Tijdelijk €25 aanbetaling

7.4GoedScore uit 18 reviews

7.4GoedScore uit 18 reviews

Aparthotel info

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Dimitra voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over Dimitra

• 9A Spierings07-08-2018

Geweldig

Zeer rustige locatie, erg fijn zwembad, supermarktje op de hoek, paar minuten lopen van centrum Hartelijk personeel Klein maar alles wat men nodig heeft Zeer aan te bevelen

• 9Martin und Bärbel04-09-2011

Hotel Dimitra: Wirklich eine Art Geheimtipp!

Hotel im Frühjahr 2011 total renoviert, daher alte Bewertungen ignorieren!

Service und Sauberkeit besser als in vielen 3-4 Sterne-Hotels, die wir auf Kreta kennen!

Kleinigkeiten bekommt man in guter Qualität und super Preis mittags und abends auch im Hotel, man muss nicht immer raus gehen zum Essen!

Sandstrand 25m entfernt, wir empfehlen den Strand etwa 1 km Richtung Iraklion (15 min zu Fuß oder zwei Bushaltestellen), super Sand, flach abfallend, ideal für Kinder!

Man fühlt sich hier vom ersten Tag als Gast und nicht als zahlender "Kunde"!

Wir werden auf jeden Fall wieder kommen!

• 8Chris16-01-2009

Goed vertoefen.

Wij op eigen gelegen heid daar geweest en was allemaal dik voor elkaar dus volgend jaar weer

• 7Anton en Lies18-02-2008

We zijn in sept.2006 geweest. Hotel had een goede prijs/kwaliteit. Goedkoopste hotel incl. HP. De service van Roel was echter slecht. Ligging dicht bij Iraklion en het strandje (20m) is prima. Kokkini Hani zelf is niet veel aan. Ontbijt slecht, avondeten goed. Kamers redelijk.

• 6Kelly04-05-2007

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op kreta, maar Hotel Dimitra was niet echt geweldig. Kamers zijn klein en bedden slecht. Schoonmaak kon ook stukken beter De familie deed inderdaad erg haar best, maar je moet niet vergeten dat je er ook voor betaalt. Het is hun werk. Het eten was niet bijzonder, maar wel goed. En voor de prijs die je voor halfpension betaalt kun je natuurlijk geen uitgebreid 6 gangen diner verwachten. Een echte aanrader is het niet, het hotel is ook niet meer te boeken bij Jiba (vorig jaar nog wel) en dat zal wel niet voor niks zijn...

• 2Vince10-10-2006

Ik ben het met Stefan & Eefje wel eens. Dit complex wordt wel erg hoog aangeschreven. Mijn vriendin en ik waren ook niet echt tevreden met deze accomodatie. Schoonmaak was zeer slecht beddengoed is maar 1 keer verwisseld. De bedden zijn volgensmij ook wel aan vervanging toe. De service m.b.t. het eten liet ook erg veel te wensen over. Ook wij vinden deze accomodatie geen aanrader.

• 8T.A.Blom.17-09-2006

Wij zijn net terug van het apppartementen complex Dimitra en hebben het erg naar onze zin gehad.We hadden een goed appartement en de service van Roel was perfect.DE ontvangst was erg vriendelijk en je werd opgenomen in de gezellige familie sfeer.Iedere dag werd er wel schoongemaakt,en allemaal deden ze hun best om het naar je zin te maken.De gezelligheid om het zwembad was zeer goed het was daar goed vertoeven. Daarom begrijpen wij de reactie van het stel uit Vucht niet ,want als er een z'n eigen wel uitsloofde voor zijn gasten was het wel Roel, die hele lange dagen maakte en er altijd was voor je. Wij wensen hem en zijn familie veel geluk met de kleine en tot ziens. Groetjes Timo en Joke.

• 10Herman en Caty11-09-2006

We heben het heel erg naar onze zin gehad in hotel Dimitra. De bediening is heel erg goed. Net als in andere hotels in Griekenland krijg je twee rollen wc papier maar er is een supermarkt vlakbij. Je kunt natuurlijk niet verwachten dat je voor je dubbeltje op de eerste rang zit zoals Eefje en Stefan. Roel was tijdens ons verblijf zeer voorkomend je krijgt wat je zelf oproept denk ik. We raden iedereen aan te boeken bij hotel Dimitra, een echte aanrader.Super schoon. Heel hartelijk bedankt familie Maltezakis. Tot de volgende keer.

• 8Klaas en Eva uit Amsterdam11-09-2006

Wij zijn ook net terug van onze vakantie uit Kreta, en het valt ons op dat onderstaand koppel leugens op deze website plaatst. We hebben Roel tijdens onze vakantie nooit beschonken aangetroffen. Alleen was hij vaak aan het monopolieen met zijn neefje. Het onderstaande klopt dus niet. Het is een prima vent en voor iemand die binnen een paar dagen vader gaat worden is het begrijpelijk dat zijn hoofd niet iedere minuut bij zijn gasten is. Wel schofterig dat mensen zulke berichten durven te plaatsen. Wij hebben het prima naar ons zin gehad. Ondanks het feit dat we inderdaad maar twee wc-rollen kregen werden onze apartementen elke dag schoongemaakt, dus schoon waren ze wel.

• 3Stefan & Eefje uit Vught10-09-2006

Wij zijn net terug van 12 dagen vakantie in App. DIMITRA. Ondanks wij een hele mooie & fijne vakantie hebben gehad, snappen wij er echt niks van, dat er mensen zo ontzettend positief zijn over dit complex!Wij zijn een jong stel,zonder veel eisen, maar wij vonden dit erg slecht hoor!!Het personeel vonden wij heel stug, ook niet bebaald behulpzaam, En Roel heeft volgens ons z'n beste tijd gehad,ofzo...We werden 's avonds door hem ontvangen, en naar ons idee was hij behoorlijk beschonken, hij gaf ons de sleutel, vergat onze papieren en paspoorten te vragen, en hielp ons niet met onze bagage, en of t vinden van onze kamer,Hij wenste ons niet eens een prettig verblijf, en bij vertrek ging het er hetzelfde aan toe!
    Je krijgt trouwens 2 rollen wc papier,Is het op:haal zelf maar nieuwe in de supermarkt!Alles wordt ook super slecht schoongemaakt!Al met al: GEEN AANRADER!!

Aparthotel Dimitra info

• Adresgegevens