Hotel Arina Beach

• Kinderopvang

172 reviews over Hotel Arina Beach

• 2019
    8Verbon06-10-2019

Fantastisch hotel kamer wat verouderd

Vliegtuigen komen om de 5 a 10 minuten over.dat is enige min puntje Aanvlieg Route vliegtuigen zouden ze meer vanuit zee moeten doen. Dan een bocht maken voor luchthaven.

Gereisd met partner in oktober 2019

• Oude reviews

1evy06-09-2013

Absoluut geen 4sterren waard

Schimmel in alle hoeken van de kamer. Airco boven de kinderbedden konden we niet aanzetten door de dikke laag stof die er in zat. Roest in de badkuip, vuile handdoeken, spinnen en ongedierte op kamer, eten eentonig! We hadden een familienamen met frontaal zeezicht en keken recht op de bungalow voor ons, waardoor we totaal geen,zeezicht hadden maar op een volle muur keken. Aan de receptie totaal niet behulpzaam. We hadden gelezen dat er wat hinder van vliegtuigen kon zijn. Realiteit is echter dat er enkel tussen 1u30 en 4u geen vliegtuigen overeen komen. Is gerenoveerd in de winter van 2010-2011, niets van gemerkt buiten de receptie die er netjes bij ligt, wat dan ook het enige is. As je geen Russisch of Pools spreekt val je hier echt uit de toon. Van reisbureau hebben we, nadat ze ons zelf zonder pardon naar ander hotel hebben gezet, vernomen dat ze niets anders,dan problemen hebben met di hotel, en er met de manager niet te praten valt. Geen 4 sterren waard. Eerder 1a 2 sterren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9justinflanderijn07-09-2012

Leuke vakantie. Luxe hotel maar simpel.

De week hier is goed bevallen. Je moet het er wel zelf van maken. Het hotel zelf is leuk leuk, de mensen zijn erg aardig en het was niet te druk. Het eten is erg lekker alleen is er wel alleen een buffet restaurant. Op woensdag is er een BBQ maar daar moet je ondanks het all-inclusive wel 15 euro p.p. voor betalen. Het zwembad is zout water en vind ik persoonlijk niet fijn als je al de hele tijd in de zee hebt gezwommen en je even van dat zoute water af wil. Het hotel zou in de avond wat meer sfeer kunnen gebruiken door middel van sfeerverlichting enz. Kreta zelf is erg leuk, ook als je niet voor het nachtleven gaat. We zaten all-inclusive maar na 23:00 moet je voor je drankjes betalen.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Fam. Schroven27-07-2012

Zalige, rustige vakantie

Als je enkel hotelvakantie wil is dit een aanrader. Vriendelijke en rustige mensen en vooral altijd plaats aan zwembad! In Kokkini Hani niets te zien maar als je uitstappen wil doen kan dit perfect. Heel leuk animatieteam en ook een Nederlandstalige in het team. voor ons de perfekte vakantie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 4Lynn17-08-2011

Geen aanrader

• vernieuwde kamer maar aftandse badkamer (vol mieren)
    • onaangenaam zwembad, zeker het kinderzwembad
    • op de landingsroute van de luchthaven (om de 10 min)
    • niets te zien in de buurt
    • vriendelijke mensen en uitstekende bufetten
    • te duur prijs / kwaliteit
    • quasi geen Nederlandstaligen - vooral spijtig voor de jonge kindjes, hoewel het zo werd gepromoot

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7Kees11-07-2011

Te veel Russen en Italianen

In 2003 waren we er al eens geweest. Toen west-europees gericht (veel nederlandstaligen) Nu, na de managementswijziging gericht op Rusland, Italie en Frankrijk. Dat was te merken ook. We waren er de enige Nederlanders. Een enkele Vlaming met zijn gezin en verder niets dan Russen, Italianen en Franstaligen. Het onderhoud van het hotels begint achterop te vertonen. De kamers zijn netjes en opgeruimd. Het personeel vriendelijk en enthousiast. Het eten is, als je niet vast zit aan de hollandse pot, gevarieerd en je hoeft beslist niet elke dag het zelfde te eten in 14 dagen. Het animatieteam doet zijn uiterste best iedereen te vermaken, maar is het onderling lang niet altijd eens. Excursies zijn er volop, maar inmddels ook al redelijk aan de prijs. De Kidsclub is een uitkomst voor gezinnen met kleine kinderen, als je ze niet bij je aan het zwembad wil houden. Vanuit het hotel zijn er voldoende mogelijkheden de omgeving te verkennen (bus, auto, scooter, quad)

Gereisd met partner in juni 2011

• 4nina26-06-2011

nooit meer !

geen aanrader om naar toe te gaan !!!ik noem het nieuwe kamers in een oude karkas! de kamers zijn vernieuwd, en best mooi echter de badkamer is oud en niet voorzien van modern comfort; als je een bad wil nemen loopt een derde van de badkamer onder water. Toen wij er waren, waren er werken aan de gang in de inkomhall, de hele week stond er een ladder en lagen er dweilen op de grond, voor water op te vangen dat lekte uit het plafond.Ook in het restaurant zijn er vochtplekken op de muren, een onverzorgde indruk! Het eten is weinig gevarieerd, monotoon, en niet van bijzondere kwaliteit. Het hotel ligt zo dicht bij Heraklion luchthaven, dat er ook elk kwartier een vliegtuig over je hoofd vliegt. Kortom géén 4 sterren waard, en om nooit meer terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 8Landeweerd15-10-2010

Goed Hotel

Ligging direct aan zee (met toezicht). Leuk niveauverschil waardoor je midgetgolf op het dak speelt. Eten goed en gevarieerd. Vriendelijk personeel. Schoonmaak goed. Veel vliegverkeer. Hotel ligt aan grote weg maar hiervan weinig last gehad. Strand is vrij smal. Zeewater in het zwembad. Erg kindvriendelijk hotel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2004

• 10Frans10-10-2010

Uitstekend hotel

Aquis Arina Sand is een mooi groot 4 sterren hotel wat 5 sterren verdient. De kamers zijn ruim en netjes van opzet en worden goed schoon gehouden. Het personeel is vriendelijk en waardeert vriendelijke gasten enorm. In het hotel hebben we de verschillen in cultuur tussen Engelse, Belgische, Duitse en Oost Europesche gasten kunnen zien. Het is een kunst deze verschillen te ontdekken en daar de Nederlandse "wij zijn op vakantie en maken het niemand moeilijk" variant tegenover te zetten. Het personeel waardeert dit en laat dat ook merken. Heraklion is een mooie stad en makkelijk te bereiken met de bus, het Kretaquaruim op 5 km is te lopen voor geoefende wandelaars ( petje en water mee ) en anders rijd er een bus. Wil je onafhankelijk zijn huur dan een auto via de hostess van de reisorganisatie, dan zijn bijna alle risico's afgedekt. Door omstandigheden hebben we het Nederlandse consulaat op Heraklion nodig gehad, daar wordt je alleen in het Engels geholpen en moet men nog veel leren.

Gereisd met partner in september 2010

• 7anne joosten28-07-2010

Prijs kwaliteit te duur

Het was er netjes en het personeel was zeer vriendelijk.Om het kwartier hangt er een vliegtuig boven je hoofd ook 's nachts want het hotel ligt net voor de landingsbaan.Het eten viel tegen en hoewel er eten was beloofd in het reisbureau was er niks meer te krijgen bij onze aankomst; 'S avonds er was na 21u30(20u30onze tijd)geen eten meer de ijskast op de kamer was leeg dus even rustig wat drinken ging ook niet.Het was zeer aangenaam en proper op het strand. De andere gasten voornamelijk russen en italianen waren aangenaam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats