Hotel Panorama

Griekenland, Kreta, Kato Galatas

8.8Fantastisch

• Animatie
  • Sauna

Bij Hotel Panorama in Petra word je welkom geheten door vriendelijk personeel en geniet je van een mooi uitzicht over zee. Het hotel heeft een groot zwembad met bedjes, een bibliotheek, nette kamers en een goed restaurant. Het is 15 minuten lopen naar het dorpje Petra. Het bezoeken van Molivos of het strand van Anaxos is ook de moeite waard.

43 reviews over Hotel Panorama

• 2019
    9J WANDERS16-11-2019

Voor herhaling vatbaar

Uitmuntend, all inclusive op zijn best. Prachtig zwembad. Je wordt echt in de watten gelegd.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• Oude reviews

8M. Lemarcq17-08-2017

Gesmaakt hotel!

Enkel geschikt wanneer men tamelijk goed te been is. Steil gelegen. Gedienstig en vriendelijk personeel, mooie kamer, goed van eten maar te weinig afwisseling, prachtig onderhouden tuin. Mainroad moeilijk te bereiken (brug boven baan, trappen dus.

Alleen gereisd in juni 2017

• 9Nathalie24-07-2017

Zeker nog eens opnieuw!

Prachtige kamer met zicht op zee, eigen terrasje met schaduw en zon met eigen ligstoelen, elke dag gepoetst, propere lakens, handdoeken.. Extra bezoekers op de kamer naast ons met kindje werden vriendelijk verzocht de adults only zone te verlaten. 3 maaltijden in buffetvorm, voldoende afwisseling, elke avond ander thema maar de standaarddingen om te eten bleven ook. Ontbijt was apart van de andere gasten, buiten aan het hoofdzwembad. Zeer vriendelijke service, elke dag vers fruitsap, zowel gezond als ongezonde dingen. Andere maaltijden zijn in het hoofdrestaurant, buiten. Avondanimatie: kleine quiz, beetje muziek (live saxofonist, griekse dans tijdens bbq-avond), voor kindjes geen idee, hoor je niet in de adults only zone. Eigen koffiebar, ook frisdrank. Elke dag voor of na je avondeten krijg je 1 cocktail gratis met alcohol van echt merk, die niet op de kaart staan. Zalig rustig hotel, zeker een aanrader. Ook aan de receptie zijn ze zeer vriendelijk en behulpzaam!

Gereisd met partner in juli 2017

• 8steenokkerzeel16-09-2016

Heel goed

Het hotel is wel aan renovatie toe maar het eten en de vriendelijkheid van het personeel maakt dit ruimschoots goed. Wij verbleven in de superieur kamer panorama blue en de meerprijs is dit niet waard, je kan eigenlijk in het hoofdgebouw verblijven wat een verschil in prijs is. De animatie is ook ondermaats en s'avonds is er weinig te doen in het hotel en eenmaal buiten het hotel is er niets meer. Je kan wel de bus nemen naar Chania wat je 1,70euro per rit /per persoon kost en is wel een aanrader vermits de bushalte voor het hotel is.toch gaan wij nog naar dit hotel terug alleen al voor het personeel en het mooie uitzicht van de zee.

Gereisd met partner in september 2016

• 5kristof21-08-2016

Teleurstelling

Slechtste hotel dat ik ooit heb meegemaakt&Nooit meer!

+punten:-Prachtig zicht op de zee -Vriendelijke mensen -Punten:-All incl.is niet correct!!! In de brochure staat met nationale en internationale dranken maar als je bv.een gin-tonic vraagt van een merk moet je echter 7euro bijbetalen. Idem bv. met een ijsje,huismerk is gratis,wanneer men een bv.een
    cornetto ijs vraagt moet men bijbetalen(3,5euro weliswaar) De huismerken zijn helemaal niet lekker Schandalig!Terwijl we genoeg hebben betaald voor deze all.incl. -Steeds mieren op onze kamer,wij hebben dit wel gemeld en ze hebben ook onze kamer ontsmet maar na twee dagen waren ze terug,ik denk dat
    er mierennesten gevestigd waren in onze kamer.Ook heb ik er een
    kakkerlak aangetroffen in onze badkamer.Kamers zijn ook sterk
    verouderd. -Ontbijt steeds hetzelfde,avondeten was lekker maar veel te weinig variatie. -Kluis,spelletjes(biljart,ping pong,enz)allemaal te betalen. Buiten het hotel kan men lekker gaan eten voor een redelijk prijsje.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8De Decker Marc24-09-2015

Hotel Panorama Ghania Kreta

Hotel Panorama is een prachtig hotel die zijn naam eer aan doet. Wie logeert in het "Blue" gedeelte heeft een prachtig zicht op de zee. Alle andere kamers hebben eveneens zicht op zee. Vriendelijk personeel en nette kamers. Minpunten: Het eten is bijna een drama, is niet warm en de keuze valt tegen. Bij regen is het een chaos daar het restaurant in open lucht is, juist afgeschermd door enkele zonwerende doeken. Een alternatief is het themarestaurant (die ook niet veel voorstelt steeds hetzelfde menu)die veel te klein is. Het hotel is niet geschikt voor kinderen daar er weinig te beleven valt. Geen glijbaantje aan het zwembad en een klein speeltuintje. Voor mensen die slecht te been zijn is het ook niet aan te raden, daar de lift niet tot op straatniveau gaat en er nog een 25 trappen moeten gedaan worden. Anders moet men "de muur van Geraardsbergen op" Animatie was een regelrechte flop, geen shows enkel het animatieteam die iets probeert voor een 10 tal toeschouwers.

Gereisd met partner in september 2015

• 7Laicha06-12-2014

Adults only gedeelte was goed

Swim up kamers in adults only gedeelte zijn super! Service aan bar van adults only gedeelte super en vriendelijk! Spijtig dat er soms toch kinderen toegelaten worden.

Ontbijt voor adults only gedeelte is verzorgd, maar niet uitgebreid. Je kan naar grote "drukkere" refter gaan. Weinig afwisseling in het eten.

Zeker geen 5* waard en zeker niet voor dit budget!

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Nathalie Janssens11-08-2012

Fantastische Vakantie!!!

Super verblijf achter de rug in de Blue Wing van het Panorama hotel. Een absolute aanrader. Super vriendelijk personeel, staan steeds voor je klaar. Propere, ruime kamer gehad. Bij aankomst in de blue wing effectief een fruitschotel en fles wijn gekregen. Ontbijt was zeer goed verzorgd, bij ons met elke ochtend vers geperst fruitsap en bediening aan tafel. Ook super dat er een apart zwembad is voor de blue wing. ook aparte lounge met kofie, thee,... een koekjes. Er wordt ook echt gecontroleerd dat er niemand daar komt dar er niet hoort te zijn. De klachten die mensen hebben over het eten kloppen niet, steeds gevarieerd en voldoende keuze. Personeel werkt dan ook zeer hard om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. ook geen last gehad van de kartbaan die er naast is gelegen. Enkel de grote weg die je moet oversteken is inderdaad druk. Fantastische uitzichten heb je zeker en adembenemende zonsondergangen.

Het was echt de moeite en ik zou zo teruggaan naar dit hotel en stadje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 6Dj Rudi16-01-2012

Dit nooit meer

Een hotel dat zeker geen 5* sterren waard is. Volgens mij hoort dit hotel tot een 3* sterren hotel. Eten beneden alle pijl. Het is schandalig voor de prijs dat je ervoor betaalt. Ik vraag mij af wat in dit hotel de betekenis is van all-in? Cocktails en diverse andere dranken, zelfs ijsjes moeten betalen. Zeker GEEN AANRADER!!!!!!

Gereisd met partner in mei 2011

• 8van daele carine30-11-2011

prachtige vakantie gehad

we hebben erg genoten van onze vakantie in het panorama hotel, het personeel is supervriendelijk en het logeren in de blue wing is zalig!!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Hotel Panorama info