Appartement Blue Sky

Appartement info

Meer appartement info

113 reviews over Appartement Blue Sky

• 7collect C.22-06-2013

Nu OOK Tsjechen in Blue Sky NOOIT MEER !!

Nadat wij jarenlang bij zelfde touroperator hebben geboekt , blijkt voor het seizoen 2013 dat een groot gedeelte van de beschikbare appartementen zijn ingenomen door Tsjechen. en dit op een ALL-IN basis. Deze Tsjechen vertonen een onperttige manier van vakantievieren, ze zijn nadrukkelijk aanwezig, drinken de hele dag en klagen nog ook, ondanks de moeite die het personeel van Blue Sky doet. Touroperator heeft de nederlandse vakantiegangers vooraf NIET geinformeerd, dat een vanouds Nederlandse bestemming zo negatief beinvloed wordt door Oost Europeanen. Dit wordt het voor ons niet mer. Jammer maar een fraaie bestemming wordt zo gedegradeerd tot een all in vreethol. Onze vriend Costas, de baas van Blue Sky ziet zijn Griekse crisis van ZEER dichtbij.......

Gereisd met partner in mei 2013

• 0d.möring17-06-2012

volgend jaar zijn we er weer

was super en allemaal leuke mensen achter en voor de bar .en alles in de buurt supermarkt, lekker eten en e.t.c

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 6Tosca05-09-2011

Drama.

Ik was samen met mijn dochter naar BlueSky geweest maar het was een heel verhaal. ik vertel het even in het kort, We hebben samen Bluesky geboekt maar toen we aankwamen was er een hele aardige vrouw die Georgia heette. Ze had een overboeking, maar dat wisten wij niet toen gingen we naar een ander appartement en ze zei telkens:"Noo, Noo one day plz stay here!'' maar we hadden bluesky geboekt en we moesten telkens 1 dag wachten en telkens onze koffer in en uit en in en weer uit pakken! dat was echt een drama! Na de 3e belofte ging mijn dochter huilen omdat we niet in het appartement mochten komen en mijn dochter was het zooo zat!(Ik ook trouwens) en toen had ze andere mensen eruit gezet en ons er in gezet!!! Maar het weer maakte het weer goed maar de rest was prima.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7Jolien18-11-2010

Supertijd gehad!

We hebben een erg leuke tijd gehad! We waren voorbereid op slechte inrichting maar dat viel daarom denk ik erg mee. Het appartement is groot en erg ongezellig idd. Als echte Hollanders hebben we de boel eerst even verbouwd waardoor we geen totaal kale en ongezellige 'woonkamer' meer hadden. WE hadden een lekkende WC (is na vragen ook niet opgelost) maar met wat handdoekjes was er bijna niks meer aan de hand. De locatie en het balkon maakte alles goed. Hebben heerlijk elke morgen broodjes gehaald (giga coissants) en koffie gezet in het appartement. (neem 'n espressopot mee!) en hele ochtenden hier heerlijk gezeten. Enige nadeel was volgens ons dat er helemaal niks te doen is in het naseizoen. Je moet jezelf vermaken middels uitstapjes, lekker eten en bakken op het strand.... Al met al een fantastische heerlijke vakantie gehad, veel dingen gedaan en het meeste nagenieten van de ontbijtjes op het balkon.

Gereisd met partner in september 2010

• 0Abo19-10-2010

Renovatie.

Dit appartementen complex is aan een grote renovatie toe. Hier helpt schoonmaken niet meer aan. Mensen zijn heel aardig. Bed is goed. Badkamer zeer slecht en vies. We hebben zelf een wop gekocht. Vaak geen warm water. Keuken is niets. We hebben zelf een nieuw kannetje gekocht om water in te koken. We hebben zelf om schone handdoeken gevraagd. Van overvliegende vliegtuigen geen last gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 7Familie Overbeek09-09-2010

Een heerlijke plek

Een prachtige vakantie gehad bij Blue sky. De prijs is in redelijke verhouding met wat je er voor krijgt. De mensen daar zijn zeer vriendelijk, en behulpzaam. Enthousiast ontvangen door eigenaresse, als was het nog vroeg in de ochtend. Speciaal voor ons, werd het appartement dat voor ons zou zijn , eerder schoongemaakt, zodat we niet tot `s middags hoefden te wachten. De kookgelegenheid stelt wel niet veel voor, maar waarom zou je zelf gaan knutselen in het appartement als je in de taveerne aan het strand heerlijk kunt eten voor redelijke prijs. Antonio is een grote charmeur, die lekkere cocktailtjes serveert, en er voor zorgt dat je je er snel op je gemak voelt. In voor een geintje. Schoonmaak prima. Mochten tot aan vertrek 19.00 uur (tegen betaling) gebruik van het appartement maken. Werden bij vertrek door Antonio, de papa (oude baas) vriendelijk de handgeschud en uitgezwaaid. We hebben het heel erg naar onze zin gehad bij Blue Sky in Kokkini Chani op Kreta

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8C.Eijkelboom08-09-2010

Prima app,hebben het hier heel leuk gehad.De familie verzorgt regelmatig een BBQ. Ze zijn zeer vriendelijkl.Het strand ligt aan je voeten,Blue Sky heeft ook een taverne waar je lekker kunt eten.Bediening is ook top,Alberto en Anthonio bedankt!! We komen zeker nog eens terug

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8fam. Hendriks14-10-2009

goede prijs/kwaliteit verhouding

Wij zijn net terug en hebben een heerlijke week gehad. Eenvoudig appartement, maar alles wat je nodig heb is er. De ligging en het uitzicht is fantastisch, restaurants en supermarkt naast de deur, deze is niet veel duurder dan de grote supermarkt en heeft elke dag heerlijk vers brood. 5 minuten lopen naar de bushalte waarvan je elke kant op kan, bussen rijden regelmatig. De eigenaars en personeel zijn heel erg vriendelijk. Bij een late vlucht kan je voor 20,-- euro het appartement tot vertrek gebruiken. Goede prijs/kwaliteitverhouding, wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 5l en n09-10-2009

achterstallig onderhoud

zijn net terug hebben het prima naar de zin gehad heerlijk rustig dicht aan het strand maar de appt kunnen wel een opknapbeurt gebruiken(en dat is nog voorzichtig uitgedrukt)

Gereisd met partner in september 2009

• 7Janneke01-10-2009

Goed complex, maar wel achterstallig onderhoud

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Het complex heeft een leuke ligging vlak aan het strand. De appartementen zijn ietwat verouderd maar niet vies of veel kapot. De eigenaar en het personeel waren allervriendelijkst en als er iets was werd het gelijk opgelost. Ligt denk ook een beetje hoe je jezelf opstelt. Het ligt een beetje afgelegen, maar er zijn welke leuke eettentjes in de buurt. Zeker vlak naast Blue Sky. Naar Griekse maatstaven is het heel fijn apartementencomplex.

Gereisd met partner in september 2009

Appartement Blue Sky info