Appartement Galatia

8.3Fantastisch

Griekenland, Kreta, Kokkini Chani

Op vakantie geweest naar Galatia?

8.3Fantastisch

• 7.7Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

21 reviews over Appartement Galatia

• 7M.Hoogendoorn07-07-2006

Mooi appartenmentencomplex wat er op het eerste gezicht zeer luxe uitziet. Ook de directe omgeving biedt voor ieder wel wat wils. Echter de service en de inzet van het personeel van galatia laat ver te wensen over. Er komt totaal geen initiatief van die mensen uit om maar iets van gezelligheid te creeren. Dat vonden wij best wel jammer. De locatie leent zich er namelijk bij uitstek voor om diverse activiteiten te organiseren om juist wel die gezelligheid ook in het complex te kunnen hebben en niet alleen er buiten

Gereisd met partner in juli 2006

• 9T. van der Duin11-09-2005

Uitstekend complex met mooie kamers goede bedden en een schiterend zwembad. Alles van marmer geen valpartij gezien. Veel eetmogelijkheden en ook nog een nederlands restaurant Wubby's genaamd waar je zelfs een echte frikandel kunt halen. Autohuur is erg goedkoop en zo kun je kreta mooi verkennen. Geen diefstal gehad en erg leuk contact met de eigenaren die met ons mee zwomen in het zwembad als het rustig was.Echt een aanrader.

Gereisd in september 2005

• 9Peter en Marjolein18-07-2005

Wij zijn nu net terug van 3 heerlijke weken in galatia. Ze zijn echter alleen nog maar te boeken via Enjoy Crete. De eigenaars hiervan zijn Nederlanders die zich op Kreta hebben gevestigd. Kijk maar eens op hun website: www.enjoy-crete.com Hun service is perfect en wij hebben geen reden tot klagen gehad. een echte aanrader!

Gereisd in juli 2005

• 7Co en Corrie v.d. Noordt04-10-2004

Wij zijn sept. 2004 naar Galatia geweest, met Eleni gesproken. Appartementen zijn nu weer wel te boeken bij Q International te Apeldoorn. Eleni wil graag haar oude gasten weer ontvangen

Gereisd in oktober 2004

• 8Frans & Jannie13-06-2004

Ik ben tussen 17 en 31 mei 2004 in Kokkini Hani geweest. Galatia is voor 10 jaar gepacht door hotel Knossis aan de overzijde van de weg.Ik hab dit vernomen van grieken die in Kokkini werken wonen. Erg jammer dat dit niet meer via Olympia te boeken is.

Gereisd in juni 2004

• 8Dieuwke17-05-2004

Ik ben daar twee jaar achter elkaar geweest en het was er altijd heel gezellig maar ook ik ben er bestolen en dat was een flinke domper op je vakantie, slapen met open deuren is niet mogelijk. Het strand is een stukje lopen en het dorpje is er erg gezellig, eten is goed en de chinees is er top. Leuk voor 1x in de week ter afwisseling.

Gereisd in mei 2004

• 8Machteld15-01-2004

De eigenaren zijn drie broers met ega's. De kinderen helpen ook mee in het complex. Wij zijn in september'03 voor de derde keer heen geweest en het was weer fantaaaasties! De mensen zijn zo lief en behulpzaam en ze waarderen het enorm als wij als vakantie-gangers ook eens een beetje helpen (asbakken opruimen en lege glazen op de bar terugzetten als ze leeg zijn)Wij hebben daar zo veel voor terug gekregen! Echt de moeite waard! Jammer dat de accomodatie (nog) niet te boeken is. Inderdaad een hele grote blunder van Olympia

• 9Emiel, Irma, Bram, Susan & Thijs04-01-2004

Reeds 3 keer geweest de afgelopen 3jaar. Het blijft een topper. Mensen lijken steeds vriendelijker en behulpzamer te worden. Interesseren zich echt voor je als je er voor open staat. Kinderen (nu 1 van 6 jr en 2 van 3 jr) waren en blijven laaiend enthousiast. Helaas dit jaar niet meer te boeken. Wat een blunder van de reisorganisatie. Veel mensen kwamen juist terug voor de intieme sfeer. Wie weet volgend jaar bij een concurrent te boeken. Eén klant (5 dus) hebben ze dan al. Verder natuurlijk een prachtig zwembad en genoeg eetgelegenheden na een korte wandeling. Ook die mensen kennen en verwelkommen je als vrienden.(klein plaatsje dus)

• 9sven02-01-2004

ik wil graag weer terug! Eigenaren ZEER gastvrij

• 8Kees en Leni12-12-2003

Perfect plekje als je van Kreta houd. Alles kan men vanuit daar met openbaar vervoer bereiken. Aardige mensen en heel behulpzaam. Alleen jammer dat het niet weer in het pakket van Olympia zit.

Gereisd in december 2003

Appartement Galatia info