Palace of Knossos

3.3Onvoldoende

• 3Ton04-10-2019

Afrader.

We hebben lang voor de entree gestaan en vervolgens in rijen staan wachten om ergens om een hoek naar binnen te kunnen kijken. Wat was het ontzettend druk. Veel te druk. Daarnaast vonden wij het personeel bij de balie en in het park zeer onvriendelijk. Ik heb ook twijfels over wat ik heb gezien, bijvoorbeeld modern beton in de constructies.

Gereisd met partner in september 2019

• 4Rebekka Heysteeg28-06-2019

Desilussie.

Valt heel erg tegen. Alles is nep, wij noemden het maar 'Disney'. Toegangprijs is duur vergeleken met wat je ervoor krijgt. Alles wat ze daar gevonden hebben ligt nu in het Archeologisch Museum, je kunt veel beter daarheen gaan. Het enige wat wij mooi vonden was het uitzicht. Je moet er geweest zijn zegt iedereen, ik raad het niet aan.

mei 2018

• 2m vermeerbergen29-09-2018

respectloos

echt slechtste excursie ooit. ofwel consolideer je de archeologie ofwel bouw je ze terug op met authentieke materialen. hier zijn ze veelal opgebouwd in beton en geschilderd. ondertussen is een groot stuk van dit beton aan het kapot brokkelen. Ze vertellen dan een hele hoop onzin om 2 uur te kunnen vullen. Niets is authentiek en historisch gestaafd. voor een toch dure inkom van 15 € pp mag je meer verwachten. Om redenen kan je hier ook nog es over de koppen lopen wat een overzicht onmogelijk maakt.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Gerwin01-05-2018

Knossos, cultureel verantwoord hoogtepuntje!

Knossos is een grote archeologische vindplaats, vlakbij Heraklion, waar je door middel van informatieborden (of een gids) veel kunt leren over de minoïsche cultuur. Veel van de hier gedane vondsten zijn terug te vinden in het archeologische museum in Heraklion. Zeer aan te raden!

Gereisd met partner in maart 2018

• 10AGNIESZKA22-09-2015

Polecam

Koniecznie trzeba zobaczyć! Należy się zaopatrzyć w dużą ilość wody! Trochę, jak na patelni, ale wrażenie robi. Dzieci wchodzą za darmo.

augustus 2015

• 8Bianca18-09-2015

Mooie bouwwerken

Mooi om te zien, interessante informatie overal bij

• 9Mieczysław28-08-2015

zrekonstruowany czściowo zabytek

częściowo odbudowany w kontrowersyjny sposób zabytek , jednak dający pojęcie o wyglądzie miejsca w okresie świetności

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Cassandra21-08-2015

Worth a visit

Definetely worth visiting when in Crete. Also probably worth hiring a tour guide to get all the knowledge assoicated with Knossos...

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10sunfun02-08-2015

Top ! Must see

The Minoan Civilisation was On a high level. Must see this place ! We had a great tourist guide an recommend Mr. Nektarios.

• 8Mark31-07-2015

Knossos

Een hoop oude stenen bij elkaar. Maar wel heel mooi om te zien hoe men toen leefde. Aanrader: Ga 's ochtends vroeg of je moet een liefhebber zijn van op de bakplaat te liggen.

10 van de 154 reviews gezien