eau' 45 pas pour arriver dans l'eau de la méditerranée: juste extra. Il faut prendre les bungalows (mais pas vu chambre de l’hôtel)... vue imprenable. Le buffet est très bien et varié (mais continentale, il en faut pour tout les goûts et donc pas typique). Kokkini n'est pas fantastique, nous conseillons de louer une voiture pour visiter l'île mais repos garanti. Service excellent et personnel très très gentil et agréable. (très professionnel). Si vous avez l'occasion, allez-y vous ne le regretterez pas.

• 8greet21-06-2016

fantastisch verblijf

Juist terug van een weekje Knossos beach and bungalows! Het hotel is super! Wij hadden een bungalow op de tweede lijn, maar hadden toch een fantastisch uitzicht op de zee! De kamer was ruim en zéér proper, enkel de badkamer was een beetje verouderd! héél vriendelijk personeel en het eten was verzorgd met voldoende variatie! Altijd voldoende plaats aan het strand of aan het zwembad! Het plaatsje Kokkini hani stelt wel niet veel voor, enkel een drukke weg met hier en daar een winkeltje! Wel een goede verbinding met openbaar vervoer! Voor wie rust zoekt met een goede all in, is dit een echte aanrader! Wij gaan alvast terug!!!

• 6laurent02-10-2015

niet aan te raden

hotel overboekt 1 ste nacht in ander hotel dan zeer mooi bungalow.zeer beperkt in activiteit animatie onbestaand

• 10Rudi Siebens03-07-2015

Een verademing!

Eind mei 2015 hebben we 5 dagen geboekt in dit hotel. We hadden een leuke bungalow aan het strand. Een zalig strandje! De ligging was voor ons prima: dichtbij de luchthaven en de hoofdstad Heraklion en de site van Knossos. In de nabijheid van het hotel is er eigenlijk niets te zien... maar het hotel maakt alles goed. Wat een vriendelijke mensen! We voelden ons daar meteen thuis. Nergens hebben we zo lekker gegeten en gedronken als in dit hotel! Echt ongelooflijk. Wil je een zorgeloos hotel, lekker eten en drinken en ben je bereid om eens een auto te huren om de rest van het eiland te bezoeken, dan is dit een absolute aanrader. Wij gaan zeker terug. Wie weet dit jaar nog ;-)

• 9Cindy23-09-2014

schitterende bungalows

Schitterend hotel, wanneer we via het terras onze bungalow verlieten stonden we via een trapje direct op het strand. Zeker voldoende ligstoelen op het strand. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Je zag nooit wanneer ze eens een mindere dag hadden. En op het pad werk elk vallend blaadje binnen de kortste tijd opgeruimd. Eten was ook zeer lekker, in ander hotels zijn we het buffet nogal vlug beu, maar hier was dat niet het geval. Voor herhaling vatbaar.

• 9martha08-08-2014

Adembenemend

Heel mooi, proper en verzorgd hotel, lekker eten, goed onderhouden strand. Prachtig uitzicht vanuit kamer, restaurant, fijn buiten eten. De ligging is iets minder, kokkini hani stelt weinig voor, er is wel een Spar, maar op 15' ben je met de taxi in Heraklion voor 20€. Zeer vriendelijk personeel. Animatie low profile, gratis pedalo's, Geen handdoekleggen, altijd plaats op het strand en aan het zwembad. Absolute aanrader voor wie van rust houdt!

• 8Kaat05-09-2011

Goede reis

Knossos Beach is een erg verzorgd hotel. Wij hadden een standaard kamer, deze was echter geen 4 sterren waard. (15m²) Als je er naartoe zou gaan, raad ik de bungalows aan. Het hotel ligt helemaal langs de zee, overal had je prachtige zichten. Zowel het strand als het zwembad waren goed verzorgd. Erg vriendelijk personeel.

Kokkini Chani is een lange straat, niet erg aantrekkelijk. Elke 10 minuten vliegt er een vliegtuig over, maar dit wordt je snel gewoon en het stoorde me niet echt.

Een aanrader is het restaurant Swell. Voor €20 p.p. hebben we een driegangen menu gegeten en lekkere wijn gedronken en dit met een prachtig zicht op de zee.

Er was ook een miniclub voor de kinderen. Animatie voor volwassenen was er ook.

Op de website zien de foto's er echt prachtig uit, in werkelijkheid ziet het er anders uit. Maar het is nog steeds een knap hotel. De zonnenbedden met luifel op het strand kosten wel €27 per dag!!

Een leuke vakantie, enkel spijtig van de kamers.

• 9Dennis07-08-2011

Genoten van een zalige huwelijksreis!

Een aangenaam hotel met een ideale ligging aan het strand en zee. Door de afzonderlijke bungalows straalt dit hotel rust en kalmte uit, en heb je weinig last van andere gasten. Alles is netjes verzorgd, proper, de tuintjes worden mooi onderhouden. De kamers zijn proper en goed in orde. Ook de service van het hotel is prima. Het enige nadeel dat we ondervonden waren de -naar onze mening - te harde matrassen. Nadat we dit aan de balie gemeld hadden, kregen we binnen het half uur een 4-tal extra donsdekens die men netjes onder het hoeslaken op de matrassen aanbracht, zodat dit snel verholpen was. Ook het overige personeel was zeer vriendelijk, de bediening in het restaurant vlekkeloos, en al het personeel, van de kuisvrouw en de kelners tot de staf-medewerkers en balie bedienden kon voldoende talen (frans/engels/duits/grieks/...) om ten allen tijden met alles verder te helpen.

• 9josje31-07-2011

waar je ook bent altijd zicht op de zee!!

Wij hebben met twee kinderen in een bungalow seaview gezeten. deze bungalow stond niet meteen aan de zee maar in de tweede rij. Ook dan nog mooi zeezicht. Wij vonden het een paradijsje. Veel wit en blauw met roze bloemen. Het strand is zalig, de zee loopt heel langzaam af en geen kei te zien!! Altijd genoeg bedjes, ook bij het zwembad. Het zwembad is niet groot maar wel leuk om in te zwemmen. Bij het zwembad ook een heel mooi zicht op de zee. Eten is lekker en genoeg keuze. Je kunt buiten eten en dan een prachtig uitzicht hebben op de zee. Ook zonsondergang tijdens het eten. Als je van de zee houdt moet je hier heen gaan! De nederlanders hebben dit paradijsje nog niet ontdekt. Vooral fransen.

Hotel Knossos Beach info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)