Appartement Galatia

8.3Fantastisch

Griekenland, Kreta, Kokkini Chani

Op vakantie geweest naar Galatia?

8.3Fantastisch

• 7.7Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

21 reviews over Appartement Galatia

• 8Lolke en Jannie18-08-2010

Blijft een toppertje

Weet gelukkig, Minas en Eleni, Gregoris en Eline te vinden. Kom er nog steeds. Kijk er al weer naar uit om 2 sept. daar naar toe te gaan voor een week of drie. Is uitsteken te boeken als je een campingvlucht neemt en van te voren afspraken maakt met Eleni. Blijft een toppertje.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Vince24-08-2007

IK ben augustus in Galatia geweest hele aardige mensen. Ze hebben een heerlijk zwembad en de zon staat de hele dag op het zwembad. De kamers zijn zeer mooi en ruim. Alleen de schoonmaak zou wel wat meer kunnen ben ik van mening. 1 keer vind ik niet voldoende. Voor de rest een prima plek en ik keer er zeker weer terug

Alleen gereisd in augustus 2007

• 9Mastro08-09-2006

Echt een hele leuke vakantie gehad. Vriendelijke eigenaren en een lekker zwembad. Kamers waren ruim en makkelijk schoon te houden door het marmer op de vloer (schoonmaak 2 x per week was voldoende). Lakens zouden meer verschoond kunnen worden, 1 keer per week is te weinig. Ze hebben er leuke zitjes en een bar bij het zwembad. jammer dat er s avonds geen mensen zaten. TIP: maak het gezelliger, de middelen zijn er

Gereisd met familie in augustus 2006

• 7yvonne van leeuwen27-08-2006

aardige eigenaar, mooi groot appartement, lekker zwembad, 5 minuten van het strand, leuk barretje bij het zwembad

Gereisd met familie in augustus 2006

• 8rinus en mieke22-08-2006

geboekt als "bingo"app., ruim 2-kamerapp.,mooi zwembad, vriendelijke mensen, uitermate geschikt voor mensen met kleine kinderen,weinig te doen voor jongeren, goede verbindingen met openbaar vervoer,restaurantjes en barretjes in de buurt

• 8richard19-08-2006

Net terug van een weekje Kreta. Wij hadden een bingo appartement geboekt bij Q-international en kwamen hier terecht. Prachtig 2-kamer appartement, sfeervol kleinschalig complex, goed zwembad met kinderbad, lekker ontbijt voor nog geen 5 euro, en veel aardige vakantiegangers op het complex, oftewel een erg geslaagde vakantie. Voor het mooi ligt het appartementencomplex iets te ver van de restaurantjes en barretjes, maar de bushalte is bijna voor de deur.

• 9Emiel, Irma, Bram, Susan & Thijs10-08-2006

Eindelijk. We konden weer terug via boeking Internet. (Kritinet.com) Na twee jaar Agios Sostis (Bougainvillea) Zakynthos (ook erg leuk)terug in Kokini Hani. Iedereen herkent je nog en het voelt als thuiskomen. Nog steeds alles erg netjes en schoon. Inderdaad zou er iets meer schoongemaakt mogen worden maar het is zo schoon geveegd met al dat marmer. En vuil heb ik niet echt gezien in het complex. De weg voor het complex nog steeds erg druk. Bereikbaarheid verder goed. Als je iets nodig hebt en je vraagt er vriendelijk om krijg je het zonder problemen. Nog steeds ideaal complex. Helaas weer voorbij. Volgend jaar mooi weer terug Nog steeds een aanrader. Ook vooral dankzij de eigenaren.

• 8F.J. van der Kolk04-08-2006

geweldig appartement met mooi diep(260cm) zwembad en 100 m van het mooiste(wat ik gezien heb) aan de noordkant liggende strand.

Gereisd met partner in juli 2006

• 10Daniella van den Ham29-07-2006

Kom hier al jaren en zal hier nog vele jaren komen! Hele aardige mensen, het zijn echt vrienden geworden! Het enige wat iets beter zou kunnen is de schoonmaak, 2 keer per week is te weinig. Galatia, tot volgend jaar! (of eerder, je weet het nooit!)

Gereisd in juli 2006

• 8Michael en Rosanne09-07-2006

Ligging is goed, zwembad prettig, dichtbij het strand. Veel eetgelegenheden, vooral het aziatisch restaurant erg lekker. Excursies boeken bij hostess wel wat duurder maar goed geregeld. Schoonmaak van app. minder goed, personeel spreekt vrijwel geen engels en zijn niet vriendelijk. Leuk appartement als je niet te druk wilt zitten. Excursie Samaria een aanrader,alleen doen als je goede schoenen en een goede conditie hebt!

Gereisd in juli 2006

Appartement Galatia info