Appartement Footscapes of Crete

Appartement
Appartement Footscapes of Crete
9,3

Laatste review

Fantastisch en absoluut een aanrader!!!

Agnes, Arjen en Yuan Yuan,
19-7-2018

Perfect als je even heerlijk tot rust wil komen! Je krijgt een super leuk en gastvrij ontvangst, in het huisje stonden twee borden met allemaal lekkers, een paar flessen water en een flesje raki. Het heerlijke zwembad ligt pal voor je neus, je hebt een terras aan de voorkant maar ook aan de achterkant van het huisje, er is een hangmat en elk huisje (er zijn er maar drie dus lekker rustig) heeft z'n eigen moestuintje waar je je tomaten, pepers, aardbeien etc kun plukken. Je zit boven op een berg en hebt aan beide kanten práchtige uitzichten. Er is een tuinhuisje waar je eventueel een koud biertje, frisje of ijsje kan pakken (je schrijft dat op).

Het huisje is van alle gemakken voorzien en comfortabel. Jeroen en Ria geven je desgewenst advies en tips waar ze kunnen. In een kwartier zit je in het super leuke en gezellige Rethimno, ook allemaal restaurantjes in de omgeving met typisch Griekse gerechten ...

6 reviews over Appartement Footscapes of Crete in het Nederlands

Fantastisch en absoluut een aanrader!!!

Agnes, Arjen en Yuan Yuan,
19-7-2018

We komen graag terug!

Josh en Marion,
3-7-2018

Prachtige uitzichten, rust, heerlijk zwembad.

Gastvrije eigenaren, veel tips en adviezen, leuke wandeling met Jeroen gemaakt.

Schoon en goed ingericht huisje, goed bed, heerlijke douche.

Eigen moestuin, zelf kruiden, tomaten en komkommer voor de salade plukken!

Prachtige accommodatie en geweldige ligging

Caroline,
18-9-2017

Zeer gastvrije Ria en Jeroen. Alles is in het huisje aanwezig.

Je kan op heel veel plaatsen buiten zitten, prachtige uitzichten tot op zee.

Heerlijk zwembad!

Mogelijkheid om te wandelen met Jeroen als gids.

voor de tweede keer geweest en niet de laatste

Jeanette Horio,
8-7-2017

Alles klopt aan deze plek en komt hier bij elkaar. Wanneer je zoekt naar een prachtige sfeervolle locatie dan is het verblijf bij Jeroen en Ria een must.

Er zijn voldoende mogelijkheden om de rest van Kreta te ontdekken.

Auto huren en je komt overal

Dicht bij huis plons je na een lange, gevarieerde wandeling in het zwembad of lig je s'nachts verbaasd naar de onmetelijke sterrenhemel te kijken vanaf de schommelbank. Ook

de Melkweg is duidelijk en prachtig waarneembaar.

Bij het zien van een vallende ster is er maar eens wens......terug te komen voor het siga siga gevoel bij Footscapes of Crete.

een absolute aanrader, doen doen doen

jeanette horio
16-9-2016

alles aan deze plek is top, fijne gastheer en vrouw, prima appartement, prachtige wandelingen met Jeroen de gastheer kun je maken

en de taverne is Kastellos is een must.

het is de plek waar je tot rust komt en met siga weer naar huis gaat.

Footscapesofcrete richt zich op rustzoekers en/of wandelaars. We hebben eerst 3 dagen genoten van de rust en daarna zijn we gaan genieten van de wandelingen, en hebben het andere rustige mooie en pure Kreta ontdekt met gids Jeroen (eigenaar). Aan de noordkust sta je in 15 min, vooral Gerami (kleine baai) vonden we heerlijk zwemmen. Ook de zuidkust is snel te bereiken, waaronder het beroemde fraaie palmbeach van Preveli. Rethimnon stad is op 10 km ook dichtbij. We hebben vooral lokaal gegeten gebruikmakende van de aanraders van de eigenaars (Jeroen en Ria): super gezellige restaurantjes waar de Grieken zelf ook eten. S-avonds kozen we voor footscapesofcrete, als je eenmaal de sterrenhemel in de bergen gezien hebt, met zicht rondom, dan wil je niet anders! De appartementen waren prima verzorgd, ruim en schoon. Kortom, heerlijke vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Footscapes of Crete in Kastellos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Footscapes of Crete zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.