Appartement Anthoula

Appartement info

0Tonen op kaart

17 Reviews over Anthoula

• 10Yiannis & Sabouschka15-05-2011

Anthoula = zon, verse zeelucht en zacht zeegeruis.

Beste reviewer, een waardering is subjectief, maar wij vonden zowel het appartementencomplex als ook de mensen die het leiden geweldig! Ik ben er vorig jaar voor de derde keer geweest en de mensen worden steeds warmer :).

Om zelf een indruk te krijgen van hoe vriendelijk Anthoula, Sofia, Maria en Dimitri Skordili zijn, kijk dan even via deze link naar het voor ons georganiseerde feestje met onze tegenprestatie buikdanseres Sabouschka, zomaar, spontaan, op de oprit van Appartement Anthoula in Kokkini Chani: veel kijkplezier.

• 8B. Benjamins19-07-2009

geweldig

het appartement is goed! De mensen zijn aardig en gastvrij. Wij hebben er genoten. Het kigt nog geen 10 meter van de zee dus je kunt elk uur van de dag een duik nemen. Verder zijn we zo hartelijk ontvangen en dat doet een mens goed. Zeer zeker een aanrader! Wij gaan er volgend jaar weer naar toe.

• 9B. Benjamins14-07-2008

super

We zijn er 2 weken geweest. Heel erg goed en gezellig. De mensen zijn hartelijk en lief. We hebben helemaal geen problemen gehad. Aanpassen moet je je overal en als er verzocht wordt om je voeten even te wassen moet dat geen probleem zijn. De kamers zijn netjes en schoon. Je kunt er allerlei advies vragen en krijgen. Van ons krijgt het appartement een 9.

• 3Ria Gorter09-11-2007

Wij zijn er van 30 juli 2007 tot 14 augustus 2007 geweest. Onze indruk is heel slecht en vooral geen plek om heen te gaan met kinderen, want de kinderen mogen totaal geen lawaai maken. De verzorging van het appartement is ook niet om over naar huis te schrijven, want wij kregen pas na langer dan 1 week pas schone lakens en schone handdoeken kregen we ook niet. Wij gaan echt niet terug naar dat complex. Maar de restaurants waren perfect, er was 1 restaurant waar onze dochter van 6 steeds weer heen wilde. Maar Anthoula is een complex waar je met kinderen niet heen moet gaan!!!!

• 9Marius12-10-2007

Zeer tot zeer goed, dichtbij strand, eetgelegenheden, vriendelijk eigenaressen, echt een aanrader vooral met kinderen goed te doen.

2 september samen met partner

• 10B. Benjamins07-10-2007

Mooie ligging. De eigenaresse en de manager ziijn vriendelijke en lieve mensen. Ze staan klaar met advies. En ze willen je ook graag helpen. Echt een aanrader.

• 9Marius28-09-2007

Groots, griekse vriendelijkheid bij eigenaressen, sofia en zuster. Lekker dicht aan zee, dicht bij winkels en eettenten. Dus ecgr groots.

• 8Bianca van Ast19-09-2007

We zijn net terug van een geweldige vakantie in Kokkini. App. zijn simpel, maar netjes. Zelf toiletpapier meegenomen (geen probleem) en supermarkt is paar min.lopen. Vanuit app. 100 m.naar rechts is gezellig strand met parasols en bedjes en strandtentje waar je iets te eten en drinken kunt kopen. Aan te bevelen zijn internetcafe Flavios(van 2 nederlandse mannen), restaurant Petrino (is super) en als je gezellig 's avonds iets wilt drinken kun je naar de Saloon. Jani en Sandra zorgen er voor dat je je heel erg welkom voelt daar! Wij gaan zeker nog een keer terug naar Kokkini!

• 1wessel-cox07-09-2007

nooit meer; het complex wordt ook bewoond door de eigenaresse; blok 1, haar zus; blok 2 en nog een oma; blok 3. Kregen commentaar als een deur te hard dichtging, maar haar kleinkinderen gilde van ochtend tot laat in de avond. Super nieuwsgierig en bemoeide zich overal mee; je voeten verplicht in een voetenbakje als je van het strand kwam. airco 50 euro betaald 6 dagen, maar koelde alleen 1 deel van ons mini appartement en niet de slaapkamer. Daar kon je dan geen raam openzetten, want dan stopte de airco. We kregen te weinig handdoeken voor 3 personen en deze werden 1x verschoond. Lakens niet verschoond en app. niet schoongemaakt. Balkon kon net 2 stoelen op staan en we waren met 3en. Eigenaresse kwam ongevraagd en zonder werkzaamheden te verrichten in het appartement....we hebben commentaar gegeven en toen heeft de hele familie ons genegeerd (jippie!) Alleen de ligging, direct aan het strand is ok, maar de je kunt bijna aan het landingsgestel van de vliegtuigen gaan hangen;dag en nacht

• 8Rianne Broekhuis21-08-2007

Augustus 2007: Anthoula is een complex bestaande uit 3 gebouwen. Ieder gebouw wordt apart gerund. Wij zaten in het achterste gebouw, en het was prima. Er bleek wat linnengoed tekort, maar toen we erom vroegen kregen we meer dan gevraagd. Ons apt was licht, ruim en schoon.'s Morgens vroeg en 's avonds heb je geen heet water, maar dat is Griekenland. Ze gebruiken zonneboilers. Het keukengerei is beperkt, maar ook dat weet je. Het is een enorm voordeel, dat je zo op het strand staat. Er werd soms wat gemopperd door de beheerders, omdat kinderen druk deden. Men houdt hier duidelijk van rust. Wij hebben hier geen nare ervaring mee gehad. Wel kan het beheer zonder gene bij je komen kijken of je je voeten wel goed afspoelt bij de ingang, om zand in het apt te voorkomen. Wij konden daar wel om lachen. Wij hebben het erg naar ons zin gehad, en willen er volgend jaar zo weer naar toe.

Appartement Anthoula info

Facilities