Reviews over Kerames

Heerlijk rustig, zelfs midden in hoogseizoen.

Barbara,
    24-8-2009

Prachtplek, absoluut. Mooi, overdekt terras en prachtige grindtuin met hangmatten met zeezicht! Wij hadden helaas pech met het weer; elke dag wel zonnig maar het waaide er zo ontzettend hard dat het tuinmeubilair ingeklapt en plat op de grond moest en we meestal in de auto op pad gingen. Door de wind zocht de complete populatie van vliegen trouwens het fijne, beschutte terras op. We sloegen er dagelijks tientallen dood (en nog veel meer niet natuurlijk). En helaas lagen de bedden belabberd. Het 2p-bed had een redelijke matras maar was te kort, de 2 1p-bedden waren wel lang genoeg, maar hadden weer waardeloze matrassen. Maar, eerlijk is eerlijk, het huisje, het uitzicht en de locatie verdienen echt een dikke 9. Wij hebben zelden zo mooi gezeten. Maar met wat minder wind, minder vliegen en betere bedden hadden we er waarschijnlijk veel meer van kunnen genieten. Overigens doe je de katten een groot plezier met een bakje water. (Kraantje zit op het terras.) Groetjes, Merijn + Eliza.

topper van een huisje

S.Swemle.,
    8-10-2008

Wij waren in Anatolika van 14 tot 28 september.

Een superleuk huisje met alle voorzieningen die je thuis ook hebt zoals een vaatwasser,waschmachine,oven ,magnetron noem maar op.Het huisje is bovendien erg schoon en verzorgd. De ligging is super.direct aan het strand met supermooi uitzicht. De eigenaresse is heel vriendelijk en behulpzaam.Enige minpunt was dat er in de directe omgeving geen winkels en taverne's zijn.Je moet of naar Kerames waar een kleine taverne is maar geen supermarket.(ong.8 kilometer rijden,zonder eigen vervoer kom je er niet) of zoals wij maar gedaan hebben zelf je boodschappen halen in Rethimnon en je eigen hapje koken.Ondanks het minpuntje zeker een aanrader.

Superhuis op superlocatie!!

Chantal,
    30-6-2008

Wij zijn hier in de zomer van 2007 geweest en hebben echt een toptijd gehad.

Het huis ligt redelijk afgelegen, dus niet voor iedereen geschikt, maar als je wakker wil worden met het ruisen van de zee en een superuitzicht dan is dit zeker een aanrader.

De eigenaresse is heel aardig en er kan gekookt worden met verse groenten uit de moestuin die naast het huis ligt.

Het strand is subliem, straat oversteken en je bent er. Door de weeks ben je hier meestal ook nog eens alleen.

Wat handig is, is om voor aankomst wat boodschappen te doen, want er zijn verder niet echt winkels in de buurt.

Een strand verderop is wel een minimarket, maar hier moet je wel via een steil pad met een afgrond naar de zee rijden,..een jeep is geen overbodige luxe.

Heerlijke villa prachtige plek als je gaat voor rust en to

geert,
    18-6-2008

Heerlijke villa prachtige plek als je gaat voor rust en ruimte the place to be.

mooi huis

Lois,
    16-8-2007

mooi huis. vriendelijke eigenaren. schitterende omgeving

Kerames scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews