Appartement Blue Sky

Appartement
Appartement Blue Sky
7,4

112 reviews over Appartement Blue Sky in het Nederlands

Nu OOK Tsjechen in Blue Sky NOOIT MEER !!

collect C.
22-6-2013

Nadat wij jarenlang bij zelfde touroperator hebben geboekt , blijkt voor het seizoen 2013 dat een groot gedeelte van de beschikbare appartementen zijn ingenomen door Tsjechen. en dit op een ALL-IN basis.

Deze Tsjechen vertonen een onperttige manier van vakantievieren, ze zijn nadrukkelijk aanwezig, drinken de hele dag en klagen nog ook, ondanks de moeite die het personeel van Blue Sky doet.

Touroperator heeft de nederlandse vakantiegangers vooraf NIET geinformeerd, dat een vanouds Nederlandse bestemming zo negatief beinvloed wordt door Oost Europeanen. Dit wordt het voor ons niet mer. Jammer maar een fraaie bestemming wordt zo gedegradeerd tot een all in vreethol.

Onze vriend Costas, de baas van Blue Sky ziet zijn Griekse crisis van ZEER dichtbij.......

Gereisd met partner in mei 2013

volgend jaar zijn we er weer

d.möring
17-6-2012

was super en allemaal leuke mensen achter en voor de bar .en alles in de buurt supermarkt, lekker eten en e.t.c

Gereisd met vrienden in juni 2012

Drama.

Tosca
5-9-2011

Ik was samen met mijn dochter naar BlueSky geweest maar het was een heel verhaal.

ik vertel het even in het kort, We hebben samen Bluesky geboekt maar toen we aankwamen was er een hele aardige vrouw die Georgia heette. Ze had een overboeking, maar dat wisten wij niet toen gingen we naar een ander appartement en ze zei telkens:"Noo, Noo one day plz stay here!'' maar we hadden bluesky geboekt en we moesten telkens 1 dag wachten en telkens onze koffer in en uit en in en weer uit pakken! dat was echt een drama! Na de 3e belofte ging mijn dochter huilen omdat we niet in het appartement mochten komen en mijn dochter was het zooo zat!(Ik ook trouwens) en toen had ze andere mensen eruit gezet en ons er in gezet!!! Maar het weer maakte het weer goed maar de rest was prima.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Goed.

de Ronde
12-8-2011

Lekker rustig.

Als je van zon zee strand en rust houd dan is dit een prima app, het is niet echt luxe maar vergeet niet we zitten in Griekenland. Wij zaten lekker voor 3 hoog dus een geweldig uitzicht. Schoonmaak is niet echt super maar ja vonden wij geen probleem, 2 keer per week schone handen is wel erg weinig en dan moest je er nog om vragen ook. De naast gelegen supermarkt had elke dag lekker vers brood enz...dus lekker zelf je ontbijt maken en heerlijk op je balkon zitten. Kamers waren lekker ruim slaapkamer apart en we hadden zowel voor als achter een balkon. Strand voor de deur 2 bedjes parasol en tafeltje 3 euro pd. Er zijn maar een handje vol restaurantjes in de buurt, maar je kan met de bus alle kanten op. In de omgeving is niks te beleven, verder de eigenaars zijn aardige mensen als je iets vraagt wordt het ook vrij snel op gelost. Al met al wij hebben een leuke rustige vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2011

Supertijd gehad!

Jolien
18-11-2010

We hebben een erg leuke tijd gehad! We waren voorbereid op slechte inrichting maar dat viel daarom denk ik erg mee. Het appartement is groot en erg ongezellig idd. Als echte Hollanders hebben we de boel eerst even verbouwd waardoor we geen totaal kale en ongezellige 'woonkamer' meer hadden. WE hadden een lekkende WC (is na vragen ook niet opgelost) maar met wat handdoekjes was er bijna niks meer aan de hand. De locatie en het balkon maakte alles goed. Hebben heerlijk elke morgen broodjes gehaald (giga coissants) en koffie gezet in het appartement. (neem 'n espressopot mee!) en hele ochtenden hier heerlijk gezeten. Enige nadeel was volgens ons dat er helemaal niks te doen is in het naseizoen. Je moet jezelf vermaken middels uitstapjes, lekker eten en bakken op het strand.... Al met al een fantastische heerlijke vakantie gehad, veel dingen gedaan en het meeste nagenieten van de ontbijtjes op het balkon.

Gereisd met partner in september 2010

Renovatie.

Abo
19-10-2010

Dit appartementen complex is aan een grote renovatie toe. Hier helpt schoonmaken niet meer aan. Mensen zijn heel aardig. Bed is goed. Badkamer zeer slecht en vies. We hebben zelf een wop gekocht. Vaak geen warm water. Keuken is niets. We hebben zelf een nieuw kannetje gekocht om water in te koken. We hebben zelf om schone handdoeken gevraagd. Van overvliegende vliegtuigen geen last gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Een heerlijke plek

Familie Overbeek
9-9-2010

Een prachtige vakantie gehad bij Blue sky. De prijs is in redelijke verhouding met wat je er voor krijgt. De mensen daar zijn zeer vriendelijk, en behulpzaam. Enthousiast ontvangen door eigenaresse, als was het nog vroeg in de ochtend. Speciaal voor ons, werd het appartement dat voor ons zou zijn , eerder schoongemaakt, zodat we niet tot `s middags hoefden te wachten. De kookgelegenheid stelt wel niet veel voor, maar waarom zou je zelf gaan knutselen in het appartement als je in de taveerne aan het strand heerlijk kunt eten voor redelijke prijs.

Antonio is een grote charmeur, die lekkere cocktailtjes serveert, en er voor zorgt dat je je er snel op je gemak voelt. In voor een geintje.

Schoonmaak prima. Mochten tot aan vertrek 19.00 uur (tegen betaling) gebruik van het appartement maken. Werden bij vertrek door Antonio, de papa (oude baas) vriendelijk de handgeschud en uitgezwaaid. We hebben het heel erg naar onze zin gehad bij Blue Sky in Kokkini Chani op Kreta

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

C.Eijkelboom
8-9-2010

Prima app,hebben het hier heel leuk gehad.De familie verzorgt regelmatig een BBQ.

Ze zijn zeer vriendelijkl.Het strand ligt aan je voeten,Blue Sky heeft ook een taverne waar je lekker kunt eten.Bediening is ook top,Alberto en Anthonio bedankt!!

We komen zeker nog eens terug

Gereisd met partner in augustus 2010

goede prijs/kwaliteit verhouding

fam. Hendriks
14-10-2009

Wij zijn net terug en hebben een heerlijke week gehad. Eenvoudig appartement, maar alles wat je nodig heb is er. De ligging en het uitzicht is fantastisch, restaurants en supermarkt naast de deur, deze is niet veel duurder dan de grote supermarkt en heeft elke dag heerlijk vers brood.

5 minuten lopen naar de bushalte waarvan je elke kant op kan, bussen rijden regelmatig. De eigenaars en personeel zijn heel erg vriendelijk.

Bij een late vlucht kan je voor 20,-- euro het appartement tot vertrek gebruiken.

Goede prijs/kwaliteitverhouding, wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2009

achterstallig onderhoud

l en n
9-10-2009

zijn net terug hebben het prima naar de zin gehad heerlijk rustig dicht aan het strand maar de appt kunnen wel een opknapbeurt gebruiken(en dat is nog voorzichtig uitgedrukt)

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blue Sky in Kokkini Chani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blue Sky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.